cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Luna trecuta mi s-a aprins martorul masina + cheita in bord. Masina merge normal, trage corect, nu da cu fum, totul in regula.
Am fost la colegul Gyzmo mi-a verificat ecu si aveam 2 coduri de eroare:
P2458 - 57 Diesel Particulate Filter Regeneration Time
P0069 Manifold Air Pressure -- Barometric Pressure Not Plausible
Mi-a sters erorile, la acel punct, apoi dupa o perioada mi-a aparut din nou martorul masina + cheita.
Banuind ca iar este DPF am fost la o tura pe autostrada, am simtit atunci cand incepe regenerarea (consum crescut, in frana de motor > 0.0, motor mai zgomotos, usor miros de gaze nearse..), imediat cum procesul s-a oprit martorul s-a stins.
Acumd e curand s-a reaprins, masina merge ca inainte, foarte bine, banuiesc ca este iar vb de DPF si de eroarea 2458 - 57 (nu vreau sa-l mai deranjez pe gyzmo sunt aproape 100% sigur ca e acelasi lucru dat fiind faptul ca merg preponderent prin oras).
Astazi am simtiti ca incepe regenerarea in oras, am incercat sa nu scad sub 2000 rpm, chiar si la semafor o tineam turata. Procesul s-a terminat (consumul in frana de motor a revenit la 0.0 si a disparut mirosul) dar martorul este in continuare aprins.
Ce sa fac? (ca sa stau linistit macar pana dispare martorul urmeaza sa plec prin tara la aprox 450 km si nu vreau sa am surprize).
PS: in ceea ce priveste codul 2: P0069 Manifold Air Pressure -- Barometric Pressure Not Plausible
http://engine-codes.com/p0069_saturn.html
Acum nu o sa ma apuc sa schimb de nebun chestii daca masina functioneaza corect
Multumesc anticipat.
Luna trecuta mi s-a aprins martorul masina + cheita in bord. Masina merge normal, trage corect, nu da cu fum, totul in regula.
Am fost la colegul Gyzmo mi-a verificat ecu si aveam 2 coduri de eroare:
P2458 - 57 Diesel Particulate Filter Regeneration Time
P0069 Manifold Air Pressure -- Barometric Pressure Not Plausible
Mi-a sters erorile, la acel punct, apoi dupa o perioada mi-a aparut din nou martorul masina + cheita.
Banuind ca iar este DPF am fost la o tura pe autostrada, am simtit atunci cand incepe regenerarea (consum crescut, in frana de motor > 0.0, motor mai zgomotos, usor miros de gaze nearse..), imediat cum procesul s-a oprit martorul s-a stins.
Acumd e curand s-a reaprins, masina merge ca inainte, foarte bine, banuiesc ca este iar vb de DPF si de eroarea 2458 - 57 (nu vreau sa-l mai deranjez pe gyzmo sunt aproape 100% sigur ca e acelasi lucru dat fiind faptul ca merg preponderent prin oras).
Astazi am simtiti ca incepe regenerarea in oras, am incercat sa nu scad sub 2000 rpm, chiar si la semafor o tineam turata. Procesul s-a terminat (consumul in frana de motor a revenit la 0.0 si a disparut mirosul) dar martorul este in continuare aprins.
Ce sa fac? (ca sa stau linistit macar pana dispare martorul urmeaza sa plec prin tara la aprox 450 km si nu vreau sa am surprize).
PS: in ceea ce priveste codul 2: P0069 Manifold Air Pressure -- Barometric Pressure Not Plausible
http://engine-codes.com/p0069_saturn.html
Acum nu o sa ma apuc sa schimb de nebun chestii daca masina functioneaza corect
Multumesc anticipat.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat