Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Înseamnã ca e de la senzorul de la DPF dacã nu îºi revine dupã repornire, probabil.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca mesajul reapare la pornire mai mult ca sigur ca este de la senzorul de presiune diferentiala.Vom afla exact dupa diagnoza pe care o vei efectua...
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Din pacate ma numar si eu intre cei care au SVS in bord, insotit de o pierdere de putere... SI O MARE PIERDERE DE TIMP/BANI!
Este important de mentionat ca martea trecuta am schimbat furtunul intecooler (era spart pe vreo 5 cm) si nu am mai avut probleme... 5 zile...
Toata saptamana masina a mers normal, inclusiv astazi... seara am pus contactul... SVS... + lipsa de putere...
Am oprit motorul, am luat contactul... de mai multe ori... fara succes... am mers vreo 15 km pana acasa, cu greu a depasit o dacie veche... am luat contactul si l-am pus din nou... speranta moare ultima... dar moare... SVS
Din tot ce am citit pe aici ar fi mai multe variante:
- furtunul intercooler - nu poate fi deoarece l-am schimbat de 5 zile
- vreo bujie - nu pare sa fie asta pentru ca pierd putere si din ceea ce am citit pe aici am tras concluzia ca cei care au avut aceasta problema nu pierdeau puterea
- senzor de presiune - tot ce se poate dar am fost cu masina de curand in service si a intrebat cu e filtrul si mi-au spus ca e ok
- turbina - sper ca nu e turbina dar din ce am citit pe aici daca era de la turbina ar fi trebuit sa dispara eroarea cand luam contactul
Se pare ca am aceleasi simptome cu colegul cosmin2509... am vazut ca si el a schimbat furtunul...
Maine merg la service si o sa vad ce erori am...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
catalin. a scris:- senzor de presiune - tot ce se poate dar am fost cu masina de curand in service si a intrebat cu e filtrul si mi-au spus ca e ok

Filtrul poate fi OK, dar nu mai e senzorul de presiune diferentiala OK!
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
asta ma gandeam si eu... ca dintre cele 4 variante e cea mai plauzibila...
oricum e clar ca prefer senzorul in locul turbinei Sad(...
am ajuns sa imi doresc sa fie o piesa defecta in locul alteia...
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Acum m-am intors de la service.
Eroare imi da la senzorul de presiune combustibil... nu de la filtru...
Era singura eroare prezenta. Mi-a resetat eroarea si am putere...
In schimb am de vreo luna o usoara oscilatie la relanti pe care au asociat-o acum aceleiasi erori... pana acum nu aveam vreo eroare pe care sa o asocieze oscilatiei.
Astept sa imi spuna cat costa senzorul...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Destul de rar se intampla sa cedeze acel senzor,insa asta este...,chiar sunt curios daca dupa inlocuirea acestui senzor scapi de fluctuatiile de turatie(multi l-au schimbat si nu au scapat de fluctuatii)...
Vreun cod de eroare ne poti spune si noua...?
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sincer nu am retinut codul, desi l-am vazut cand a facut diagnoza.
Costa in jur de 600 lei si vine intr-o saptamana.
Nu am ce sa schimb altceva, pentru ca e singura eroare ce a fost gasita dupa ce mi-a aparut SVS si in plus am si acea oscilatie la relanti...
Eu cand am intrebat de oscilatie (o am de aprox o luna si jum.) mi-au spus ca nu au ce sa-i faca... nu mi-au recomandat schimbarea vreunui senzor... insa acum am avut si eroare SVS si pierdere de putere.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Fluctuatiile de turatie?
Te referi la mersul motorului sau in bord? Mie imi face in bord si am impresia ca o sa raman fara ambreiaj cand mi-o fi lumea mai draga
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ma refer la mersul motorului. O lua razna cateodata si facea urat de tot osciland chiar si 300 - 400 de rotatii... Oricum aproape non stop aveam o oscilatie de aprox. 150-200 de rotatii, dar numai la relanti.

In alta ordine de idei, am schimbat astazi senzorul/regulator de presiune combustibil si masina merge foarte bine. SVS nu a mai aparut si am putere.
In ceea ce priveste problema oscilatiilor, am observat ca nu mai oscileaza la relanti. In drumul pe care l-am facut de la service la birou (aprox. 10 km si muuulte semafoare unde s-a stat la relanti) am observat doar de 2 ori cand am trecut din D in N ca a oscilat de 2-3 ori (2-3 secunde) relantiul pana s-a stabilizat, dar apoi a stat fix si motorul "suna" bine...
  • Cipvdv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2014

  • Mesaj Privat
si eu am avut eroare la acel senzor ( eroarea a fost P0113 intake air temperature senzor) Din cate am inteles eu, cei cu testerul au resetat parametrii senzorului, sau ceva de genul...au sters eroarea dar tot am avut nevoie de regenerare la DPF...dupa ce am facut asta...masina a mers ok...sper sa mearga in continuare dar, a trecut doar 1 zi...e timp destul sa se strice!
  • catalin.

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
eu am avut eroare la senzorul de presiune combustibil / regulatorul de presiune in rampa care e diferit de senzorul de la filtrul de particule.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
catalin. a scris:
In ceea ce priveste problema oscilatiilor, am observat ca nu mai oscileaza la relanti...


O veste buna...

Cipvdv a scris:si eu am avut eroare la acel senzor ( eroarea a fost P0113 intake air temperature senzor) Din cate am inteles eu, cei cu testerul au resetat parametrii senzorului, sau ceva de genul...au sters eroarea dar tot am avut nevoie de regenerare la DPF...dupa ce am facut asta...masina a mers ok...sper sa mearga in continuare dar, a trecut doar 1 zi...e timp destul sa se strice!


Este si normal ca dupa resetarea parametrilor senzorului de presiune diferentiala sa ai nevoie de o regenerare...,pentru a vedea daca functioneaza corect si pentru a diminua gradul de incarcare cu cenusa, al filtrului de particule... Wink
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Bineînțeles ca nu se putea altfel, sa mã lase mașina, din nou când mi-e lumea mai draga!
Am pornit frumos dimineațã din Baia Mare spre Italia și aproape de Budapesta pe autostrada mi se aprinde din nou svs dar fãrã pierdere de putere și dupã ce am apãsat pe butonul din capãtul semnalizãrii a dispãrut mesajul. M-am gândit ca e vb de o bujie și am mers în continuare, dupã vreo 30-40 km brusc apare pierderea de putere. Am tras pe dreapta, am oprit de 2-3 ori...mesajul nu dispãrea și mașina mergea bine câțiva km și apoi iar pierderea de putere. Am deschis capota și bineînțeles furtunul de la intercooler fisurat. Noroc, dacã pot spune așa ca, cu câțiva km înainte trecusem de un service opel. Acum sunt aici, aștept sa îmi schimbe furtunul!
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua! Am ajuns cu bine la destinatie, dar foarte mult am stat in budapesta la service, dupa ce mi-au schimbat furtunul a pus testerul sa stearga eroarea si a zis ca e gata masina. Platesc si ma pornesc la drum, dupa 200 metri din nou svs si lipsa de putere.Ma intoorc la ei, pune iar testerul tot umbla pe acolo si iar zice ca e gata, plec cu ea in proba, iar svs, lucrul acesta l-am facut de vreo 4 ori.Ultima data cand m-am intors imi zice seful de service ca atat pt azi k e gata programul. Atunci m-am enervat, poi zic, va platesc 200 euro si masina e ca si inainte, la care el imi zice ca doar au schimbat furtunul, dar cu ce ma incalzeste pe mine asta ca eu tot nu pot pleca la drum. Pana la urma merge si il cheama iar pe baiatul cu testerul si il pune iar pe masina, dar nu avea habar ce sa faca,tot suna pe altcineva sa intrebe.Eroarea era ceva cu \dpf regeneration time P24 dar nu mai stiu terminatia. Dupa ce vorbeste la telefon imi zice ca nu stie ce sa ii mai faca! La reprezentanta opel! Si imi vine mie in minte, desi stiam ca e bine sa se evite cat se poate dar nu mai aveam ce sa fac, i-am spus sa ii dea o regenerare la dpf. A facut regenerarea, am plecat iar in proba si a fost totul ok, am mai facut inca 850 km de atunci si nu am mai avut probleme, sper sa nu mai vad svs prea curand!
Ce nu mi se pare ok este de ce mi-a aparut svs fara nici o alta simptoma si abia dupa 40-50 km mi-a aparut si lipsa de putere si am vazut furtunul fisurat, normal cand se fisureaza furrtunul ar trebui sa apara si lipsa de putere nu?
Si iar nu inteleg cauza fisurii furtunului, am inteles ca se fisureaza cand nu isi face regenerarile, dar acu 2 sapt am schimbat senzorul dpf, au fost cu ea pe drum, au facut regenerare si de atunci am umblat cam 200 km in romania, dupa care am pornit la drum spre italia, si am mers doar pe autostrada.
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Vreo idee de ce aparea eroarea cu dpf regeneration time? ce inseamna asta? multumesc!
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Complaint: Depending on the kind of instrument panel either the message "Check DPF" or SVS appears in instrument cluster. DTC: P2453 (5A) is set in ECU..

Cause: Under investigation.



Until the Root Cause is defined, please proceed as follows:

1.) Check boost system for leak proofness,
e.g. cracked or slipped off hoses, loose clamps,
loose or not proper working exhaust temperature sensors, etc.


2.) Reset DPF sensor by using GDS tool otherwise DTC:
P2453 (5A) might not be erasable. Before erasing DTC
please save all relevant failure protocols and
report each case (including failure protocol)
to your local ETAC staff.


Please note: No parts must be replaced unless defective parts
as mentioned in 1.) have been observed.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Inca o masina cu SVS in bord, a mea Sad
La mers constant pe drum national a dat în nas pt o secunda apoi a revenit la normal, lucru care se repetat pe parcursul urmãtoarelor zile.
Motivul: furtul de la intercooler. S-a înlocuit astãzi si totul este in regula.
Multumiri lui Gyzmo pt asistenta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si mie mi-a aparut astazi, din nou, SVS. Cred ca iar e senzorul DPF pentru ca nu isi revine dupa oprire/repornire, probabil P2453.
Culmea e, ca imediat dupa SVS a intrat in regenerare (relanti marit, consum instant marit). Ultima regenerare a fost cu 150km inainte (am inceput sa le tin evidenta). Ma duc la service.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
La mine dispãrea dupa oprire, nici nu persista lipsa de putere, craparura a fost foarte mica.
M-am....pe mine, am crezut ca e overbust sau altceva pe turbina.

Baftã la service
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR