Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut tuturor! nu inteleg cum nimeni pe acest forum nu discuta despre situatia actuala din romania unde zeci de masini importate din germania cu km peste 150mii cad una dupa alta cu motoare gripate la cuzineti !fara nici un semn anterior martor aprins de ulei etc!nu se gasesc motoare second atatea cate se cer !
chiar nimeni nu aduce in discutie acest subiect?toti le repara tac si le vand ulterior...unii zic ca pompa ulei...altii ca termoflotul ....concret nici mecanicii nu stiu de ce se gripeaza!

UPDATE
este recomandata schimbarea acestui o-ring, ca masura de preventie:



Cod piesa OEM: 646125
Cod piesa aftermarket: 55589549

Magazine online unde puteti gasi oringul pe original:


Magazine online unde puteti gasi oringul aftermarket:


Service-uri:
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=47
https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=35
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu sa am acest motor de 2l diesel pe masina (Insignia, Astra) mi-as monta de urgenta un ceas indicator de presiune ulei (ceva aftermarket, gen RaidHP sau ce se mai gaseste pe piata). De ceva timp ma gandesc chiar sa-mi montez unul la masina actuala, nu e scump si e bine sa-l ai acolo, in opinia mea presiunea de ulei e un parametru care ar trebui monitorizat periodic.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@lucian-st
vrei sa spui 250mii +, dupa ce ca si-au luat teapa vrei sa se si spovedeasca pe forum Smile Wink
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Mecanicii zic ca presiunea la bulb e buna dar in timp nu mai are destul debit cat sa impinga in tot motorul. Eu nu stiu ce sa mai cred.bulbul la insignia e aproape de pompa si inca acolo vede ca ar fi ok...problema e ca e singurul senzor de presiune pe motor din cate am inteles si nu e suficient la acest motor pt.a monitoriza corect
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O avea legatura cu volumul baii de ulei(4,5 l) si nu se poate raci corespunzator?
Motorul meu, la aceeasi capacitat cilindrica, are 5,5 l de ulei.
In ce pozitie este termoflotul la acest motor? Poate nu reuseste sa raceasca uleiul corespunzator. Interesant ar fi sa monitorizati si tempetatura uleiului.
De la pompa nu are cum sa fie, decat daca se strica, cum se intampla la passat-urile pana in 2010: se belea pompa si se cala motorul. Un amic a dat im ungaria 2500 eur sa-l repare. Ca acolo l-a lasat.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Asta e probl.nu stie nimeni de ce macina cuzinetii palier la 2 si 3 in special...dupa ce se deformeaza arborele...acolo loveste...
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Traiasca resoftarea si cati mai multi cai, hehe.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
lucian-st a scris:Asta e probl.nu stie nimeni de ce macina cuzinetii palier la 2 si 3 in special...dupa ce se deformeaza arborele...acolo loveste...

Cum sa se deformeze arborele , mai da-l in masa ! Cel mult cuzinetii se sudeaza de la caldura pe arbore dar e destul ca apoi e terminat si el si bielele. Bielele se schimba, arborele se rectifica la cota urmatoare de reparatie, cuzinetii se iau noi la cota urmatoare si apoi se poate remonta tot daca cilindrii motor si segmentii sunt in stare buna. Daca nu... mai bine un alt motor SH inca in stare buna de pe o masina lovita.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu am auzit de cauzuri de Insignia cu motoare picate, mai ales la 150k km.......si in general nu am auzit de motoare diesel picate la 150k km. Insa am auzit de cazuri in care motoare de peste 250k km, in care proprietarii au crezut ca sunt benzinare si a luat-o turbina pe ulei........finalul il stiti cu totii.
Asa sa pice un motor diesel in mintile lui la 150-200k km, e folclor!

Bafta.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Si care sunt motivele pentru care se gripeaza asa din senin motoarele diesel de Insignia?Ulei nerecomandat si neschimbat la timp oare?
Sincer, ma indoiesc ca pica in asemenea hal motoarele de Insignia.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cum am mai spus , povesti, un motor nu pica din senin........un motor cu km realtiv putini, poate pica daca s-a mers mult cu apa in ulei, dartorita garniturii de chiuloasa fisurata sau chiuloasa fisurata.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Da sigur.....intreaba la o firma mare de dezmembrari cate motoare insignia vand pe an si cate cereri mai au!si toti proprietarii confirma acelasi lucru intai se aude o bataie gen volanta toti banuie volanta...o schimba si la scurt timp pica arborele varza.fara nici un alt simptom zeci de cazuri anul asta...eu stiu 10 clar!
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Si stati sa vedeti in urmatoarea perioada...ca s a impanzit tara de ele din cauza pretului scazut...
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Stiti ca in germania toata generatia 2009-2012 avea probleme grave de soft recunoscute de ei...cauze posibile defectare motor in timp...s a incercat o remediere...61 mii insignia au fost rechemate unii au mers altii nu probabil...gasiti toate informatiile pe situri germania clar explicate...la noi se merge inchis...
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Lasam topicul asa si mai vb.peste un an...nu spun nimic mai mult...nu ne contram intre noi.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Unde vezi tu pret scazut?!?!? Nu imi zice de masini de pe autovit cu 100k km si la 8-9k Euro! Apoi veniti si va plangeti pe forum ca pica motoarele si ca sunt proaste.
Toate masinile au probleme, dar in nici un caz nu pica motorul la Insignia la 150-250k km, e folclor de dimineata pana seara. In DE e fruntasa la fiabilitate, iar la noi, ce sa vezi, pica motoarele la 150k km.........curios zic!

P.S- Nu mai posta consecutiv, exista functia EDIT.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Borsi lucrezi cumva la opel? S au platit de ei sa sustii moralul pe acest site? Eu vand piese de ani de zile si am pe stoc cam de toate...deci stiu ce vorbesc.ca nu ai avut poate tangenta cu intamplari de genul e altceva..
I ti dau nr.ultimului meu client din Salonta sa ti confirme cum a patit o?sau Zalau? Sau Cluj? Toti intr o luna! De la care vrei numarul sa te linistesc...
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca dai 5000 pe o gherla fara carte service, istoric nimic si apoi mergi de parca ti-ai luat Impreza STI WRX schimbi in 5000 ture sa dai fum negru in spate "ca se curata motorul" si faci schimbul de filtre si ulei din doi in doi ca ti-ai luat o masina pe care nu ti-o permiti da se poate intampla sa cada motorul.
Eu nu cred ca daca o folosesti decent si pentru ce a fost conceputa se poate intampla asa ceva
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Stiu 3 persoane cu Insignia (adica stiu masinile personal) care nu au avut probleme cu masina, si nu merg doar la servici cu ele. Plus de asta, de cand sunt pe forum, nu am auzit nici un coleg sa vina si sa zica ca i-a picat motorul. Despre persoanele care zici tu (daca e asa), nu stie nimeni km reali ai masinii sau starea lor.

Neamtul face in general 50-70k km pe an (nu vorbim de privat) cu masina, daca dam pe autovit, majoritatea masinilor din 2009-2010 au 100-140k km, deci masinile alea au in mod normal 300-350k km (sau poate mai mult, si aici ma refer la masinile care sunt aduse pentru a fi vandute). Sa nu mai zicem ca sunt 3-4 bucati cu 170+ k km, la 7+ k Euro, nici nu vreau sa ma gandesc ce kilometraj au masinile alea.....

Mi-ar fi placut sa lucrez la Opel.......asa ca daca stie cineva un post liber.....Smile.


Ultima modificare făcută de borsy la Dum 28 Sep, 2014 9:56 pm
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Problema la Insignia este uleiul GM foarte prost si mai au si defecte ascunse, anumite piese se rup si ajung in motor, cam asta e smecheria. De aici toate motoarele busite...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR