gaby1010
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare...am mers cu masina un opel corsa B din 98 sa ii curat EGR-ul si clapeta de acceleratie la un mecanic ...in fine totate bune pana atunci le a dat jos le a curatat le a pus la loc am plecat de la el pe drum brusc acul de la temperatura incepe sa urce usor pana la 100 grade...ciudata chestia tinand cont k pana atunci nu mai imi trecuse de maxim 95 de grade niciodata in finee...ma intorc inapoi la el imi spune k s a defectat termostatul si garnitura de chiuluasa s-a ars ma duc le cumpar le pune dupa ce termina aqm mi se pare ciudat pentru k motorul cred k se incinge prea repede si termostatul deschide undeva pe la 98 de grade si tot atunci pleaca si aeroterma ......dar aseara am mai vazut un lucru ciudat din senin fara sa umble nimeni si nimik la el a inceput sa imi curga si radiatorul o fi asta chestia de imi inchinge asa rau din cauza la radiator ma poate ajuta cineva va rog.....
gaby1010
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ti-am editat eu titlul ca sa nu mai fie sters. Invata sa scrii pe romaneste nu limbaje cu k aqm etc. , este interzis prin regulament.
La motorul asta dar si la urmatoarele provenite din el dupa ce se goleste antigelul se face o aerisire fortata. Prin EGR trece antigelul deci mecanicul a fost nevoit sa-l scoata. Sa te intreb de garnituri EGR daca au fost schimbate ? Aerisire fortata fii sigur ca nu a facut si ai avut aer pe circuit garla si vasul de expansiune gol, imediat ce deschide termostatul pleaca tot din vas si trebuie completat. La tine asta s-a intamplat, putin lichid si acul a plecat spre 100 si te-ai speriat. Trebuia doar sa completezi cu apa si antigel.
Acum 'mecanicul' tau care este incalificabil te-a tepuit cu termostat si garnitura chiulasa. Garnitura chiulasa la aceste motoare rezista si la 120grdC, crede ca stiu ce vorbesc. Cu radiatorul e tot greseala incompetentului ca nu a facut aerisire, cu putin antigel creste presiunea in circuit si cedeaza ce mai avea putine zile, radiator, furtun.
Incompetentul nu a schimbat prezoane chiulasa, surub vibrochen, garnitura distributie si tot asa.
Acum poate te-a pacalit si nu a schimbat nimic, a pus doar apa, dat cu carpa si drum bun.
Cel mai bine mergi la autoa sau eds (vezi publicitate) sa vada ei ce minune ai sub capota ca treaba pute si inca tare de o sa ramai cu motor care face poc si gata.
Deci cred ca te-am lamurit, mecanicul un incompetent smecher si tu te califici singur dupa isprava.
La motorul asta dar si la urmatoarele provenite din el dupa ce se goleste antigelul se face o aerisire fortata. Prin EGR trece antigelul deci mecanicul a fost nevoit sa-l scoata. Sa te intreb de garnituri EGR daca au fost schimbate ? Aerisire fortata fii sigur ca nu a facut si ai avut aer pe circuit garla si vasul de expansiune gol, imediat ce deschide termostatul pleaca tot din vas si trebuie completat. La tine asta s-a intamplat, putin lichid si acul a plecat spre 100 si te-ai speriat. Trebuia doar sa completezi cu apa si antigel.
Acum 'mecanicul' tau care este incalificabil te-a tepuit cu termostat si garnitura chiulasa. Garnitura chiulasa la aceste motoare rezista si la 120grdC, crede ca stiu ce vorbesc. Cu radiatorul e tot greseala incompetentului ca nu a facut aerisire, cu putin antigel creste presiunea in circuit si cedeaza ce mai avea putine zile, radiator, furtun.
Incompetentul nu a schimbat prezoane chiulasa, surub vibrochen, garnitura distributie si tot asa.
Acum poate te-a pacalit si nu a schimbat nimic, a pus doar apa, dat cu carpa si drum bun.
Cel mai bine mergi la autoa sau eds (vezi publicitate) sa vada ei ce minune ai sub capota ca treaba pute si inca tare de o sa ramai cu motor care face poc si gata.
Deci cred ca te-am lamurit, mecanicul un incompetent smecher si tu te califici singur dupa isprava.
gaby1010
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gaby1010
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat