agk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2012
- Mesaj Privat
Saluti baieti.
Am un Opel Astra H 1.3 cdti din 2006.
De un timp sesizez multe probleme la ea.
1. Uneori AC-ul pornea si se oprea cand vroia el chiar daca nu racea cum trebuie, uneori dadea are (sa zic cam la 70% rece fata de cum dadea de obicei) si se oprea, iar pornea si tot asa.
2. Uneori pronesc masina si se tureaza pana in 900-1000-1100 de turatii osciland intre acestea. Chiar si dupa 100 de km. Daca o turam in rosu si o opream dupa cand o porneam iar isi revenea 750-800 de turatii.
3. Ceva mai grav: cand am vrut sa depasesc am bagat a 2-a la 40 km/h si sa turat pana in rosu dar putere deloc. viteza ramanea constanta dar turatiile cresteau pana la rosu. chiar in orice treapta. am patit de vreo 3 ori asta. se tura in viteza ca si cum era pe liber.
O lista de erori care le are este urmatoarea:
P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction IPC (Instrument) C-021
P0683 Glow Plug Circuit Low Voltage B-038
P0683 Glow Plug Circuit Open B-038
P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction IPC (Instrument) C-021
P0217 Engine Overtemperature Condition Engine Cooling B-007
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Voltage C-032
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Low Voltage C-032
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Hose Line Malfunction B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Low Differential Pressure B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Pressure not Plausible with Barometric Pressure B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Pressure C-032
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Low Pressure B-031
P2003 Particulate Filter Pressure Sensor Much too High Differential Pressure C-030
P0243 Boost Pressure Valve High Voltage B-019
P0243 Boost Pressure Valve Low Voltage B-019
Rog pe oricine care a mai patit sau care stie despre ce este vorba sa ma ajute.
Multumesc.
Am un Opel Astra H 1.3 cdti din 2006.
De un timp sesizez multe probleme la ea.
1. Uneori AC-ul pornea si se oprea cand vroia el chiar daca nu racea cum trebuie, uneori dadea are (sa zic cam la 70% rece fata de cum dadea de obicei) si se oprea, iar pornea si tot asa.
2. Uneori pronesc masina si se tureaza pana in 900-1000-1100 de turatii osciland intre acestea. Chiar si dupa 100 de km. Daca o turam in rosu si o opream dupa cand o porneam iar isi revenea 750-800 de turatii.
3. Ceva mai grav: cand am vrut sa depasesc am bagat a 2-a la 40 km/h si sa turat pana in rosu dar putere deloc. viteza ramanea constanta dar turatiile cresteau pana la rosu. chiar in orice treapta. am patit de vreo 3 ori asta. se tura in viteza ca si cum era pe liber.
O lista de erori care le are este urmatoarea:
P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction IPC (Instrument) C-021
P0683 Glow Plug Circuit Low Voltage B-038
P0683 Glow Plug Circuit Open B-038
P0621 Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction IPC (Instrument) C-021
P0217 Engine Overtemperature Condition Engine Cooling B-007
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Voltage C-032
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Low Voltage C-032
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Hose Line Malfunction B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Differential Pressure B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Low Differential Pressure B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Pressure not Plausible with Barometric Pressure B-031
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor High Pressure C-032
P1901 Particulate Filter Pressure Sensor Low Pressure B-031
P2003 Particulate Filter Pressure Sensor Much too High Differential Pressure C-030
P0243 Boost Pressure Valve High Voltage B-019
P0243 Boost Pressure Valve Low Voltage B-019
Rog pe oricine care a mai patit sau care stie despre ce este vorba sa ma ajute.
Multumesc.
- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
agk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru AC cel mai probabil nu pornesc ventilatoarele, de aici si oprirea/pornirea si lipsa de eficienta. Oricum ai si eroare ca nu merg corect ventilatoarele. Posibil si de aici probleme cu turatia...
Din ce coduri ai pus acolo, reiese destul de clar ca ai probleme cu DPF, ma gamndesc ca probabil nu e acolo si nici senzorii lui.
Din ce coduri ai pus acolo, reiese destul de clar ca ai probleme cu DPF, ma gamndesc ca probabil nu e acolo si nici senzorii lui.
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Confirm spusele colegului la punctul 3 . Simptome de ambreiaj uzat = creste turatia dar viteza ramane aceeasi. Si intradevar ai probleme grave pe baza filtrului de particule de iti sta turata aiurea, pentru ca el incearca sa faca regenerarea si deobicei scoate si fum ca dracu(depinde de masina acum) . Initial ar fi trebuit sa se aprinda check engine (masina cu o cheie fixa), cand pui contactul se aprinde in bord ? Daca nu, inseamna ca a fost astupat martorul si cel ce ti-a vandut masina stia de probleme ei daca cumva ai cumparat-o recent.
agk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va zic ca nu e ambreiajul. Am mai patit acum 2 zile ceva de genul. Nu se tura masina mai mult de 3000 RPM. Deci nu urca mai mult. Si ieri am mers cam 140 de km si cu viteze de 170 KM/H. Masina tragea perfect rula perfect. In schimb cand am patit asta mi s-a aprins martorul (masina cu cheie) in bord.