- mecaNIK
- OP
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
In cateva cuvinte; rugamintea unei rude sa-l ajut la efectuarea ITP-ului care urma sa expire in cateva zile,eu accept primesc masina,actele,cheile.Ziua a2a ma prezint la un service care face acesta chestie,se face poza,se verifica seriile,se porneste motorul,prima operatiune puntea fata pe cantar,dupa care intra pe standul de verificare frane,incep sa se invarta tamburii standului si in momentul in care se stabilizeaza turatia,surpriza se blocheaza rotile fata si masina zboara de pe stand cu vreo 3-4 metri mai in spate.Initial n-am inteles cum s-a reusit performanta mai ales ca s-a cam auzit cutia de viteze AUTOMATA cum trosneste.Omul de la volan porneste masina,incepe masuratorile,binenteles ma respinge....dar cat masina a stat pe standul de noxe a inceput sa se auda un scartait foarte ascutit in zona motorului,mecanicii din service sar toti concluzie;nu se unge axa cu came si motorul se va bloca sau se va rupe axa;Eu sustin ca in urma ghidusiei cu blocat rotile pe fata cred eu ca istetul de la volan a incercat sa puna maneta schimbatorului in pozitia P deci a blocat cutia,ei nu o tineau una si buna e axa cu came.Am plecat foarte incurcat nu de ce s-a intamplat ci de cum se poate dovedi ca un idiot in loc sa o lase in D sau daca tot vroia sa faca ceva sa o puna in N atat timp cat rotile fata se invarteau cu viteza nu sa o blocheze.Cred ca acum ma asteapta o reparatie de cutie,mai mult ca sigur ceva s-a frant acolo,sub ochii mei iar ei ma prostesc in fata,sigur situatia asta nu am mai intlnit-o si nici metoda legala de tras la raspundere nu prea exista daca aveti vreo idee astept sa o aud.
Pana atunci cei care aveti cutie AUTOMATA sa insistati ca cel ce se urca la volan sa stie ca masuratoarea se face in N sau D in nici un caz in P ,pentru ca altfel riscati sa plecati cu masina distrusa in urma unei simple neatentii,si de dovedit cu ceva ca cel de la service a dat-o in bara nu aveti cum.
Pana atunci cei care aveti cutie AUTOMATA sa insistati ca cel ce se urca la volan sa stie ca masuratoarea se face in N sau D in nici un caz in P ,pentru ca altfel riscati sa plecati cu masina distrusa in urma unei simple neatentii,si de dovedit cu ceva ca cel de la service a dat-o in bara nu aveti cum.
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Super nasol , in locul tau nu as fi plecat cu masina de acolo. Daca a bagat cutia in P e probabil sa-ti fi avariat mecanismul de parcare al cutiei, iar reparatiile nu-s ieftine ...
Mecanismul de parcare este de regula format dintr-un sistem de parghii si o piedica care intra pe dintii unui tambur. Incearca sa vezi de unde vine harsaitul. S-ar putea sa-ti fi indoit "parking pawl"-ul
Mecanismul de parcare este de regula format dintr-un sistem de parghii si o piedica care intra pe dintii unui tambur. Incearca sa vezi de unde vine harsaitul. S-ar putea sa-ti fi indoit "parking pawl"-ul
- mecaNIK
- OP
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu plecam de acolo decat scos cu catuse de mascati..problema e ca a inceput sa scartaie si dupa vreo 10 min. s-a potolit ramanand in schimb un zgomot de mers mai ciudat atat.E foarte la limita aici e toata smecheria,se aude f putin acum,dar suficient cat sa te streseze.Ceva sigur s-a stricat in cutie,de mers merge,...dar pana cand?
Ideea e ca ceilalti membri ai clubului care au masini cu cutie AUTOMATA sa fie extrem de atenti si fara rusine ca este vorba in definitiv de banii lor sa ceara masuratoarea in D sau N si eventual sa fie pe aproape.Sper sa nu-mi faca iarasi figuri la revenire ca atunci chiar o sa iasa urat.
Ideea e ca ceilalti membri ai clubului care au masini cu cutie AUTOMATA sa fie extrem de atenti si fara rusine ca este vorba in definitiv de banii lor sa ceara masuratoarea in D sau N si eventual sa fie pe aproape.Sper sa nu-mi faca iarasi figuri la revenire ca atunci chiar o sa iasa urat.
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eugen
- **
- 121 mesaje
- din 11 Jul 2006
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
eugen
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2006
- Mesaj Privat
Intrebarea e cum naiba a zburat in spate ... ca trebuia sa zboare in fata, dar asta-i alta...
Revenind ... In cazul tau, ar trebui sa chemi toata armata autoritatilor statului de la protectia consumatorului la politie. De ce? Fiindca ti-a stricat jucaria. Si daca nu se pricepe la sportul asta sa se ceara afara. Eventual RAR-ul sa-i suspende licenta sau autorizatia. Daca taci din gura el se acopera spunand ca ti-a respins masina fiindca era defecta. Tu trebuie sa bati cu pumnul in masa si sa arati ca el n-a stiut sa o foloseasca in conditii optime. Cam atat. Dar merita sa consulti un avocat.
Cine produce o paguba, trebuie sa plateasca. Iar tu tocmai asta trebuie sa ceri. Sa-ti achite reparatiile si sa-ti plateasca si un bonus ca a trebuit sa umbli cu taxiul, ca ai alergat aiurea, ca ti-ai pierdut trei zile de concediu de pomana, chestii de-astea...
Revenind ... In cazul tau, ar trebui sa chemi toata armata autoritatilor statului de la protectia consumatorului la politie. De ce? Fiindca ti-a stricat jucaria. Si daca nu se pricepe la sportul asta sa se ceara afara. Eventual RAR-ul sa-i suspende licenta sau autorizatia. Daca taci din gura el se acopera spunand ca ti-a respins masina fiindca era defecta. Tu trebuie sa bati cu pumnul in masa si sa arati ca el n-a stiut sa o foloseasca in conditii optime. Cam atat. Dar merita sa consulti un avocat.
Cine produce o paguba, trebuie sa plateasca. Iar tu tocmai asta trebuie sa ceri. Sa-ti achite reparatiile si sa-ti plateasca si un bonus ca a trebuit sa umbli cu taxiul, ca ai alergat aiurea, ca ti-ai pierdut trei zile de concediu de pomana, chestii de-astea...
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
Subscriu celor spuse de @eugen, si mai spun ca in Romania oricum probabil 50-60 % din statiile ITP sunt praf la capitolul angajati care sa stie cum sa testeze diferitele masini care le trec prin mana, cum dau de ceva mai special, toti se holbeaza, incep sa intoarca manualele pe toate partile si in final tot prostii ajung sa faca...
Parerea mea e ca cel mai bine sa se faca ITP-ul ori la service-uri mai mari ori la cele de reprezentanta, unde se presupune ca acei oameni cunosc masinile respective si cum sa le foloseasca... bineinteles, fiind in Romania, totul e posibil...
Multa bafta! si da cu ei de pamant...
Parerea mea e ca cel mai bine sa se faca ITP-ul ori la service-uri mai mari ori la cele de reprezentanta, unde se presupune ca acei oameni cunosc masinile respective si cum sa le foloseasca... bineinteles, fiind in Romania, totul e posibil...
Multa bafta! si da cu ei de pamant...
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Ai perfecta dreptate si pot sa-ti confirm si unde a gresit imbecilul. In momentul in care a vrut sa comute treptele cutiei de pe D pe N maimutoiul tinea degetul mare pe butonul de blocare a schimbatorului care evident nu a mai blocat la schimbarea pe P si a zburat masina de pe tamburi.
In genere e o gresala pe care o fac incepatori intre ale automatelor. Daca ai sti cata munca de convingere am dus cu nevasta-mea?.....?!?!?sa nu tina degetul mare pe maneta la schimbare manuala in mers a treptelor...
HEI! DACA TOT ESTI PATIT MACAR FA CEVA PUBLICITATE IMBECILULUI! (Trebuie evitat)
In genere e o gresala pe care o fac incepatori intre ale automatelor. Daca ai sti cata munca de convingere am dus cu nevasta-mea?.....?!?!?sa nu tina degetul mare pe maneta la schimbare manuala in mers a treptelor...
HEI! DACA TOT ESTI PATIT MACAR FA CEVA PUBLICITATE IMBECILULUI! (Trebuie evitat)
- lucian
- **
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Îmi pare rãu de cele citite la acest subiect ºi cred cã aº fi reacþionat grav la acest tip de “testare”.
Din pãcate, va trece ceva apã pe Dunãre pânã se va ajunge la nivelul internaþional al staþiilor ITP ºi asta în detrimentul celor ce-ºi permit maºini destul de sofisticate.
Manevrarea pe stand a celor cu cutie automatã ar trebui sã se facã numai de cãtre proprietar, în cazul supus dezbateri dacã nu aveau cunoºtinþã de aºa ceva ºi oricum de vinã este cel ce a fost la momentul respectiv la comandã, aºa cã retour la staþie ºi obligã conducerea sã-þi acorde compensaþii.
Din pãcate, va trece ceva apã pe Dunãre pânã se va ajunge la nivelul internaþional al staþiilor ITP ºi asta în detrimentul celor ce-ºi permit maºini destul de sofisticate.
Manevrarea pe stand a celor cu cutie automatã ar trebui sã se facã numai de cãtre proprietar, în cazul supus dezbateri dacã nu aveau cunoºtinþã de aºa ceva ºi oricum de vinã este cel ce a fost la momentul respectiv la comandã, aºa cã retour la staþie ºi obligã conducerea sã-þi acorde compensaþii.