rossu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
dupa ce am cumparat masina am observat ca este un cui bagat in mansonul de la rezervor. l-am scos. dupa asta mirosea fff tare in msina a benzina. am astupat gaura cu silicon, acum nu mai este miros de benzina, dar este o presiune fff mare in rezervor. cand deschid rezervorul ies vaporii de benzina sub presiune. sunt ceva furtunele de aerisire? daca poate sa ma ajute cineva!
Vick
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 c16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
este un furtun de aerisire ce merge pana in fata la pompa de vacum(stanga sub aripa din fata,cred ca asa este si la astra) si dupa aceea in filtrul de aer.
poate iti este infundat furtunul sau pompa de vacum nu deschide la o anumita presiune.
furtunul se afla deasupra rezervorului(unde ii cel mai inalt)ca sa il verifici trebuie sa dai jos rezervorul sau din partea opusa il dai jos si bagi aer cu un compresor sau pompa sa vezi daca nui infundat....daca ii ok atuncea pompa ii dusa sau furtunul dupa pompa infundat.
busonul ii ok nu ai ce umbla la el.
poate iti este infundat furtunul sau pompa de vacum nu deschide la o anumita presiune.
furtunul se afla deasupra rezervorului(unde ii cel mai inalt)ca sa il verifici trebuie sa dai jos rezervorul sau din partea opusa il dai jos si bagi aer cu un compresor sau pompa sa vezi daca nui infundat....daca ii ok atuncea pompa ii dusa sau furtunul dupa pompa infundat.
busonul ii ok nu ai ce umbla la el.
rossu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- **
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
rossu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- **
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- summer_life
- *
- 29 mesaje
- din 21 Jul 2007
- Dambovita
summer_life
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 291 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
mda, numai ca rezervorul are, din cate stiu eu, niste supape care permit evacuarea acestei presiuni/echilibrarea cu presiunea de afara. altfel, sa ne gandim la 2 scenarii interesante, in cazul in care rezervorul ar fi inchis ermetic:
1- alimentezi la +5 grade, apoi in timpul zilei sunt +30. Presiunea mare din rezervor se va concretiza intr-un debit mai mare de combustibil pe circuitul de alimentare, fortand pompa de combustibil, etc
2- alimentezi la +30 grade, apoi circuli la 0 grade. In rezervor se va crea o presiune negativa, care va face dificila sarcina pompei de combustibil de a aspira din rezervor
1- alimentezi la +5 grade, apoi in timpul zilei sunt +30. Presiunea mare din rezervor se va concretiza intr-un debit mai mare de combustibil pe circuitul de alimentare, fortand pompa de combustibil, etc
2- alimentezi la +30 grade, apoi circuli la 0 grade. In rezervor se va crea o presiune negativa, care va face dificila sarcina pompei de combustibil de a aspira din rezervor
- Dragon Warrior
- **
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Hei, tu de tur si retur ai auzit? Nu se forteaza in nici un fel pompa de benzina pentru ca nu se creeaza presiune supplimentara decat la nivelul rezervorului. E ca si cum ai spune ca nu mai poti sa dai la vasle cu barca pe lac pentru ca a crescut presiunea atmosferica (sau a scazut - whatever). Supapa aia e ca sa protejeze tancul sa nu bubuie pe la imbinari. Si supapa aia nu scapa gaze decat peste o anumita presiune care e bine calculata.
rossu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
am gasit rezervorul de sub aripa din dreapta fata. sunt conectate la el 3 furtune. unul mai subtire si 2 mai groase. unul merge undeva jos pe langa motor si are un fel de clopot la capat. am suflat prin el si nu e infundat. in restul am suflat dar sunt infundate sau trebuie sa suflu cu aer comprimat?
sub aripa din dreapta spate, sub busonul de la rezervor sunt doua furtunase. ce rol au? in unul am suflat si cred ca se aude in rezervor, iar celalalt pare infundat.
stie cineva ceva?
sub aripa din dreapta spate, sub busonul de la rezervor sunt doua furtunase. ce rol au? in unul am suflat si cred ca se aude in rezervor, iar celalalt pare infundat.
stie cineva ceva?
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
costmuz
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
batu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
jE a scris:mda, numai ca rezervorul are, din cate stiu eu, niste supape care permit evacuarea acestei presiuni/echilibrarea cu presiunea de afara. altfel, sa ne gandim la 2 scenarii interesante, in cazul in care rezervorul ar fi inchis ermetic:
1- alimentezi la +5 grade, apoi in timpul zilei sunt +30. Presiunea mare din rezervor se va concretiza intr-un debit mai mare de combustibil pe circuitul de alimentare, fortand pompa de combustibil, etc
2- alimentezi la +30 grade, apoi circuli la 0 grade. In rezervor se va crea o presiune negativa, care va face dificila sarcina pompei de combustibil de a aspira din rezervor
1- alimentezi la +5 grade, apoi in timpul zilei sunt +30. Presiunea mare din rezervor se va concretiza intr-un debit mai mare de combustibil pe circuitul de alimentare, fortand pompa de combustibil, etc
2- alimentezi la +30 grade, apoi circuli la 0 grade. In rezervor se va crea o presiune negativa, care va face dificila sarcina pompei de combustibil de a aspira din rezervor
subscriu +
este o zicala:
"what goes up, must go down"
cam asa e si la rezervor
pe masura ce benzina /motorima este consumata din el ,locul ei trebuie luat de ceva iar acel ceva este aer ,si tot acel ceva este introdus pe supapele aflate in buson sau la nivelul gurei de alimentare
deovex
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mar77
- **
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Nu e nimic in neregula, baga pompa la maxim dupa care scoate-o cam 2-3 cm. Cand o bagi la maxim, se intampla, in anumite cazuri (depinzand de forma gurii de alimentare)sa nu mai aiba pe unde sa iasa aerul dislocat de benzina/motorina, se face presiune si calculatorul pompei crede ca s-a umplut rezervorul, scotand-o putin lasi loc sa iasa aerul, nu va temeti nu va iesi benzina din rezervor.
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat