Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • TM85RUN

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Intamplator am fost la vulcanizare se fac o pana la roata dreapta fata si dupa ce meseriasul a dat jos roata am observat pe aripa interioara, la 3-5cm mai sus de imbinarea cu scutul (privind perpendicular pe discul de frana, undeva la ora 7) o zona de frecare care nu mi-am explicat-o pana nu am verificat distanta intre roata si aripa interioara la virare maxima. In viraj maxim dreapta spatiul intre roata si aripa int nu exista, ceea ce pe roata stanga in aceleasi conditii este de aprox 5 spre 10cm. Intrebarea mea este cum s-ar putea intampla acest lucru su este ceva ce as fi putut produce eu? Sau este posibil sa fi cedat vreo piesa de la suspensie/directie? Din ce am constatat eu (ca neprofesionist) nu pare sa fie nimic in neregula...dar totusi roata freaca in interior si nu inteleg de ce
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Fa un bracaj si dupa aia vezi daca mai freaca...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
1. janta cu ET mai mare decat normal
2. volanul a fost scos si nu a fost centrat corect si centrarea rotilor pe directia de mers s-a facut din echilibrare roata cand s-a facut directia.
  • TM85RUN

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@jgyprime: nu cunosc nici termenul ”bracaj” nici cum se face, m-am edificat cat de cat acum citind pe internet.
Daca cunoaste cineva in Timisoara un service serios unde sa fac aceasta verificare, va rog sa imi recomandati.

@cangri: jantele sunt originale si nu este modificat ET-ul, volanul nu a fost scos, deci excluse ambele variante.

Chiar vorbisem cu un prieten in seara asta si din ce i-am povestit parerea lui e ca problema ar fi la caseta de directie, in sensul ca este posibil din caseta sa ii permita rotii drepte sa vireze mai mult de cat ar trebui, de aici diferenta (intre cele doua roti) dintre distantele intre roata si aripa interioara...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bracajul regleaza geometria masinii, sa fie rotile paralele, sa fie perpendiculare pe sosea, etc.
Dupa demontarea si montarea oricarui element de la roata (bucse, pivot, bielete de directie, etc) se face bracajul obligatoriu.
Altfel exista riscul sa se intample exact cele relatate de tine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR