Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut, vizitez site-ul acesta de ceva vreme asa ca sunt foarte recunoscator celui care la creat si celor care se pricep si ajuta si pe alti, insa e pentru prima oara cand deschid eu un subiect, asa ca daca am postat gresit imi cer scuze dar din ce am gasit pana acum nu prea ma ajutat de data asta cu problema mea, da mai bine sa trec la subiect, zic.
Sunt putin complet disperat, motiv pentru care la ora asta in loc sa dorm ca oameni normali eu stau pe forumuri. Confused

Am un Opel Vectra B din '98, 2000 cmc, diesel, 74k, iar de vreo saptamana Furia mea rosie, asa cum ii spun eu uneori creca s-a imbolnavit, caci a inceput sa mi-se aprinda martorul motor cand am motorul pornit si nici nu mai are putere (nu se accelereaza) daca sunt in mers si ai impresia ca o sa moara motorul, iar daca il opresc si repornesc o perioada nu se mai aprinde si merge normal. Crying or Very sad
Asta mi-sa intamplat la viteze diferite si in trepte diferite, dar parca in treapta a2a nu are putere chiar deloc.
Din ce am vazut detaliile sunt foarte importante, asa ca as mai avea de specificat ca de vreo 3 luni am luat-o pe ulei la propriu, mai exact folosesc ulei in loc de motorina iat tot cam de atunci ''s-a descotorosit" de toba finala si intermediara in favoarea uneia sport, insa nu cred ca astea ar fi cauzele.
Daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunoscator, caci nu prea am o perioda in care sa imi permit sa arunc aiurea cu bani pe mecanici, mai ales la ce preturi au astia din zona mea, sau daca ma duc la ei sa am cat de cat habar despre ce e vorba.

Aaa si o problema secundara ar fi ca acul care indica temperatura in bord nu se mai misca, dar asta nu ma deranjeaza prea tare, cel putin deocamdata, atata timp cat ventilatorul porneste cand e suprancalzit motoru.
O zi faina
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Trebuie sa faci o diagnoza si sa ne spui ce erori ai ca sa putem sa-ti dam un sfat.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu ti-as recomanda sa nu mai folosesti ulei in loc de motorina. Un amic a facut asta: toate garniturile de pe circuitul de alimentate(inclusiv pompa de injecti) s-au stricat. Remediere a constat in inlocuire filtru motorina cu tot cu carcasa, inlocuit pompa injectie. Si a costat ceva.
Legat de problema: cand o accelerezi, se.intareste furtunul de pe circuitul de turbo?
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc Iulian, sper sa ajung saptamana asta sa o pun pe tester.

Legat de ulei, Daniel nu stiu ce sa zic, din ce m-am interesat eu inainte sa ma apuc sa bag ulei in ''tigaie'' cel putin teoretic nu ar trebui sa afecteze nimic (aproape) avand in vedere ca ca are pompa clasica si ca in ulei am pus si naftalina dizolvata in benzina intr-o cantitate raportata la cantitatea de ulei, insa daca o sa sesizez ca apar probleme o sa renunt, oricum mersi de sfat.

Cat despre furtun, nu prea se intareste insa nu cred ca e iesit de pe undeva daca la asta te gandeai pentru ca de curand mi-sa rupt colierul cu , care era prins furtul in radiator in partea de jos si stiu cum face pentru ca pana sa ajung acasa si sa arunc o privire sa vad ce are facea ca toate visele, scotea fum peste masura si aveai impresia ca ''suiera'' si atunci nu mergea chiar deloc.
In fine cum spuneam, sper sa ajung sa o pun pe tester si in caz ca nu ma lamuresc cei de acolo o sa revin cu un raspuns, poate stiti ce ar putea fi.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Inainte sa mergi la tester curata senzorul de presiune de pe galeria de admisie si poti sa cureti si EGR ca e foarte simplu. Daca nu sti da o cautare dupa "Curatare EGR x20dtl" si sigur vei gasi solutia.
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Senzorul acela stiu cam pe unde e insa egr-ul nu stiu daca o sa-l recunosc, da ma documentez si daca nu il gasesc o sa-l strig eventual, numai sa gasesc o solutie de curat, ca banuiesc , ca nu merge cu apa si sapun, probabil ceva anti rugina sau funigine...mersi oricum.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cureti EGR cu decarbusolv care il gasesti pe la magazinele de chimicale sau auto si daca nu gasesti poti curata si cu benzina dar apoi lasi sa se aeriseasca bine Smile
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Saru' mana, o sa revin cu detalii. Smile
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am reusit in seara asta sa curat senzorul acela si egr-ul (care aproape nici nu iesea de la cata fugine avea) insa nu am gasit solutie de aceea si am incercat cu benzina, insa era intarita si nu a cedat decat sub lama unui cater cu care am indepartat-o, insa ce voiam sa intreb daca as putea sa desfac si chestia aia (scuze dar chiar nu stiu cum se numeste) in care intra egr-ul caci am obs ca are mai multa funigine decat hornu lu' bunicu' Smile)
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Se cheama galerie de admisie si da se poate desface si curata (este chiar indicat).
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Very Happy Multumesc frumos, o sa incerc zilele astea sa o desfac, sper sa nu imi prind urechile pe acolo, sau sa stric altceva (ca nu ar fi prima oara).
O seara buna.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa nu-ti prinzi urechile, noteaza conductele sa stii sa le pui in aceeasi pozitie si ai grija la suruburile admisiei si capacului admisiei sa nu cada in motor.
Vezi ca se dezamorseaza si porneste mai greu.
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
:O da e clar, bine ca mi-ai amintit sa nu scap suruburi in motor, ca la cat is eu de ''priceput'' tare imi e ca fac vreo prostie si le scap de mai fac si alte belele,da totusi ma risc o sa incerc sa o scot si sa o curat si o sa verific sonda lambda ca din ce am mai aflat si eu ar putea si ea sa fie cauza.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca gasesti "sonda lambda" la motorul asta, fa-i o poza si trimite-o la OPEL s-o vada si ei. Very Happy
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Laughing Ha, ha, ha, ce gluma buna
Subtilule, imi dau seama ce vrei sa spui...da cred ca asta e si motivul de nu merge, ca au uitat aia sa i-o puna Razz
Acum serios vorbind, de sonda asta mi-a spus si mie cineva sa o verific (si nu, nu a facut misto) da culmea ca nu am gasit-o acolo unde ''ar fi trebuit sa fie'', adica pe la turbina/evacuare insa cum eu nu sunt mecanic nu am stiut ca nu are, zic poate is eu chior si nu o vad. Evil or Very Mad
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pai tocmai ca nu are asa ceva. Doar cele euro 4 cu filtru de particule are sonda lambda. In fine, ai verificat sa vezi furtunele de vacuum care vin la electrovalve (toate 3) daca sunt rupte, crapate,sparte etc .. ? ? ? Mai poti incerca la circuitul de vacuum ,exact la imbinarea care iese din pompa de vacuum, sa lasi sa intre vacuumul doar pentru electrovalve, ca mai intra si undeva la o electrovalva care nu stiu ce face. Am patit chestia asta si am rezolvat-o doar asa ca pierdea pe-acolo. Succes !
  • Luca Alex

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2014

  • Mesaj Privat
filtru de particule? adica , catalizatorul sau la ce ii spui tu filtru de particule?
Si ce ai vrut sa spui cu asta: " Mai poti incerca la circuitul de vacuum ,exact la imbinarea care iese din pompa de vacuum, sa lasi sa intre vacuumul doar pentru electrovalve, ca mai intra si undeva la o electrovalva care nu stiu ce face." ca nu prea am inteles mare lucru. Confused
  • ciufu nicolae

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea. Am o vectra c din 2004 cu motor de 2000 adica y 20dth .sa va spun cum s-a intinplat,am curatat debitmetru cu betisor de ureche si la-m stricat de tot am cumparat debitmetru si la fel aceiasi problema nu sa rezolvat nimic .mentionez ca debitmetru este sh am ,continoat cu alte e 3 si la fel in total am pus 5 debitmetre 4 de pe sh si unul de la o cunostinta functional la el pe masina si nici un rezultat pe tester da tensiune mare debitmetru si nu se tureaza mai mult 2800 de turati.daca ma poate cineva ajuta cu problema asta .va multumesc...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai inlocui inutil debitmetre,cauta un meserias sa verifice instalatia intre debitmetru si calculator,e posibil sa se atinga accidental firul de plus,de firul de semnal,posibil sa fie ceva probleme chiar in calculator.Verificarea competenta va solutiona problema...
  • ciufu nicolae

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ok .multumesc de raspuns ....am sa caut un electrician auto dar momentan nu stiu nici unul .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR