mishu1313
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am cautat prin forum, insa aceasta problema nu am mai intalnit-o.
Sambata am desfacut EGR-ul masinii (Opel Vectra C, 2003, Y22DTH, aprox 260.000 km) ca sa il curat si cand am vazut cum se prezinta situatia, am desfacut un pic mai mult (inclusiv corp clapeta admisie).
Dupa curatare, am asamblat tot si am incercat sa pornesc masina. Fiind dezamorsat circuitul, am incercat mai multe metode:
- pus si luat contactul ceva timp, dupa care dat la automat
- masina tractata
- spray de pornire (dupa vreo 3 reprize de dat la automat motorul pornea greu, dar cum pornea, si murea; nu mergea accelerat).
Am verificat sa am presiune in pompa de motorina (OK), sa am motorina in filtru (OK), am facut o diagnoza cu OP-COM (OK, fara DTC-uri), am verificat sa vad daca imi iese motorina spre injectoare (OK); pe retur nu iesea motorina.
De asemenea, sunt vreo 3 suruburi (in partea de jos) care nu se mai strang foarte bine. Ar putea pierde la compresie din aceasta cauza?
Ce metode/actiuni as putea sa mai incerc? Din diagnoza rezulta ca nu am probleme nici la pompa, nici la injectoare.
Multumesc mult
Am cautat prin forum, insa aceasta problema nu am mai intalnit-o.
Sambata am desfacut EGR-ul masinii (Opel Vectra C, 2003, Y22DTH, aprox 260.000 km) ca sa il curat si cand am vazut cum se prezinta situatia, am desfacut un pic mai mult (inclusiv corp clapeta admisie).
Dupa curatare, am asamblat tot si am incercat sa pornesc masina. Fiind dezamorsat circuitul, am incercat mai multe metode:
- pus si luat contactul ceva timp, dupa care dat la automat
- masina tractata
- spray de pornire (dupa vreo 3 reprize de dat la automat motorul pornea greu, dar cum pornea, si murea; nu mergea accelerat).
Am verificat sa am presiune in pompa de motorina (OK), sa am motorina in filtru (OK), am facut o diagnoza cu OP-COM (OK, fara DTC-uri), am verificat sa vad daca imi iese motorina spre injectoare (OK); pe retur nu iesea motorina.
De asemenea, sunt vreo 3 suruburi (in partea de jos) care nu se mai strang foarte bine. Ar putea pierde la compresie din aceasta cauza?
Ce metode/actiuni as putea sa mai incerc? Din diagnoza rezulta ca nu am probleme nici la pompa, nici la injectoare.
Multumesc mult
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
eu procedez in felul urmator: strangi toate piulitele de la injectoare dupa care slabesti un sfert piulita de la injectoru patru (cel din dreapta cum te uiti la motor) pui alta persoana sa dea la automat ,cand vezi ca incepe sa dea cu motorina strangi piulita dupa ce ai strans piulita lasa bateria sa se recupereze 30 de segunde, atentie nu trebuie sa te opresti de dat la automat decat dupa ce ai strans piulita . dupa 5-6 incercari trebuie sa porneasca.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
mishu1313
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2014
- Mesaj Privat
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut, cand zici ca la fel ai patit? ti s-au stricat si tie acele suruburi? si daca da cum le-ai facut?
@florin 38, cand zici piulitele de la injectoare te referi la tevile metalice care ies dn pompa si intra in bloc? sau altceva? asta am facut eu deja...
Ideea de baza e ca motorina intra pe tur(tevile metalice) dar nu mai iese pe retur(furtunasele) deci undeva e un blocaj dar nu stiu ce este intre ele. Exista vreun obturator intre tur si retur ce e actionat de ceva?
mersi
@florin 38, cand zici piulitele de la injectoare te referi la tevile metalice care ies dn pompa si intra in bloc? sau altceva? asta am facut eu deja...
Ideea de baza e ca motorina intra pe tur(tevile metalice) dar nu mai iese pe retur(furtunasele) deci undeva e un blocaj dar nu stiu ce este intre ele. Exista vreun obturator intre tur si retur ce e actionat de ceva?
mersi
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
@florin 38, cand zici piulitele de la injectoare te referi la tevile metalice care ies dn pompa si intra in bloc?
Da la ele ma refer , are aer pe retur ,verifica bine furtunasele de retur , insista si o sa porneasca , stiu pe cineva care a descarcat doua baterii pana a pornito , nu mai faceti prostii de genu o pornim tractata dupa ce curatam admisia ,si bateria trebuie sa fie buna ca daca nu e buna nu o pornesti in veci
Da la ele ma refer , are aer pe retur ,verifica bine furtunasele de retur , insista si o sa porneasca , stiu pe cineva care a descarcat doua baterii pana a pornito , nu mai faceti prostii de genu o pornim tractata dupa ce curatam admisia ,si bateria trebuie sa fie buna ca daca nu e buna nu o pornesti in veci
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
am reverificat furtunasele de retur si merg f bine.
Intrebare: pompa de motorina tre sa scuipe motorina sau sa aibe jet puternic
uitati un filmulet in care puteti vedea ca pmpa de motorina merge dar nu cred ca e la parametrii
http://www.youtube.com/watch?v=KoYYhZRB8Lw
pareri sugestii?
Intrebare: pompa de motorina tre sa scuipe motorina sau sa aibe jet puternic
uitati un filmulet in care puteti vedea ca pmpa de motorina merge dar nu cred ca e la parametrii
http://www.youtube.com/watch?v=KoYYhZRB8Lw
pareri sugestii?
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut,
pina la urma am luat totul la puricat.
Aparent la un moment am verificat filtru de motorina sa vad daca are combustibil. In acel moment, cand am ridicat capacul prins cu furtune, un colier s-a desfacut si tragea aer pe la IN la filtru de motorina, de asemenea furtunul de la IN era copt.
Am inlocuit furtunul si 2 coliere si a pornit.
Prostia a fost a mea ca nu am fost atent cand am verificat filtru de motorina si deloc nu imi trecea prin cap ca acolo era problema, mai ales ca toti imi ziceau sa ma uit la furtunasele de retur...am invatat o lectie importanta...ca tre sa verifici absolut TOT.
PS: pe la tur scuipa motorina dar de abia abia..aia a fost alta prostie de a mea..crezand ca are presiune cand de fapt dea abia o dadea afara.
Mersi
pina la urma am luat totul la puricat.
Aparent la un moment am verificat filtru de motorina sa vad daca are combustibil. In acel moment, cand am ridicat capacul prins cu furtune, un colier s-a desfacut si tragea aer pe la IN la filtru de motorina, de asemenea furtunul de la IN era copt.
Am inlocuit furtunul si 2 coliere si a pornit.
Prostia a fost a mea ca nu am fost atent cand am verificat filtru de motorina si deloc nu imi trecea prin cap ca acolo era problema, mai ales ca toti imi ziceau sa ma uit la furtunasele de retur...am invatat o lectie importanta...ca tre sa verifici absolut TOT.
PS: pe la tur scuipa motorina dar de abia abia..aia a fost alta prostie de a mea..crezand ca are presiune cand de fapt dea abia o dadea afara.
Mersi
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat