Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salut. Problema este urmatoarea.
Deseori cand dau cheie masina nu porneste adica se invarte electromotorul (sau ceva pe acolo Sad ) si motorul nu porneste decat daca apas un pic pedala de acceleratie. Daca nu apas pedala nu porneste si se invarte electromotorul ala la nesfarsit. Mentionez ca tocmai am curatat injectoarele, am schimbat bujiile su filtrul de aer. Ce ar putea fi? Merci
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ai soc automat? Verifica clapeta de la soc sa nu ramana complet deshisa.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am soc automat. Pe unde vine clapeta aia?
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Asta inseamna ca daca apas de vreo cateva ori acceleratia inainte de a porni masina e posibil sa-si revina clapeta aia?
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
wwwcro....nu stiu sigur care e faza cu clapeta aia dar....daca e automat socul inseamna ca nu ar trebui sa iti faca probleme....eventual poti sa mergi la un mecanic sa iti verifice eventual sa il regleze....
in schimb faza cu apastul pe acceleratie inainte de a porni motorul e o idee proasta...in general asta se face la Dacie la care ai carburator....dar la cele pe injectie nu trebuie apasat deoarece creste debitul de benzina care intra in injector si se inneaca.....

parerea mea.... Rolling Eyes
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Socul acela automat este controlat de circuitul de apa, care daca este rece, trage arcul pana inchide clapeta si invers. E posibil ca arcul sa se fi gripat sau sa iti fi intrat ceva mizerie/calcar acolo.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@cvr specifica, te rog codul motorului, deoarece putem sa ne dam degeaba cu parerea...
ex. la un motor MPI de 2.0 l (c20ne-seh...) acest defect poate fi cauzat de senzorul de la clapeta. Nu este prevazut cu soc (prin soc ma refer la o clapeta care obtureaza intrarea aerului in motor), ECU in baza informatiilor raportate de senzori are un regim de lucru "la rece" (turatia mai ridicata + amestec mai bogat)...
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
motorul este c20ne
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Atentie un astfel de defect poate fi cauzat si de debitmetrul de aer, la kadett-ul (c20ne) pe care l-am avut, iar acum este al unui prieten am inlocuit senzorul de la clapeta degeaba... am testat un alt debitmetru si a pornit imediat... partea proasta este ca la dezmembrari costa 100 Eur si nici nu ai garantie in timp
Iti aduc maine un senzor de clapeta, daca vrei, sa-i facem o proba (se desfac doua surubele pentru a-l inlocui)...
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
L-as proba dar problema e ca eu sunt din Galati . Oricum...senzorul ala se afla banuiesc pe cablu de acceleratie in vreo incinta ceva... dupa debitmetru de aer. Daca ar fi oricare din ei defect ar trebui sa apara pe un tester ceva...??
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
wwwcvro a scris:L-as proba dar problema e ca eu sunt din Galati . Oricum...senzorul ala se afla banuiesc pe cablu de acceleratie in vreo incinta ceva... dupa debitmetru de aer. Daca ar fi oricare din ei defect ar trebui sa apara pe un tester ceva...??

senzorul, se afla pe corpul cu clapeta de acceleratie oarecum la capatul opus cablului de acceleratie, debitmetrul este un dispozitiv fixat pe capacul filtrului de aer, din el iese un furtum gros care duce in galeria de admisie... pacat ca esti din Gl
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am desfacut capacul de la debitmetru de aer si arata impecabil acolo. De asemenea m-am uitat si la clapeta de aer cre este inchisa complet. Chestia cu pornirea o face si cand ii rece motorul si cand ii cald.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu te atinge de debitmetru !!!
Nu ai ce sa reglezi sau sa repari la el, este de ajuns sa intre in el un firicel de praf sa-l strici Sad
Sunt unele debitmetre care au un reglaj (ext) pentru noxe, oricum iti trebuie un tester de co pentru a-l regla, chiar daca umbli la respectivul reglaj cu motorul pornit nu vei "sesiza" nici o diferenta in mersul motorului
Am vazut pe cineva caruia nu-i mai mergea bine BMW-ul scotea capacul de la debitmetru misca de potentiometru cu degetul si apoi i se parea ca mergea mai bine Very Happy
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu m-am atins de el. Vroiam sa vad daca traseul pe care merge cursorul ala este intrerup ... Dar oricum masina nu imi face nici un fel de problema in mers.
P.S. In furtunul ala gros (de aer) care pleaca de la debitmetru si merge la corpul ala cu clapeta de acceleratie in el am gasit o gramada de ulei. Shocked
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca s-a mai discutat pe forum despre asta, cred ca din aceasta cauza poti sa ai probleme si cu ICV-ul (valva de relanti-rom)
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ICV (IAC) este bun...ptr ca nu am probleme cu relantiu. Mai demult mi-au diagnosticat la un service senzorul de turatie (ar fi defect...). Poate fi de la el?
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
deci? Poate fi senzorul de turatie? (In ultimul timp nu mi-a mai pornit masina decat daca apasam o data pe pedala...)
  • blaster_gsm

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2006

  • Mesaj Privat
de obicei la testerele ieftine apare defect senzorul de turatie
da ar fi defect nu ar mai porni deloc masina
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2006

  • Mesaj Privat
roBERT,m-ar interesa si pe mine senzorul ala de la clapeta de acceleratie,c20ne.Dc il vinzi,da-mi si mie un pret
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Tu ori nu ai aer la pornire, ori nu ai benzina suficienta. Una din doua. Filtrul de benzina e schimbat? Filtrul de aer?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR