- adystanley
- OP
- 79 mesaje
- din 26 Aug 2014
- Astra 1999
- Bucuresti
adystanley
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
Am schimbat EGR-ul, pompa de vacum, electromotorul este OK, bateria OK, bujiile a zis mecanicul ca le-a verificat si ca merg. Am mai schimbat toate filtrele (de aer, motorina si ulei), am pus ulei nou si am pus si doua supape de sens la filtrul de motorina si la pompa de motorina.
Pe tester am bagat masina si nu am primit decat eroarea P0400 la motor, care vine de la vacum si egr. Insa pe acestea le-am schimbat deci eroarea numai este valabila. Am mai primit ceva erori la modulul de racire motor, cum ca circuitul de presiune la motor este defect.
Va rog ajutati-ma ca problema este foarte enervanta.
Ce poate fi?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- adystanley
- OP
- 79 mesaje
- din 26 Aug 2014
- Astra 1999
- Bucuresti
adystanley
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- adystanley
- OP
- 79 mesaje
- din 26 Aug 2014
- Astra 1999
- Bucuresti
adystanley
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- adystanley
- OP
- 79 mesaje
- din 26 Aug 2014
- Astra 1999
- Bucuresti
adystanley
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu am idee dar asa la o prima vedere...iti spun ce cred eu...
Tu bagi cheia in contact pe II si cat te holbezi la martori sa se stinga cei care trebuie sa se stinga, calculatorul masinii zis si ECU sau ECM ``intreaba`` toti senzorii din dotare care e treaba cu ei. Bun ! Unul din cei intrebati de sanatate este senzorul de temperatura lichid racire pentru ca ECU sa stie cat tine bujiile incandescente in functie.
Daca senzorul ECT ``minte`` ECU ca motorul are 60 de grade Celsius dar in realitate el are doar 18 grade atunci ECU in consecinta cand tu vei porni Va tine bujiile aprinse o secunda doua in loc de 10-15. Adio pornire usoara ...
E doar un scenariu...tu vad ca esti hotarat sa schimbi tot ce misca. Treci la benzinara....
- adystanley
- OP
- 79 mesaje
- din 26 Aug 2014
- Astra 1999
- Bucuresti
adystanley
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
Cum am spus, martorul "bujii" nu apare mereu pe bord cand sunt cu cheia in contact pe II. Apare doar cand motorul este rece. Atunci cand martorul "bujii" apare pe bord (si astept sa se stinga) masina porneste bine. Cand nu apare martorul "bujii" pe bord, trebuie sa dau la automat vreo 6-7 secunde sa porneasca. Sper ca acum e mai clar.
- adystanley
- OP
- 79 mesaje
- din 26 Aug 2014
- Astra 1999
- Bucuresti
adystanley
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat