dinamik
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Zafira din 2001, motor Y20DTH, si am o problema cu ea. De ceva vreme incoace sta in ralanti la 1000 rpm; inainte statea la 800rpm. Stie cineva care este problema posibila?
Doresc sa stiu daca mai are cineva acelasi model cu aceeasi motorizare si la ce ranalti sta la voi.
Va multumesc.
Am un Opel Zafira din 2001, motor Y20DTH, si am o problema cu ea. De ceva vreme incoace sta in ralanti la 1000 rpm; inainte statea la 800rpm. Stie cineva care este problema posibila?
Doresc sa stiu daca mai are cineva acelasi model cu aceeasi motorizare si la ce ranalti sta la voi.
Va multumesc.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
dinamik
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
s-a decalibrat acul.
Ca sa fii sigur de asta ar trebui ca fara contactul pus acul sa arate undeva la 200 rpm. Daca este asa atunci trebuie sa demontezi ceasurile si sa deplasezi manual acul in sensul invers acelor de ceasornic si apoi, prin mai multe incercari sa-l fixezi la pozitia care trebuie. Vezi ca acul o sa mearga relativ greu sa il muti (se simte o oarecare rezistenta la rasucire) dar cu atentie o sa reusesti.
REPET: aceasta operatie poti sa o faci doar daca s-a decalibrat acul, adica arata tot timpul cu 200 rpm mai mult inclusiv la turatie maxima (turata maxim, cu ambreiajul calcat, trebuie sa-ti arate 5200 turatii).
Daca nu esti sigur mai bine pune un tester pe ea.
Ca sa fii sigur de asta ar trebui ca fara contactul pus acul sa arate undeva la 200 rpm. Daca este asa atunci trebuie sa demontezi ceasurile si sa deplasezi manual acul in sensul invers acelor de ceasornic si apoi, prin mai multe incercari sa-l fixezi la pozitia care trebuie. Vezi ca acul o sa mearga relativ greu sa il muti (se simte o oarecare rezistenta la rasucire) dar cu atentie o sa reusesti.
REPET: aceasta operatie poti sa o faci doar daca s-a decalibrat acul, adica arata tot timpul cu 200 rpm mai mult inclusiv la turatie maxima (turata maxim, cu ambreiajul calcat, trebuie sa-ti arate 5200 turatii).
Daca nu esti sigur mai bine pune un tester pe ea.
dinamik
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat
dinamik
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat
codin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Olt
- Masina: Zafira 2001 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2014
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat