Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • blue_shark

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna, ieri in drum dinspre Cluj spre Iasi am avut parte de o surpriza destul neplacuta chiar inainte de portiunea cu serpentine, aparuta la sistemul de franare. Totul a inceput in mers cu mic zgomot, o mica vibratie in volan, apoi de un zgomot mai profund, lucru care ma facut sa trag pe dreapta sa vad care e problema. Dupa ce am facut un mic control vizual al rotilor am vrut ceva mai concret cand in dreptul rotii dreapta fata se simtea un miros de incins lucru care ma facut sa pun degetu pe disc (desi nu a fost cea mai buna intentie) care frigea. In bord nu se aprinsese nici un martor de la esp-abs. Am pornit usor la drum desi zgomotul inca era persistent, apoi pe la 90km/h am fortat frana , fapt care a dus disparitia zgomotului insa la fiecare franare vibratia in volan isi facea facuta prezenta, insa dupa vreo 50km , pe partea de coborare spre vatra dornei, a reusit sa dispara, insa discul continua sa aibe o temperatura destul de ridica comparativ cu celelalte. In cele din urma am ajuns acasa, cu bine, acum astept cu nerabdare ziua de luni pt o vizita in service sa vedem ce se intampla la acea roata si care va fi verdictul.


Mai e cineva care sa confruntat cu astfel de probleme sau care ar avea o idee plauzibila in legatura cu patania mea?!

O ziua buna si lipsita de incidente!
Skip ads

  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ceva asemanator am patit eu; se auzea un tiuit groaznic dupa o frana violenta. Constatarea a fost ca pe spate ramaneau blocate. La fel jantele erau si ele destul de calde dar nu mirosea. Probabil ceva similar e si la tine.
  • blue_shark

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Care a fost verdictul din service? La mine nu se incalzise janta, desi sincer nu am dat mare importanta la asta.ai schimbat etrierul?doar curatat?placutele de frana?
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Doar au curatat ceva in zona(probabil etrierul).
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Vin cu o remarca. De curand am schimbat discurile de frana fata si spate. Dupa montarea celor noi am observat pe spate ca suprafata de contact placuta-disc acopera este undeva de 3/4 din suprafata discului. Pe scurt, sa zic, aproximativ 2.5 cm din suprafata discului catre centru ramane libera, placuta necalcand pe ea. Acum imi dau seama ca trebuie sa ramana o suprafata libera, dar totusi 2.5 cm mi se pare cam exagerat.
Placutele or fi un reper gresit, eventual pentru discri mai mici sau pur si simplu asa este la Insignia?
P.S.: discuri TRW 315 cm dublu ventilate
placute TRW
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
Sunt posesorul unei insignia 2.0 160 cp cutie automata.de ceva timp in timpul franarii la viteza mica chiar si pe loc cand tin frana calcata mi se aude un zgomot ciudat in partea din fata a masinii (gen troncanit harșcait)scuzati dar nu stiu sa o descriu.are idee cineca despre ce e vorba ?
  • stefan.marius41

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez ca problema persista si la viteza foarte mica 10 20 km/h.
Astept o parere din partea voastra . Multumesc anticipat
  • Teow

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, vibratia pe care o simti la volan poate fi de la un disc ovalizat, incearca sa ajungi la un service si ei iti pot spune exact, nu trebuie inlocuiera lor ...doar sa ti le echilibreze la loc.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@Teow : discurile ovalizate nu au ca remediu echilibrarea. Echilibrarea se face la anvelopa-janta.
In cazul discurilor ovalizate TREBUIE inlocuirea acestora. Nu mai induce colegii in eroare. Rolling Eyes
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu de mult mi am achizitionat un OPEL Insignia din 2009, 2.0, 131 cp. Vineri am fost cu ea la reprezentanta opel acolo unde mi au schimbat o bujie incandescenta mi au facut update la soft si o verificare generala, in afara de faptul ca la urmatorul schimb al placutelor de frana fata mi/au spus sa schimb si discurile, nu am nici o alta problema, totul functiona in parametrii normali. Sambata am facut un drum de munte si am mers oarecum normal la coborare mai cu frana de motor mai cu pedala, totul a decurs normal, am lasat masina in parcare insa toata bucuria mea s/a sfarsit cand duminica dimineata am plecat iar la primul semafor cand am calcat frana am avut senzatia ca masina devine instabila si ca trage stanga. M am pus pe ganduri si nu stiam la ce sa ma gandesc mai intai, ba ca s a rupt ceva la directie, sau ca am facut pana, dar am oprit m am uitat si totul parea norma,M-am dus intr-o parcare izolata si am facut cateva probe, in momentul cand am apasat frana ferm ,masina se ducea catre stanga, ABSul intra destul de rapid pe stanga tineau ambele roti pe dreapta o idee doar cea din spate... am trecut la pasul urmator si am suspendat masina pe partea dreapta am tinut apasata frana si am constatat ca frana nu tinea deloc roata(fata dreapta) miscandu se de parca nu era apasata , am incercat sa o aerisesc insa la apasarea pedalei nu iesea lichid deci presiune pe conducta nu se creea,Acum va intreb pe voi daca v ati comfruntat cu o astfel de problema si ce ar putea fi inainte sa ma duc la service si sa-mi ia o caruta de bani, ca schimbarea discurilor si al placutelor mi au cerut 500 de euro Azi am fost la reprezentanta insa erau ocupati si nu aveau timp sa se uite la masina insa le-am explicat pe larg problema, cand am spus ca am suspentat roata si au zis ca e normal sa nu se blocheze din cauza ABSului( o fi asa?), de specificat e faptul ca lichidul de frana este innegrit......ciudat e ca am lasat seara masina in parcare fara sa fi sesizat probleme cu frana inainte, totul era ok si dimineata na belea....v-ati comfruntat cu asa ceva?astept un raspuns ,va multumesc.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
@stefan.marius41: Daca este un sunet ascutit,este semn de uzura.In mod normal,nu trebuie sa faca asa. De obicei,acest sunet se aude cand incepe sa frece fier pe fier( Fierul de la placute pe disc)
@nete20: nu stiu daca este normal cand e suspendata masina.Daca tot te-ai apucat sa testezi tu ,ia pe cineva cu tine ,da-i blana,calca frana si vezi daca se duce târâș si roata din dreapta
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@nete_20, du-te la o statie ITP si pune-o pe standul de frana.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Kissdragos a scris:@stefan.marius41: Daca este un sunet ascutit,este semn de uzura.In mod normal,nu trebuie sa faca asa. De obicei,acest sunet se aude cand incepe sa frece fier pe fier( Fierul de la placute pe disc)
@nete20: nu stiu daca este normal cand e suspendata masina.Daca tot te-ai apucat sa testezi tu ,ia pe cineva cu tine ,da-i blana,calca frana si vezi daca se duce târâș si roata din dreapta


Daca eram in Romania era facuta ,sunt in Italia si aici e cu programãri si te rupe la prețuri, am testat intr o parcare , partea stanga frâneazã cea din dreapta nu"taraie" deloc, plãcuțele au 3 saptanani de cand sunt puse, un mecanic zicea ca daca am fost in munte ai la coborâre am exagerat cu frana e posibil sa fi facut bule de aer, saptamana asta sper sâni fac ca vineri am de parcurs cam 1000de km si nu vreau sa plec asa cu ea, de menționat e ca pedala se simte de parca nu as avea servo (întãritã)
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Sau e posibil sa fie pistonasul care baga ulei in etrieri .Trebuie dat jos etrierul si verificat
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Orice e possibile dar sper sa fie varianta bulelor de are se pe conduca ca scap cel mai repede..
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca pedala e elastica, s-ar putea sa ai aer pe instalatie. Incearca sa ii faci o aerisire, iti mai trebuie o persoana care sa faca pedala.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat cu fratemiu dar in momentul cand actionez frana nu iese lichid prin orificiu iar cand am intrebat la reprezentanta au zis ca e normal pentru ca are ABS,oare?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu e adevarat, trebuie sa iasa. Faci de cateva ori pedala, tii apasat, desfaci apoi strangi aerisitorul, iar pedala si tot asa de mai multe ori. Pe cealalta roata din fata iese lichid? Atentie, sa ai lichid in vas! Daca nu iese inseamna ca ai probleme cu pompa de frana. Din cate stiu eu, circuitul de frana este dublu in diagonala. Verifica si la roata spate din partea opusa.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ambele roti pe partea stanga țin foarte bine , am suspendat roata pe dreapta si am cãlcat frana dar nimic, e ciudat , pedala e întãritã , cand apas hotãrât graba intra ABS ul dar blocheazã doar partea stanga si foarte putin dreapta spate, dreapta fata ZERO Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ar mai fi posibilitatea blocarii/infundarii unei valve din blocul ABS, care nu mai lasa lichidul sa circule catre etrier. Daca poti, fa aceiasi operatiune ca si la aerisirea etrierului la conducta care iese din ABS si duce catre roata dr fata. Daca tot nu iese lichid inseamna ca e de la blocul ABS.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR