Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • corsaklu

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Problema e ca face presiune in rezervor si nu ar trebuii dupa spusele mecanicului .......pentru , ca e diesel
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica supapa de recirculare vapori .
  • corsaklu

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
unde gasesc aceasta supapa?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
chiar Cata unde este supapa asta?
Este doar la Corsa D sau si la C?
Multumesc anticipat!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@ corsablue Este si la C...Chiar azi am vazut si canistra de carbon in spatele aripii dreapta.
Supapa e langa debitmetru. Intra un furtun albastru in ea ... In mers tacane mai ceva ca un injector Rolling Eyes


Ultima modificare făcută de catastefan la Mar 24 Jun, 2014 6:23 pm
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cata esti convins ca nu faci o confuzie la Corsa C z13dt?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
OOPS
Stai asa...cred ca nu are ca nu gasesc nimic in EPC...confundam.... scuze.
  • corsaklu

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
deci e si la corsa d?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu este.
Colegul nostru a facut o confuzie.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu scuzele de rigoare...bineinteles.
Si multumiri lui corsablue pentru rectificare.
  • corsa20

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut,Aceiasi problema o am si eu si inca ceva ,am observat ca pompa de combustibil(aflata in rezervor) functioneaza continu
nu ar trebui sa se opreasca dupa ce ai rotit cheia si becurile se sting ..?! sau gresesc eu Nu imi amintesc ca la achizitionare sa fi avut aceleasi simtome.La voi cum se manifesta? este diesel Z13DTJ
Urmatoarea problema ar fi ca am observat nivel de ulei ridicat in baie ,Care ar putea fi cauza? pareri sfaturi sunt binevenite
Va multumesc
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pompa din rezervor functioneaza continuu. Si are si un sunet mai pronuntat, o auzi tot timpul. Asa face si a mea, am crezut ca va ceda, dar face asa de vreo 100.000 de km si merge foarte bine.

Cu nivelul ueliului in baie, din ce am mai citit si eu pe aici, poate sa fie chiulasa ciupita, dar atunci ar trebui sa scada nivelul de antigel (diferenta se duce in baia de ulei) si uleiul isi schimba total aspectul (se face ca maioneza pe buson); ar mai putea fi si de la racitorul de ulei (nu stiu pe unde e ala), sau sa se regenereze foarte des daca ai DPF, si atunci un pic de motorina intra in ulei.
  • corsa20

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc ,asa este intradevar cu pompa are sunetul acela specific .in schimb nu stiam daca ar trebui sa se opreasca.
Cat despre nivelul de ulei ,nu pierde antigel cel putin isi mentine acelasi nivel si nu sa completat pe parcurs si nu prezinta emulsie iar despre DPF sincer nu am ideie daca are asa ceva .
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
eu am motorul 1,3 dtj si aveam aceleasi simptome. Datorita regenerarilor dese ale filtrului de particule avem circa 5 litri de ulei + motorina in baia de ulei .Uleiul fiind atat de subtire se auzea ca un tacanit (bataie de culbutor). Am dezafectat filtrul de particule si am desfintat si fizic acesta. Am circa 30 000 km de cand am efectuat operatia si acum merge perfect.
  • corsa20

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Unde ai facut operatiunea de anulare si scoatere a filtrului si cat a costat
Multumesc
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
la eds service din Bucuresti este pe site eu am platit acum un an 800 lei
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR