danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Sunt nou posesor al unui vectra c 2006 ,Z19dt 120 cp si am cateva pb...
1. Nu se aprind martorii Cheita si robinetul galben cand pun contactul.
2. Am schimbat egr + clapeta acceleratie + senzor de langa egr de pe chiuloasa si tot nu se tureaza mai mult de 3200 turatii
( Daca merg cu mufa la egr bagata se tureaza maxim 2200 turatii,fara mufa egr bagata se tureaza in 3200)
Am facut bypass la furtunasele de la electrovalva si tot in 3200 se tureaza.
3. Frana nu tine cum ar trebui,la cateva zile scade nivelul lichidului putin sub minim, m'am uitat dupa scurgeri dar nu am gasit nimic deocamdata...
4. Pilotul automat nu merge (nu pot sa il activez din maneta,nu merg nici comenzile pt bord computer daca vreau sa folosesc butoanele de pe maneta)
Am rasfoit in mare forumul zilele astea,o sa mai caut in continuare, ceva pareri sau link'uri sunt binevoite. Va multumesc tuturor.
Sunt nou posesor al unui vectra c 2006 ,Z19dt 120 cp si am cateva pb...
1. Nu se aprind martorii Cheita si robinetul galben cand pun contactul.
2. Am schimbat egr + clapeta acceleratie + senzor de langa egr de pe chiuloasa si tot nu se tureaza mai mult de 3200 turatii
( Daca merg cu mufa la egr bagata se tureaza maxim 2200 turatii,fara mufa egr bagata se tureaza in 3200)
Am facut bypass la furtunasele de la electrovalva si tot in 3200 se tureaza.
3. Frana nu tine cum ar trebui,la cateva zile scade nivelul lichidului putin sub minim, m'am uitat dupa scurgeri dar nu am gasit nimic deocamdata...
4. Pilotul automat nu merge (nu pot sa il activez din maneta,nu merg nici comenzile pt bord computer daca vreau sa folosesc butoanele de pe maneta)
Am rasfoit in mare forumul zilele astea,o sa mai caut in continuare, ceva pareri sau link'uri sunt binevoite. Va multumesc tuturor.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
ianc sergiu a scris:Daca nu se aprind sunt smulse ledurile de pe placa, e o operatiune de 10 min.
Probabil pierde vacuum pe undeva, verifica furtunase rezervor, etc
Probabil pierde vacuum pe undeva, verifica furtunase rezervor, etc
De la care rezervor?te referi la electrovalva?unu duce la turbo si celalalt la tevusca aia subtire care vine din pompa de vacuum?
Cum pot verifica electrovalva de deasupra la radiator daca e buna sau nu?pe tester imi da tensiune mica la ea.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Sa nu ai mufa care intra in clapeta dusa sau sa nu fie ceva din ECU. Dar daca iti da si eroare pe clapeta sigur e de la mufa. Si cu astea noi sunt probleme mari. Eu am schimbat 3 rulmenti pana am nimerit unul care sai mearga mufa, adevarat ca nu e original dar nici cel mai ieftin nu l-am luat. Incearca sa probezi alta clapeta
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
problema cu turatia e de la senzorul de boost din admisie. probabil e foarte naclait si nici nu se mai devede nimic din rezistenta aia pe care o are. Verifica si furtunele de vacuum cat si pompa de vacuum, daca ai eroare si pe aia. boost controlloerul ala de langa radiator controleaza geometria variabila. eroare clapeta - alta cauza de la care nu se tureaza, intra intrun mod 'safe' cand are eroare pe clapeta. desfa-o , curata uleiul din ea, etc.
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
Tox - am spus ca am schimbat senzorul..nou original bosh..(l'am curatzat si pe cel vechi bine si tot degeaba)clapeta schimbata si ea....egr si el... Am facut bypass la furtunasele de la boost controler si tot la fel...
E posibil sa fie cum a zis AlexRosu sa fie mufa de la clapeta
Am sa incerc dinou cu clapeta veche ca am curatzat'o bine de tot pt ca am gasit ulei in ea...si vedem daca isi revine cu cea veche.
E posibil sa fie cum a zis AlexRosu sa fie mufa de la clapeta
Am sa incerc dinou cu clapeta veche ca am curatzat'o bine de tot pt ca am gasit ulei in ea...si vedem daca isi revine cu cea veche.
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Daca ai curatat si partea electronica iti recomand sa incerci sa schimbi garnitura aia pacatoasa care lasa sa intre ulei la placa aia cu circuite. E ub pic mai complicat dar merita. Am deja 1000 km si merge tzipla. Ca dupa ce am curatat-o de 2 ori tot imi dadea eroarea cu lim la 3200 si dupa ce am schimbat garnitura si am mai pus inca una peste ca e loc e super. Eu acuma am probleme cu termostatul, adik cu mufa lui ca in ext nu se ridik delok si in oras se ridik dar greu
danyCDTI
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat