Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Mai intai de toate salutate tuturor...
Sunt un proaspat posesor de Opel Omega B 2,5 TD si tin sa cred ca dupa cateva opel-uri avute asta ar fi prima cu tractiune spate si asta nu ar fi tot, dupa cum spune o mai veche vorba "niciodata nu le stii pe toate" am ajuns la concluzia ca inca mai am de invatat.
Masina in prima faza are vesnica problema cu pompa, porneste la cald doar daca recesc pompa de injectie si asta e lesne de inteles ca e capul hidraulic insa nu asta e tot... in momentul in care plec de pe loc si accelerez undeva pana in 2000 de imi da o vibratie in caroserie de imi vine sa sar de la volan din mers si asta se intampla la orice treapta de viteza dupa ce trec de 2000 de ture e foarte greu sesizabil sau chiar deloc tin sa mentionez ca are momente cand merge normal fara nici o vibratie si dupa cunostintele mele de aprox 15 ani de mecanica auto banuiesc ca totul se petrece intre volanta ambreiajului si cardan...
am urcat pe cineva in masina apoi am urcat masina pe elevator si cu motorul pornit sa vad ce se intampla exact, cardanul, flansele de amortizare, rulmentul intermediar, culisanta si grupul inclusiv planetarele sunt buna, verificate cu amanuntul si nu au nici cea mai mica problema.
A mai intalnit cineva o problema asemanatoare?
Skip ads

  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Astazi am mai facut cateva sapaturi si totul se delimiteaza intr-e ambreiaj si cutia de viteze...totusi cutia intra perfect in viteza, nu smanceste, nu fluiera.
?!
  • aiusi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2012

  • Mesaj Privat
verifica tampoanele care sustine motorul, sa nu fie prea uzate, este doar o parere nu sunt sigur insa nu ai nimic de pierdut
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am verificat. ar fi fost mult prea simplu sa scap doar cu unul sau doua tampoane... di mai multe pareri si mai ales din simptomele masinii tind sa cred in proportie de 90% ca e volanta, miercuri am sa dau cutia jos si verific.
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
astazi am schimbat vo lanta cu kitul de ambreiaj, s-a mai remediat din vibratii dar nu prea mult, mai exact am aruncat 2900 ron pe volanta, si 1100 pe kitul de ambreiaj insa problema tot persista, o fi chiar asa de prietenos capul asta hidraulic de la pompa de injectie si sa nu-mi dau seama?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
e doar o parere: nu cumva cineva iluminat a umblat la cardan si la scos de la linie ? si la turatie mare din cauza jocului mare da socuri in caroserie ? cardanul se aliniaza numai pe bancuri speciale.
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
buna intrebare, totusi are momente cand merge fluid la orice turatie...
toata nebunia asta se intampla intre 1000 si 2000 rpm, chiar nu-mi explic, singura investigatie a mai ramas cardanul si cutia de viteze, cu toate ca dupa cum se vede cardanul nu se poate discentra sau alinia gresit pt ca are doar o singura cruce iar in capete flanse de cauciuc sincer sa fiu pt mine aici s-a cam terminat meseria si spun asta dupa 15 ani de mecanica
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cauta si pe forumurile externe MigWEb si VxON.
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am cautat si pe forumurile externe dar... nu prea te baga nimeni in seama acolo...
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
incearca cu un alt bloc electronic de comanda al pompei de injectie .este posibil ca in acea plaja de turatie ,actuatorul de acceleratie sa numai stie exact in ce pozitie se afla ,iar calculatorul sa incerce sa compenseze prin variatii bruste ale acceleratiei , de unde probabil si aceste socuri in caroserie
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
cert e ca motorul nu merge rotund acum in momentul de fata, doar daca il turez pe la 2500-3000 rpm, in panta nu vibreaza decat daca e subturat iar pe loc drept daca reusesc sa prind o turatie intr-e 2000 si 3000 de rpm doar cand decelerez brusc incepe sa se simta ca vibreaza pret de 2-3 secunde timp in care se simte si-n maneta schimbatorului de viteze.
"cata" varianta cu blocul electronic al pompei de injectie am sa o verific cand ii schimb capul hidraulic, am avut multe masini din gama OPEL dar asta m-a dezgustat cel mai tare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, asa e... dar si cand merge masina asta asa cum stie sa mearga ea, te unge la suflet.
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
cred ca m-a uns de tot la buzunar,,, pe langa restul investitiilot de pana acum undeva peste 4000 ron am mai trecut oarecum cu vederea si-am mai cheltuit inca 1000 ron pr capul hidraulic dupa care bine-nteles tremuratul cu pricina tot persista apoi am schimbat si cutia de viteze inca 100 euro si inca 350 ron demontat, centrat aliniat cardan si-am zis ca unde merge mia merge si suta ce-ar mai conta si 160 ron pe rulmentul intermediar la cardan si dupa care problema a ramas aceeasi, tot tremura.
masina asta mi-a mancat bani cat 10 femei.
astazi am vanduto... nu va pot spune cu cat ca veti rade de mine cu siguranta.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa aud ca a mancat atatia bani. Daca atunci cand ai luat-o mergea absolut OK si pe urma au inceput problemele, atunci ai avut ghinion. Unul MARE, as zice. Daca însa ai luat-o fiind constient de problemele ce le avea masina asta (dar fara sa fii in cunostiinta de cauza ca la acest model de Omega cu motor 2.5 atunci cand incep problemele e GREU sa le identifici si astfel sa le rezolvi eficient, adica sa gasesti rapid problema reala si sa o rezolvi relativ ieftin) asadar daca stiai ca masina e cu probleme, atunci ai facut o alegere foarte proasta.

Asta e opinia mea, buna sau rea. Stiu persoane cu Omega pe benzina care dupa ce au mers cu versiunea de 2.5turbo-diesel au ramas foarte placut surprinsi de ce poate motorul asta pe Omega.
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
motorul da, tragea destul de bine inca de la turatii joase.... placuta ea cumva...
ma rog, a fost un vis urat si-o "dulce amintire" am ramas cumva cu-n gust amar de pe urma ei si cu o sumedenie de piese, pt ce-i interesati ma pot contacta, le dau la preturi de nimic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR