Don
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 20XE*
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
masina mea sta la relanty foarte turata ... cam 2000 si cateodata are momenete cand scade pana la 1500 - 1700 (ca si cum ar vrea sa "moara" motorul) si revine brusc la 2000!
am schimbat pompa de bezina, am schimbat furtunul de retur si NU MAI STIU CE SA FAC
am bagat o gramada de bani in masina asta si ma cam enerveaza turatia
unii spun ca e cablul de acceleratia iar altii ca ar fii debitmetrul de aer... dar m-am saturat de diagnostice de amatori si ma gandesc ca pe un forum specializat pot primi si un verdict pe masura!
heeeeeeeeeelp
mai am o problema care ma obsedeaza:
- rotile din spate imi stau cam "cracanate" si imi cam uzeaza cauciucurile pe interiror
- din cate stiu modelul meu e facut pe sasiu de calibra si as vrea sa stiu de unde as putea cumpara la pret bun puntea spate(cred ca mai corect ar fii bratele spate ca nu prea exista punte, dar nu sunt specialist si nu stiu cum se numesc...)
sau dc vreti oferiti-mi un pret bun pe ea......
am schimbat pompa de bezina, am schimbat furtunul de retur si NU MAI STIU CE SA FAC
am bagat o gramada de bani in masina asta si ma cam enerveaza turatia
unii spun ca e cablul de acceleratia iar altii ca ar fii debitmetrul de aer... dar m-am saturat de diagnostice de amatori si ma gandesc ca pe un forum specializat pot primi si un verdict pe masura!
heeeeeeeeeelp
mai am o problema care ma obsedeaza:
- rotile din spate imi stau cam "cracanate" si imi cam uzeaza cauciucurile pe interiror
- din cate stiu modelul meu e facut pe sasiu de calibra si as vrea sa stiu de unde as putea cumpara la pret bun puntea spate(cred ca mai corect ar fii bratele spate ca nu prea exista punte, dar nu sunt specialist si nu stiu cum se numesc...)
sau dc vreti oferiti-mi un pret bun pe ea......
Don
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 20XE*
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
masina mea sta la relanty foarte turata ... cam 2000 si cateodata are momenete cand scade pana la 1500 - 1700 (ca si cum ar vrea sa "moara" motorul) si revine brusc la 2000!
am schimbat pompa de bezina, am schimbat furtunul de retur si NU MAI STIU CE SA FAC Crying or Very sad
am bagat o gramada de bani in masina asta si ma cam enerveaza turatia
unii spun ca e cablul de acceleratia iar altii ca ar fii debitmetrul de aer... dar m-am saturat de diagnostice de amatori si ma gandesc ca pe un forum specializat pot primi si un verdict pe masura! Very Happy
heeeeeeeeeelp
mai am o problema care ma obsedeaza:
- rotile din spate imi stau cam "cracanate" si imi cam uzeaza cauciucurile pe interiror
- din cate stiu modelul meu e facut pe sasiu de calibra si as vrea sa stiu de unde as putea cumpara la pret bun puntea spate(cred ca mai corect ar fii bratele spate ca nu prea exista punte, dar nu sunt specialist si nu stiu cum se numesc...)
sau dc vreti oferiti-mi un pret bun pe ea...... Wink
am schimbat pompa de bezina, am schimbat furtunul de retur si NU MAI STIU CE SA FAC Crying or Very sad
am bagat o gramada de bani in masina asta si ma cam enerveaza turatia
unii spun ca e cablul de acceleratia iar altii ca ar fii debitmetrul de aer... dar m-am saturat de diagnostice de amatori si ma gandesc ca pe un forum specializat pot primi si un verdict pe masura! Very Happy
heeeeeeeeeelp
mai am o problema care ma obsedeaza:
- rotile din spate imi stau cam "cracanate" si imi cam uzeaza cauciucurile pe interiror
- din cate stiu modelul meu e facut pe sasiu de calibra si as vrea sa stiu de unde as putea cumpara la pret bun puntea spate(cred ca mai corect ar fii bratele spate ca nu prea exista punte, dar nu sunt specialist si nu stiu cum se numesc...)
sau dc vreti oferiti-mi un pret bun pe ea...... Wink
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
eheee tu ai problema cu relantiul mare eu am problema cu relantiu mic(adica cateodata cand o pornesc nu sta relantiu mai ales cand e cald) vorbim de acceasi masina ca la fel e si a mea sincer nici eu nu stiu ce sa i mai fac bine ar fi daca ne ar ajuta cineva si pe mine si pe tine,cu rotile pe spate sa sti ca si mie imi stau putin cracanate dar nu am probleme cu tocitul cauciucurilor
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- SAW
- **
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
BUBU87CALIBRA a scris:
daca ne referim amandoi la electrovalva de relanti, cred k aia ar fi
Cristian_Seven a scris:Senzorul de acceleratie.
daca ne referim amandoi la electrovalva de relanti, cred k aia ar fi
De fapt sunt doi candidati care nu stiu cum se numesc in termeni tehnici. E motorasul de relanti care are forma cilindrica si intrerupatorul de relanti pe care l-am numit senzor si care trimite informatia ca e pedala apasata.
- SAW
- **
- 125 mesaje
- din 26 Aug 2005
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
SAW
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2005
- Mesaj Privat
Cristian_Seven a scris:
De fapt sunt doi candidati care nu stiu cum se numesc in termeni tehnici. E motorasul de relanti care are forma cilindrica si intrerupatorul de relanti pe care l-am numit senzor si care trimite informatia ca e pedala apasata.
BUBU87CALIBRA a scris:
daca ne referim amandoi la electrovalva de relanti, cred k aia ar fi
Cristian_Seven a scris:Senzorul de acceleratie.
daca ne referim amandoi la electrovalva de relanti, cred k aia ar fi
De fapt sunt doi candidati care nu stiu cum se numesc in termeni tehnici. E motorasul de relanti care are forma cilindrica si intrerupatorul de relanti pe care l-am numit senzor si care trimite informatia ca e pedala apasata.
motorasul de relanti = IAC (Idle Air Controler)
senzorul de la clapeta de acceleratie - TPS (Throttle Position Sensor )
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
ai aici un tutorial cum sa cureti regulatorul de relanti:
REGULATOR DE RELANTI
in caz ca nu stii franceza incearca google translate sau linkul asta:
REGULATOR DE RELANTI en
mult succes si tine-ne la curent
REGULATOR DE RELANTI
in caz ca nu stii franceza incearca google translate sau linkul asta:
REGULATOR DE RELANTI en
mult succes si tine-ne la curent
Don
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 20XE*
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
am uitat sa va spun ca atunci cand scot mufa de la regulatorul de aer, turatia scade la 9 - 10000 dra nu merge "rotund" si se aprinde ledul de la motor!
va multumesc mult pt sugestii dar cred va trebui sa ma duc cu ea la un mecanic pt a-mi curata regulatorul de relanti.... sau o pot face si singur?
mersi inca o data.. chiar placut cand vezi ca sunt unii care te ajuta!
va multumesc mult pt sugestii dar cred va trebui sa ma duc cu ea la un mecanic pt a-mi curata regulatorul de relanti.... sau o pot face si singur?
mersi inca o data.. chiar placut cand vezi ca sunt unii care te ajuta!
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Don
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 20XE*
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t a scris:ai aici un tutorial cum sa cureti regulatorul de relanti:
REGULATOR DE RELANTI
in caz ca nu stii franceza incearca google translate sau linkul asta:
REGULATOR DE RELANTI en
mult succes si tine-ne la curent
REGULATOR DE RELANTI
in caz ca nu stii franceza incearca google translate sau linkul asta:
REGULATOR DE RELANTI en
mult succes si tine-ne la curent
Intradevar a fost regulatorul de relanty!
m-a ajuatat mult raspunsul tau mersi
masina merge bine acum, dar a inceput sa sune ceva la partea din fata; nu sunt telescoapele..... s-ar [utea sa fie caseta de directie?
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
Intradevar a fost regulatorul de relanty!
m-a ajuatat mult raspunsul tau mersi
masina merge bine acum, dar a inceput sa sune ceva la partea din fata; nu sunt telescoapele..... s-ar [utea sa fie caseta de directie?[/quote]
din 5 locuri poti sa ai "batai" la partea din fatza. caseta de directie ar fi cam cel mai greu de stricat si cam ultima pe lista (roaga-te sa nu fie asta..costa mult)
In primul rand da rotile jos, ia o ranga si verifica de unde ai jocuri:
1. Bucsile de pe brate sau/si bucsile de pe bara stabilizatoare...daca tragi cu incredere cu ranga se vad foarte usor daca au jocuri bucsile respective (pret 15 RON o parte din bucsi, 30 RON celelalte + manopera 70-100 RON)
2. Flansele amortizor - le gasesti sub capota in "oalele" de pe aripi. aici verifici daca ai jocuri cu roata montata. "iei in brate" roata si tragi de ea din partea de sus si de jos, inspre masina si exteriorul masinii. Flansele costa 85 RON/buc + cca 100RON manopera(in pret e inclusa flansa + rulment). trebuie schimbate amandoua...chiar daca e numai una stricata.
3. Rulmentul - il verifici tot cu roata montata...o invarti cu putere si asculti daca se aud zgomote ciudate (atentie sa nu confunzi cu zgomotul rezultat din frecarea discului de frana cu placutele) (rulment = 46 RON) manopera cca 50RON
4. pivotii: aflati in extremitatea bratului (bascula) 36 RON/bucata. (poti schimba doar cel care este stricat)
5. caseta de directie (nu prea cred) - trebuie 2 persoane, una trage stanga-dreapta de roti, cealalta verifica daca exista jocuri in caseta de directie (situata pe panoul dintre motor si habitaclul masinii (sub parbriz) pret: multe zerouri...nu stiu din pacate
P.S. daca "suna" ceva si nu bate...poate e doar ceva desprins si zornaie pe acolo. verifica.
m-a ajuatat mult raspunsul tau mersi
masina merge bine acum, dar a inceput sa sune ceva la partea din fata; nu sunt telescoapele..... s-ar [utea sa fie caseta de directie?[/quote]
din 5 locuri poti sa ai "batai" la partea din fatza. caseta de directie ar fi cam cel mai greu de stricat si cam ultima pe lista (roaga-te sa nu fie asta..costa mult)
In primul rand da rotile jos, ia o ranga si verifica de unde ai jocuri:
1. Bucsile de pe brate sau/si bucsile de pe bara stabilizatoare...daca tragi cu incredere cu ranga se vad foarte usor daca au jocuri bucsile respective (pret 15 RON o parte din bucsi, 30 RON celelalte + manopera 70-100 RON)
2. Flansele amortizor - le gasesti sub capota in "oalele" de pe aripi. aici verifici daca ai jocuri cu roata montata. "iei in brate" roata si tragi de ea din partea de sus si de jos, inspre masina si exteriorul masinii. Flansele costa 85 RON/buc + cca 100RON manopera(in pret e inclusa flansa + rulment). trebuie schimbate amandoua...chiar daca e numai una stricata.
3. Rulmentul - il verifici tot cu roata montata...o invarti cu putere si asculti daca se aud zgomote ciudate (atentie sa nu confunzi cu zgomotul rezultat din frecarea discului de frana cu placutele) (rulment = 46 RON) manopera cca 50RON
4. pivotii: aflati in extremitatea bratului (bascula) 36 RON/bucata. (poti schimba doar cel care este stricat)
5. caseta de directie (nu prea cred) - trebuie 2 persoane, una trage stanga-dreapta de roti, cealalta verifica daca exista jocuri in caseta de directie (situata pe panoul dintre motor si habitaclul masinii (sub parbriz) pret: multe zerouri...nu stiu din pacate
P.S. daca "suna" ceva si nu bate...poate e doar ceva desprins si zornaie pe acolo. verifica.
- stefanhutu
- *
- 8 mesaje
- din 23 Aug 2006
- Vectra 1991 C18NZ
stefanhutu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Vectra 1991 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2006
- Mesaj Privat
Io am patit-o la fel cu un motor c18nz, cu infectie monopunct. La mine era inregistrata eroare: TPS - throttle potentiometer sensor. Este un potentiometru care deschide clapeta de acceleratie. O chestie mica, capsulata, care m-a costa 1 milion juma, am schimbat-o si am scapat de turatie tembela : relanti in 1500 rpm
Am inteles insa ca pot fi si multe alte cauze. Nu ti se aprinde nici un martor in bord?
Am inteles insa ca pot fi si multe alte cauze. Nu ti se aprinde nici un martor in bord?
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
madicioco
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
Don
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 20XE*
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
am rezolvat-o.... a fost regulatorul de relanty;
samovarul mi-a trimis niste schite si poze unde se afla regulatorul, m-am dus cu ele la un mecanic, l-a dat jos la dat cu cevas spray si acu functioneaza.... sta la 9 - 10000
in legatura cu turatia mica ( madicioco) eu cred ca ar putea fii cablul de acceleratie, dar nu te baza pe raspunsul meu ....
(stefanhutu) la bord imi sta in permanenta aprins martorul de "lichid de racire" si din cand in cand mi se aprinde si cel de ABS (am curatat senzorii si tot acceasi problema) nu stiu care e cauza pt nici una dintre ele!!!
mai sunt ceva discutii legate de masina mea si pe "opel calibra" --- acolo am primit mai repede raspunsuri
samovarul mi-a trimis niste schite si poze unde se afla regulatorul, m-am dus cu ele la un mecanic, l-a dat jos la dat cu cevas spray si acu functioneaza.... sta la 9 - 10000
in legatura cu turatia mica ( madicioco) eu cred ca ar putea fii cablul de acceleratie, dar nu te baza pe raspunsul meu ....
(stefanhutu) la bord imi sta in permanenta aprins martorul de "lichid de racire" si din cand in cand mi se aprinde si cel de ABS (am curatat senzorii si tot acceasi problema) nu stiu care e cauza pt nici una dintre ele!!!
mai sunt ceva discutii legate de masina mea si pe "opel calibra" --- acolo am primit mai repede raspunsuri
Don
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 20XE*
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2007
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
desfaci si dai cu spray de contacte electrice in toate cele 4 mufe de legatura ale senzorilor abs .Pe fata sant in spatele jambei,e suficient sa tragi de volan si sa o ridici pe crick, pe spate trebuie sa te bagi in rampa pt ca sant kiar in spatele rulmentului.Apa multa in zonele acelea si cu toate ca sant semietanse oxideaza in timp