davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutari
Dupa ce am citit n topicuri posibile si imposibile am decis sa-mi prezint problema, in cautarea unei rezolvari.
Detin o corsa b cu motor 1l 12v, x10xe care acum 2-3 luni, din cand in cand se tura singura ca si cum ar ramane pedala de acceleratie apasata la maxim.Ajungea la 5000-6000, trageam pe dreapta, opream,reporneam si totul era ok. Acum o luna simptomul s-a schimbat, se accelera in suturi intre 4000-5000, opream, porneam si cateodata isi revenea, alteori la a10-a pornire isi revenea. Precizez ca se intampla complet aleatoriu.
Acum 2 saptamani am zis sa desfac clapeta de acceleratie iar de la montaj incoace totul merge anapoda, cu relanti ce creste ca in videoclipul atasat. Prima data am omis sa tin contactul 30 sec dupa ce am montat totul insa am deconectat bateria, am reincercat sa invat totul...in zadar. Pe tester am niciuo eroare( Doar EGR blocat,care oricum e obturat) . Daca scoteam senzorul de pozitie al clapetei, cel din spate, nu se mai tura ci ramanea turata la 1600-1700 cand era calda, 1000 cand era rece. Am probat un motoras pas cu pas si face la fel. Acum am schimbat senzorul clapetei si face la fel ca si cu cel vechi. Am un multimetru in caz ca doriti sa masor diferite valori. Sambata e posibil sa merg la un mecanic dar pana atunci lucrez la o firma de curierat si va dati seama ca bag benzina de ma seaca. Va multumesc anticipat chiar si pt cea mai mica si banala idee la care posibil sa nu ma fi gandit.
Dupa ce am citit n topicuri posibile si imposibile am decis sa-mi prezint problema, in cautarea unei rezolvari.
Detin o corsa b cu motor 1l 12v, x10xe care acum 2-3 luni, din cand in cand se tura singura ca si cum ar ramane pedala de acceleratie apasata la maxim.Ajungea la 5000-6000, trageam pe dreapta, opream,reporneam si totul era ok. Acum o luna simptomul s-a schimbat, se accelera in suturi intre 4000-5000, opream, porneam si cateodata isi revenea, alteori la a10-a pornire isi revenea. Precizez ca se intampla complet aleatoriu.
Acum 2 saptamani am zis sa desfac clapeta de acceleratie iar de la montaj incoace totul merge anapoda, cu relanti ce creste ca in videoclipul atasat. Prima data am omis sa tin contactul 30 sec dupa ce am montat totul insa am deconectat bateria, am reincercat sa invat totul...in zadar. Pe tester am niciuo eroare( Doar EGR blocat,care oricum e obturat) . Daca scoteam senzorul de pozitie al clapetei, cel din spate, nu se mai tura ci ramanea turata la 1600-1700 cand era calda, 1000 cand era rece. Am probat un motoras pas cu pas si face la fel. Acum am schimbat senzorul clapetei si face la fel ca si cu cel vechi. Am un multimetru in caz ca doriti sa masor diferite valori. Sambata e posibil sa merg la un mecanic dar pana atunci lucrez la o firma de curierat si va dati seama ca bag benzina de ma seaca. Va multumesc anticipat chiar si pt cea mai mica si banala idee la care posibil sa nu ma fi gandit.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
daca ai clapeta actionata mecanic (cu ajutorul cablului de acceleratie) atunci trebuie sa ai IAC si potentiometru pozitie
senzorul temperatura lichid racire este un termistor.. o rezistenta variabila in functie de temperatura (creste rezistenta cu cresterea temperaturii)
senzorul temperatura aer admisie este in debitmetru..
cel mai bine poti urmari parametrii cu un aparat de diagnoza
senzorul temperatura lichid racire este un termistor.. o rezistenta variabila in functie de temperatura (creste rezistenta cu cresterea temperaturii)
senzorul temperatura aer admisie este in debitmetru..
cel mai bine poti urmari parametrii cu un aparat de diagnoza
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
"senzorul temperatura lichid racire este un termistor.. o rezistenta variabila in functie de temperatura (creste rezistenta cu cresterea temperaturii) " Este un termistor,adevarat, dar restul e fals.Termistorul este NTC((coeficient negativ de temperatura),adica cu cit temperatura creste,rezistenta scade. Ex. aproximativ; 20 gradeC-3000 ohmi, 90 gradeC-200 ohmi...
LAndra
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2021
- Mesaj Privat
davay a scris:Salutari
Dupa ce am citit n topicuri posibile si imposibile am decis sa-mi prezint problema, in cautarea unei rezolvari.
Detin o corsa b cu motor 1l 12v, x10xe care acum 2-3 luni, din cand in cand se tura singura ca si cum ar ramane pedala de acceleratie apasata la maxim.Ajungea la 5000-6000, trageam pe dreapta, opream,reporneam si totul era ok. Acum o luna simptomul s-a schimbat, se accelera in suturi intre 4000-5000, opream, porneam si cateodata isi revenea, alteori la a10-a pornire isi revenea. Precizez ca se intampla complet aleatoriu.
Acum 2 saptamani am zis sa desfac clapeta de acceleratie iar de la montaj incoace totul merge anapoda, cu relanti ce creste ca in videoclipul atasat. Prima data am omis sa tin contactul 30 sec dupa ce am montat totul insa am deconectat bateria, am reincercat sa invat totul...in zadar. Pe tester am niciuo eroare( Doar EGR blocat,care oricum e obturat) . Daca scoteam senzorul de pozitie al clapetei, cel din spate, nu se mai tura ci ramanea turata la 1600-1700 cand era calda, 1000 cand era rece. Am probat un motoras pas cu pas si face la fel. Acum am schimbat senzorul clapetei si face la fel ca si cu cel vechi. Am un multimetru in caz ca doriti sa masor diferite valori. Sambata e posibil sa merg la un mecanic dar pana atunci lucrez la o firma de curierat si va dati seama ca bag benzina de ma seaca. Va multumesc anticipat chiar si pt cea mai mica si banala idee la care posibil sa nu ma fi gandit.
Dupa ce am citit n topicuri posibile si imposibile am decis sa-mi prezint problema, in cautarea unei rezolvari.
Detin o corsa b cu motor 1l 12v, x10xe care acum 2-3 luni, din cand in cand se tura singura ca si cum ar ramane pedala de acceleratie apasata la maxim.Ajungea la 5000-6000, trageam pe dreapta, opream,reporneam si totul era ok. Acum o luna simptomul s-a schimbat, se accelera in suturi intre 4000-5000, opream, porneam si cateodata isi revenea, alteori la a10-a pornire isi revenea. Precizez ca se intampla complet aleatoriu.
Acum 2 saptamani am zis sa desfac clapeta de acceleratie iar de la montaj incoace totul merge anapoda, cu relanti ce creste ca in videoclipul atasat. Prima data am omis sa tin contactul 30 sec dupa ce am montat totul insa am deconectat bateria, am reincercat sa invat totul...in zadar. Pe tester am niciuo eroare( Doar EGR blocat,care oricum e obturat) . Daca scoteam senzorul de pozitie al clapetei, cel din spate, nu se mai tura ci ramanea turata la 1600-1700 cand era calda, 1000 cand era rece. Am probat un motoras pas cu pas si face la fel. Acum am schimbat senzorul clapetei si face la fel ca si cu cel vechi. Am un multimetru in caz ca doriti sa masor diferite valori. Sambata e posibil sa merg la un mecanic dar pana atunci lucrez la o firma de curierat si va dati seama ca bag benzina de ma seaca. Va multumesc anticipat chiar si pt cea mai mica si banala idee la care posibil sa nu ma fi gandit.