- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am urmatoarea dilema :
Vreau o masina Cabrio, 4 locuri, motor benzina Euro4, marime maxima 2.0 (taxa prima inmatriculare), pret maxim 16.000 Eur, pentru utilizare zilnica.
Considerente de diferentiere :
- putere cat mai mare (si cat mai bine pusa pe sosea)
- intretinere cat mai ieftina
- aspect placut
Concurentele :
1) Opel Astra Bertone Cabrio
Motor : Z20LET (192 cp) sau Z20LER (200cp)
Km : 60-70.000
An : 2003
Pret : 13.000 - 15.000
Consum mediu : 8.9
LINK : Astra Bertone
2) BMW 320
Motor : 20Ci (170 cp)
Km : 100.000 +
An : 2001
Pret : 15.000 - 16.000
Consum mediu : 9.4
LINK : BMW 320 Ci
3) Mercedes CLK 200 Kompressor
Motor : 2.0 Kompressor (163 cp)
Km : 100.000+
An : 2001
Pret : 15.000 - 17.000
LINK : Mercedes Benz CLK 200 Kompressor
Pentru a ma ajuta sa iau o decizie am urmatoarele intrebari :
1) Difera asigurarea casco intre modelele de mai sus desi sunt evaluate la aceeasi valoare de asigurare ?
2) Cum sunt preturile de revizie intre modelele de mai sus ? (intrucat ii fac casco nu vad ce altceva m-ar costa)
3) Voi ce ati alege (argumentati)
4) In cazul in care aveti alta propunere ce se incadreaza in criterii, postati.
Eu inclin spre astra, cea mai puternica si cu cele mai mici preturi de intretinere
BMW arata foarte bine si are tractiune spate
Mercedes nu prea imi place botul, insa este Mercedes ...
Vreau o masina Cabrio, 4 locuri, motor benzina Euro4, marime maxima 2.0 (taxa prima inmatriculare), pret maxim 16.000 Eur, pentru utilizare zilnica.
Considerente de diferentiere :
- putere cat mai mare (si cat mai bine pusa pe sosea)
- intretinere cat mai ieftina
- aspect placut
Concurentele :
1) Opel Astra Bertone Cabrio
Motor : Z20LET (192 cp) sau Z20LER (200cp)
Km : 60-70.000
An : 2003
Pret : 13.000 - 15.000
Consum mediu : 8.9
LINK : Astra Bertone
2) BMW 320
Motor : 20Ci (170 cp)
Km : 100.000 +
An : 2001
Pret : 15.000 - 16.000
Consum mediu : 9.4
LINK : BMW 320 Ci
3) Mercedes CLK 200 Kompressor
Motor : 2.0 Kompressor (163 cp)
Km : 100.000+
An : 2001
Pret : 15.000 - 17.000
LINK : Mercedes Benz CLK 200 Kompressor
Pentru a ma ajuta sa iau o decizie am urmatoarele intrebari :
1) Difera asigurarea casco intre modelele de mai sus desi sunt evaluate la aceeasi valoare de asigurare ?
2) Cum sunt preturile de revizie intre modelele de mai sus ? (intrucat ii fac casco nu vad ce altceva m-ar costa)
3) Voi ce ati alege (argumentati)
4) In cazul in care aveti alta propunere ce se incadreaza in criterii, postati.
Eu inclin spre astra, cea mai puternica si cu cele mai mici preturi de intretinere
BMW arata foarte bine si are tractiune spate
Mercedes nu prea imi place botul, insa este Mercedes ...
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Intrucat posed un Bertone (coupe, nu cabrio) iti pot insira o sumedenie de lucruri bune, dar si rele despre ea. Lucrurile stau in felul urmator, in cazul meu, daca ar fi sa aleg intre cele trei modele:
Opel-ul, cum ai spus si tu, este foarte usor de intretinut si destul de popular la nou. Bertone cabrion este o masina frumoasa, fitzoasa, dar nu este o masina moderna, care sa o conduci in 2007 fara sa te uiti la alte masini pe strada. Are o tehnologie .. de ce sa nu recunostem .. oarecum depasita ... chiar si fata de celelalte 2 concurente.
BMW-ul este o masina puternica (chiar si pentru un cabrio) cu un motor foarte bine inchegat si durabil, dar in schimb la ea pica numai nimicuri (EX: un senzor de abs, senzorul de termometru, servodirectia, farurile, etc) chestii care la BMW costa enorm si vei avea mari batai de cap cu ea.
Nu inteleg: as prefera astra ca e mai puternica. Tu vrei sa fie si cabrio si sa fie si puternic? Crede-ma ca aia 200 CP pe ca cabrio nu se compara sub nici o forma cu 200 CP LER-ul de pe Coupe fiindca nu uita ca un coupe este mult mai aerodinamic, in concluzie nu cred ca iti iei bertone cabrio ca sa te duci cu ea la curse.
Daca ar fi sa aleg intre cele 3, as opta spre Opel pana la urma, datorita costurilor de intretinere, dar BMW mi se pare mult mai frumoasa si cu mai mult impact la noi decat Opel-ul.
Despre mercedes .. eu nici nu l-as lua in considerare. Nu subestimez marca mercedes, numai ca la noi a cam ajuns masina de manelist.
Ce apreciez cel mai mult este pretul masinii ... probabil masina chiar e in firea ei de o vinde la banii aia, dar nu uita ca tu vei pierde foarte mult cand vei vrea sa o vinzi datorita mentalitatii din romania (cum domne, ca e si la 8 mii pe net). Romanul nu stie sa faca diferenta si aici nu cred ca ma poti contrazice.
Daca vrei sa o iei pentru sulfletul tau, ia-o si nu te mai uita la bani, dar nu uita ca daca vreodata vei avea vreu urgenta sa o vinzi, o vei vinde foarte greu si vei pierde la ea cel putin 50% din cat vei da pe ea cu toate cheltuielile.
2) Cum sunt preturile de revizie intre modelele de mai sus ? (intrucat ii fac casco nu vad ce altceva m-ar costa) "
- Gresit! CASCO nu iti plateste decat decat avariile din accidente sau vandalisme, nu si reviziile sau piesele de schimb ... Cat despre pretul de evaluare .. hmm .. a mea e avaluata la 13600 EURO si am casco pe an 1200 Euro, deci nu conteaza cat dai tu pe ea .. ei iti fac o evaluare!
Sper ca a fost de folos cu ceva parerea mea ..
Stima,
Adrian
Opel-ul, cum ai spus si tu, este foarte usor de intretinut si destul de popular la nou. Bertone cabrion este o masina frumoasa, fitzoasa, dar nu este o masina moderna, care sa o conduci in 2007 fara sa te uiti la alte masini pe strada. Are o tehnologie .. de ce sa nu recunostem .. oarecum depasita ... chiar si fata de celelalte 2 concurente.
BMW-ul este o masina puternica (chiar si pentru un cabrio) cu un motor foarte bine inchegat si durabil, dar in schimb la ea pica numai nimicuri (EX: un senzor de abs, senzorul de termometru, servodirectia, farurile, etc) chestii care la BMW costa enorm si vei avea mari batai de cap cu ea.
Nu inteleg: as prefera astra ca e mai puternica. Tu vrei sa fie si cabrio si sa fie si puternic? Crede-ma ca aia 200 CP pe ca cabrio nu se compara sub nici o forma cu 200 CP LER-ul de pe Coupe fiindca nu uita ca un coupe este mult mai aerodinamic, in concluzie nu cred ca iti iei bertone cabrio ca sa te duci cu ea la curse.
Daca ar fi sa aleg intre cele 3, as opta spre Opel pana la urma, datorita costurilor de intretinere, dar BMW mi se pare mult mai frumoasa si cu mai mult impact la noi decat Opel-ul.
Despre mercedes .. eu nici nu l-as lua in considerare. Nu subestimez marca mercedes, numai ca la noi a cam ajuns masina de manelist.
Ce apreciez cel mai mult este pretul masinii ... probabil masina chiar e in firea ei de o vinde la banii aia, dar nu uita ca tu vei pierde foarte mult cand vei vrea sa o vinzi datorita mentalitatii din romania (cum domne, ca e si la 8 mii pe net). Romanul nu stie sa faca diferenta si aici nu cred ca ma poti contrazice.
Daca vrei sa o iei pentru sulfletul tau, ia-o si nu te mai uita la bani, dar nu uita ca daca vreodata vei avea vreu urgenta sa o vinzi, o vei vinde foarte greu si vei pierde la ea cel putin 50% din cat vei da pe ea cu toate cheltuielile.
2) Cum sunt preturile de revizie intre modelele de mai sus ? (intrucat ii fac casco nu vad ce altceva m-ar costa) "
- Gresit! CASCO nu iti plateste decat decat avariile din accidente sau vandalisme, nu si reviziile sau piesele de schimb ... Cat despre pretul de evaluare .. hmm .. a mea e avaluata la 13600 EURO si am casco pe an 1200 Euro, deci nu conteaza cat dai tu pe ea .. ei iti fac o evaluare!
Sper ca a fost de folos cu ceva parerea mea ..
Stima,
Adrian
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu cred ca este o problema asa de mare aerodinamica, in momentul cand nu e decapotata.
Pretul masinii este cel corect, studiez de muta vreme piata si pretul este 13-14.000 pentru una din 2003 si 15-16.000 pt una din 2004.
Nu cred ca voi pierde chiar 50% din pretul de achizitie care se va ridica pe la 16.000 pret final.
Ce cabrio cu 200cp mai cumperi cu 8000 ?
Da, casco acopera doar avariile din accident sa vandalism (de asta mi-e frica), insa la km care ii au masinile nu cred sa aiba defectiuni care sa coste.
Da, evaluarea lor conteaza, dar daca asiguratorul le evalueaza pe toate 3 la acelasi pret, e vreo diferenta la casco ?
Dupa cum am spus, nu este limita la aceste 3 modele. Daca ai si alte propuneri care sa se incadreze in criterii (Cabrio, 4 locuri, pret maxim 16.000, putere peste 150cp (preferinta turbo)), e ok.
Pretul masinii este cel corect, studiez de muta vreme piata si pretul este 13-14.000 pentru una din 2003 si 15-16.000 pt una din 2004.
Nu cred ca voi pierde chiar 50% din pretul de achizitie care se va ridica pe la 16.000 pret final.
Ce cabrio cu 200cp mai cumperi cu 8000 ?
Da, casco acopera doar avariile din accident sa vandalism (de asta mi-e frica), insa la km care ii au masinile nu cred sa aiba defectiuni care sa coste.
Da, evaluarea lor conteaza, dar daca asiguratorul le evalueaza pe toate 3 la acelasi pret, e vreo diferenta la casco ?
Dupa cum am spus, nu este limita la aceste 3 modele. Daca ai si alte propuneri care sa se incadreze in criterii (Cabrio, 4 locuri, pret maxim 16.000, putere peste 150cp (preferinta turbo)), e ok.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
In primul rand putere mare pe bertone cabrio o va face mai incontrolabila decat un coupe . Dar asta-i alt subiect .
1. Mercedesul nu-l iau in calcul . Are bordul cam urat parerea mea si nu m-a incantat niciodata CLK-ul .
2. Bertone cabrio . Imi place . Si atata tot . Ai grija la turbo ca n-au fost intretinute corespunzator , fostii proprietari le-au alergat si sa nu fie probleme . Eu personal as cauta un 2.2 .
3. BMW 320 l-as alege pt motorul ala clasic in 6 cilindri de 2200 cm , chiar daca asigurarea este mai mare . Masina e bestiala cu motorasul ala .
1. Mercedesul nu-l iau in calcul . Are bordul cam urat parerea mea si nu m-a incantat niciodata CLK-ul .
2. Bertone cabrio . Imi place . Si atata tot . Ai grija la turbo ca n-au fost intretinute corespunzator , fostii proprietari le-au alergat si sa nu fie probleme . Eu personal as cauta un 2.2 .
3. BMW 320 l-as alege pt motorul ala clasic in 6 cilindri de 2200 cm , chiar daca asigurarea este mai mare . Masina e bestiala cu motorasul ala .
- sabothor
- **
- 403 mesaje
- din 02 Feb 2007
- Astra 2003 Z18XE
- Bucuresti
sabothor
- Mesaje scrise: 403
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Slick a scris:
Da, evaluarea lor conteaza, dar daca asiguratorul le evalueaza pe toate 3 la acelasi pret, e vreo diferenta la casco ?
Da, evaluarea lor conteaza, dar daca asiguratorul le evalueaza pe toate 3 la acelasi pret, e vreo diferenta la casco ?
Nu, in acest caz este vorba de suma, nu de modelul masinii, dar exista si unii asiguratori care iau in calcul cat la suta se pierde din valoarae masinii pe an (devaforizarea). Un caz mai exceptional este si daca masina este o editie limitata sau piesele de schimb se gasesc mai greu, dar nu cred ca e cazul, cu toate ca as banui un pic Bertone Cabrio de acest aspect ...
bertone a scris:In primul rand putere mare pe bertone cabrio o va face mai incontrolabila decat un coupe . Dar asta-i alt subiect .
... this is what I'm talkin' about!
bertone a scris:
2. Bertone cabrio [...] Ai grija la turbo ca n-au fost intretinute corespunzator , fostii proprietari le-au alergat si sa nu fie probleme . Eu personal as cauta un 2.2 .
2. Bertone cabrio [...] Ai grija la turbo ca n-au fost intretinute corespunzator , fostii proprietari le-au alergat si sa nu fie probleme . Eu personal as cauta un 2.2 .
... iarasi subscriu!
Slick a scris:Dupa cum am spus, nu este limita la aceste 3 modele. Daca ai si alte propuneri care sa se incadreze in criterii (Cabrio, 4 locuri, pret maxim 16.000, putere peste 150cp (preferinta turbo)), e ok.
O alta masina care sa aiba 4 locuri, sa fie cabrio si sa putere peste 150CP, dar mult mai sanatoasa decat cele 3 mentionate mai sus este Saab 9-3 2.0i (si se incadreaza si in preturile tale). Ar mai fi demn de luat in seama si un Chrysler Stratus Cabrio 2.0i ... dar nu recomand fiindca este masina americana si asta spune tot la capitolul intretinere si piese de schimb. Plus ca Stratus-ul, chiar daca are numai 150CP, e un pic cam gurmand ...
Un pic peste preturile tale si in opinia mea .. masina care merita cel mai mult este Audi A4 Cabrio
Pentru restul .. imi pastrez parerile si opiniile pe care ti le-am impartasit aseara pe messenger.
Aceeasi stima!
Adrian
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
O alta masina cabrio dar cu mult peste suma de 16.000 este astra twintop . daca are si ids+ cu buton sport si motorul turbo se numeste masina sport .
Sab 9-3 la 16.000 gasesti din ala urat ( din pucntul meu de vedere ) care a fost produs inainte de 2002 - 2003 . Misto e modelul dupa , culoare galben auriu cu jante de 17 in 5 spite
Audi este cu mult mai scumpa fata de banii tai .
Hai sa-ti zic o chestie pt ca si eu , cu ajutorul lui ......Al de Sus , imi voi lua cabrio si am testa piata foarte bine .
Sa luam suma de 16.000 fara taxe ( ca asa am inceput si eu ) :
- BMW nu iti iei decat din 2001 ...hai maxim 2002 . Daca e de 1.8 ( adica 318 ) s-ar putea sa gasesti din 2002 . Insa BMW in 4 cilindri nu e BMW . Nici macar nu urla tobele metalic la 5000 de ture a motor de BMW . Si daca stai sa te uiti au cu mult peste 150.000 km . Si arata ca alea de 70.000 de km . Nu sunt corecte la kilometraj
- Mercedes nu m-a interesat ca-i urat ;
- Iti mai iei vreun Renault Megane din 2004 pana-n 100.000 km . Avantaj ca e si coupe . dezavantaj este ca ramane un Renault cu 100.000 km . Piese scumpe and stuff . Alt dezavantaj , daca e sa judec dupa site-ul parkers.co.uk e ca ramane o masina de plimbat fara veleitati sportive de nici o culoare. Chiar si motorul de 2.0 .
- Astra Bertone - La banii astia te uiti dupa unul din 2004 de 2.2 ; 1.8 sau din 2005 de 1.6 .
1.6 scoate-l din calcul .
1.8 daca are o janta frumoasa , o culoare pe masura si e intretinut merita .
2.2 este solutia perfecta
2.0 turbo este perfectiunea pe care n-o atingi ca sub 18.000 de euro nu gasesti .
Drept care eu momentan am ajuns la suma de 24.000 de euro pt un cabrio nou ( 2007 ) si decent ca motorizare .
Spor la cautari !
Sab 9-3 la 16.000 gasesti din ala urat ( din pucntul meu de vedere ) care a fost produs inainte de 2002 - 2003 . Misto e modelul dupa , culoare galben auriu cu jante de 17 in 5 spite
Audi este cu mult mai scumpa fata de banii tai .
Hai sa-ti zic o chestie pt ca si eu , cu ajutorul lui ......Al de Sus , imi voi lua cabrio si am testa piata foarte bine .
Sa luam suma de 16.000 fara taxe ( ca asa am inceput si eu ) :
- BMW nu iti iei decat din 2001 ...hai maxim 2002 . Daca e de 1.8 ( adica 318 ) s-ar putea sa gasesti din 2002 . Insa BMW in 4 cilindri nu e BMW . Nici macar nu urla tobele metalic la 5000 de ture a motor de BMW . Si daca stai sa te uiti au cu mult peste 150.000 km . Si arata ca alea de 70.000 de km . Nu sunt corecte la kilometraj
- Mercedes nu m-a interesat ca-i urat ;
- Iti mai iei vreun Renault Megane din 2004 pana-n 100.000 km . Avantaj ca e si coupe . dezavantaj este ca ramane un Renault cu 100.000 km . Piese scumpe and stuff . Alt dezavantaj , daca e sa judec dupa site-ul parkers.co.uk e ca ramane o masina de plimbat fara veleitati sportive de nici o culoare. Chiar si motorul de 2.0 .
- Astra Bertone - La banii astia te uiti dupa unul din 2004 de 2.2 ; 1.8 sau din 2005 de 1.6 .
1.6 scoate-l din calcul .
1.8 daca are o janta frumoasa , o culoare pe masura si e intretinut merita .
2.2 este solutia perfecta
2.0 turbo este perfectiunea pe care n-o atingi ca sub 18.000 de euro nu gasesti .
Drept care eu momentan am ajuns la suma de 24.000 de euro pt un cabrio nou ( 2007 ) si decent ca motorizare .
Spor la cautari !
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Saab este foarte foarte urat !
De 24.000 gasesti cu totul alte masini cabrio...
Pretul mediu la bertone turbo este 15.000, cu in jur de 60.000 km care cred ca e rezonabil...
uite un link :
Lista Bertone Turbo
Ultima modificare făcută de Slick la Vin 03 Aug, 2007 11:15 am
De 24.000 gasesti cu totul alte masini cabrio...
Pretul mediu la bertone turbo este 15.000, cu in jur de 60.000 km care cred ca e rezonabil...
uite un link :
Lista Bertone Turbo
Ultima modificare făcută de Slick la Vin 03 Aug, 2007 11:15 am
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bertone a scris:2. Bertone cabrio . Imi place . Si atata tot . Ai grija la turbo ca n-au fost intretinute corespunzator , fostii proprietari le-au alergat si sa nu fie probleme . Eu personal as cauta un 2.2 .
Ce poate sa aiba defect un bertone alergat ? La 60.000 km motorul nu ar trebui sa aiba cine stie ce uzura, iar turbina, in cazul in care e defecta, se poate inlocui. Cat poate sa coste 1 turbo ? 1000 ? 2000 eur ?
Motorul 2.2 are taxa cu 600 eur mai mult, sa nu mai zic de asigurare si impozit, iar avantajul nu prea il vad la cei 150 cp. In cazul in care se strica turbo, dau cei 600 eur + diferenta la asigurare pe un turbo nou si tot acolo ies.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Domle' e treaba ta . Parerea mea , care nu trebuie s-o iei in calcul , insa e facuta pe baza experientelor cu diverse masini vazute , este ca toate bertoanele alea turbo sunt obosite .
Numai 2002 - 2003 si numai oboseli .
Uita-te la una de 1.8 din 2005 si compara sa vezi ce inseamna o masina cat de cat mai aproape de adevar .
Cel putin aia aurie mi se pare cea mai mare tiganealaz cu bordul ala penibil . Si crede-ma ca am culoarea aia si e superba . Toate au 80.000 de km si stau deselate pe roti . Parerea mea !
Avantajul il vezi in aia 150 de CP cand o sa te duci la service .
Si stii care-i chestia cu uzura la 60.000 de km ? Stii ce scrie pe o carte de service la un astra turbo in Germania ? Prima revizie : 25.000 de km sau 1 an . Da-mi un turbo cu maretul ulei opel 5W30 pe mana , 25.000 de km si o sa vezi atuncti uzura la motor . Stii cum incalzesc unii masinile ? Ii dai cheie la -20 de grade si apoi in doua semafoare mergi a-Ia 6000 de ture , a doua 6000 si baga caldura . Unchiu-meu a pus pe butuci un motor SFI aspirat de Calibra in 40.000 de km de explotare asa .
Dar nu e cazul tau , pt ca tu iei un bertone turbo de la un mosulet care il are de nou si stiind ca-l tine numai 3 ani a zis sa-ti pastreze tie onoarea de a alerga cu 250 cei 200 de CP . Si sa mai stii ca mosuletul stiind ca are masina turbo , dupa ce alerga ca nebunu' pe autobahn cu 110 , inainte de a parca masina o lasa la relanti timp de 1 min sa protejeze turbina stiind ca asa scrie in cartile de specialitate . Dar chiar daca o vindea peste 3 ani mosuletul avea o inalta tinuta morala .
Si eu as face la fel , dar nu castig 5000 de euro pe luna .
@DJ34KLA - VW Eos are volanul dezgustator . Drept care raman la Astra Twintop !
Numai 2002 - 2003 si numai oboseli .
Uita-te la una de 1.8 din 2005 si compara sa vezi ce inseamna o masina cat de cat mai aproape de adevar .
Cel putin aia aurie mi se pare cea mai mare tiganealaz cu bordul ala penibil . Si crede-ma ca am culoarea aia si e superba . Toate au 80.000 de km si stau deselate pe roti . Parerea mea !
Avantajul il vezi in aia 150 de CP cand o sa te duci la service .
Si stii care-i chestia cu uzura la 60.000 de km ? Stii ce scrie pe o carte de service la un astra turbo in Germania ? Prima revizie : 25.000 de km sau 1 an . Da-mi un turbo cu maretul ulei opel 5W30 pe mana , 25.000 de km si o sa vezi atuncti uzura la motor . Stii cum incalzesc unii masinile ? Ii dai cheie la -20 de grade si apoi in doua semafoare mergi a-Ia 6000 de ture , a doua 6000 si baga caldura . Unchiu-meu a pus pe butuci un motor SFI aspirat de Calibra in 40.000 de km de explotare asa .
Dar nu e cazul tau , pt ca tu iei un bertone turbo de la un mosulet care il are de nou si stiind ca-l tine numai 3 ani a zis sa-ti pastreze tie onoarea de a alerga cu 250 cei 200 de CP . Si sa mai stii ca mosuletul stiind ca are masina turbo , dupa ce alerga ca nebunu' pe autobahn cu 110 , inainte de a parca masina o lasa la relanti timp de 1 min sa protejeze turbina stiind ca asa scrie in cartile de specialitate . Dar chiar daca o vindea peste 3 ani mosuletul avea o inalta tinuta morala .
Si eu as face la fel , dar nu castig 5000 de euro pe luna .
@DJ34KLA - VW Eos are volanul dezgustator . Drept care raman la Astra Twintop !
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- algorunescu
- *
- 17 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
algorunescu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu stiu daca pana la urma cel care a pornit topic-ul a luat sau nu o hotarare, dar vad ca s-au spus tot felul de lucruri despre Bertone Turbo pe aici.
Hai sa va spun si parerea unui posesor.
Al meu este din 2001 si este coupe. Avea o singura problema la motor cand l-am luat, cu o garnitura. Asta este o problema comuna pt ca motorul se incinge tare si mai cedeaza cate o garnitura din cand in cand. Am rezolvat-o cu 350.000. Cand am rezolvat problema am rugat mecanicul sa desfaca si sa verifice motorul mai in detaliu. Mi-a spus ca este impecabil, fara semne de uzura. Nu trebuie sa fii "mosulet" ca sa ai grija de masina, tre doar sa nu o conduci ca un tampit si sa-ti bati joc de ea. Este sport si trebuie alergata, ca-i face bine cat timp n-o fortezi aiurea (sa vedeti ce frumos se aude motorul dupa o iesire pe autostrada; parca se trezeste la viata).
Am vazut pe cineva mai sus care spunea ca i-a recomandat unui prieten bmw pt ca Bertonele Turbo e o masina funny. Nu stiu ce intelegi tu prin funny, dar bmw-ul pe care-l cumperi cu banii pe care-i dai pe Bertone este intr-adevar funny in comparatie. Nu stiu ce are masina ta de este funny dar eu sunt foarte multumit de a mea.
Uite, de exemplu, am luat si eu la o plimbare un posesor de bmw 525(18.000+ euro in comparatie cu 10.000 de euro a mea cu tot cu chip tuning-ul) care ma tot batea la cap ca masina lui nu se compara cu a mea ca e bmw si asa si pe dincolo, pana am bagat piciorul mai tare in acceleratie si a facut ceva de genul "mama" si de atunci nu a mai iesit vreun comentariu din gura lui. Da, un bmw poate fi mult mai tare, dar nu la banii astia. Cu banii pe care-i dai pe un Bertone full options nu gasesti un bmw comparabil ca performante, nici macar chel de optiuni (am trecut si eu prin cautarea asta). Al meu a fost sub 10.000e cu tot cu tuning. Un cabrio este mai scump, dar diferenta de pret fata de bmw se pastreaza.
La costurile de intretinere nici nu are rost sa incepem comparatia intre cele doua ca este de prisos.
Stiu ca bmw este un nume mai mare, dar pt asta cere mai multi bani pe care nu toata lumea ii are la dispozitie.
Acum depinde si ce vrea cumparatorul si cati bani are la dispozitie pt intretinerea masinii. Daca vrea fite, atunci bmw-ul este alegerea mai buna, tocmai pt ca este bmw, si este intr-adevar mai frumos, si lumea o sa cada mai tare pe spate ca .... deh....e bmw si noi traim in Romania. Daca vrea o masina sport, atunci intre cele doua, ii recomand Bertone-le din toata inima. Ca raport performante/pret este mult mai bun.
Bmw-ul 328ci ar fi o masina comparabila ca performante si aspect. Nu stiu cat este cabrio, dar coupe-ul il gaseste in banii aia fara cine stie ce optiuni.
Hai sa va spun si parerea unui posesor.
Al meu este din 2001 si este coupe. Avea o singura problema la motor cand l-am luat, cu o garnitura. Asta este o problema comuna pt ca motorul se incinge tare si mai cedeaza cate o garnitura din cand in cand. Am rezolvat-o cu 350.000. Cand am rezolvat problema am rugat mecanicul sa desfaca si sa verifice motorul mai in detaliu. Mi-a spus ca este impecabil, fara semne de uzura. Nu trebuie sa fii "mosulet" ca sa ai grija de masina, tre doar sa nu o conduci ca un tampit si sa-ti bati joc de ea. Este sport si trebuie alergata, ca-i face bine cat timp n-o fortezi aiurea (sa vedeti ce frumos se aude motorul dupa o iesire pe autostrada; parca se trezeste la viata).
Am vazut pe cineva mai sus care spunea ca i-a recomandat unui prieten bmw pt ca Bertonele Turbo e o masina funny. Nu stiu ce intelegi tu prin funny, dar bmw-ul pe care-l cumperi cu banii pe care-i dai pe Bertone este intr-adevar funny in comparatie. Nu stiu ce are masina ta de este funny dar eu sunt foarte multumit de a mea.
Uite, de exemplu, am luat si eu la o plimbare un posesor de bmw 525(18.000+ euro in comparatie cu 10.000 de euro a mea cu tot cu chip tuning-ul) care ma tot batea la cap ca masina lui nu se compara cu a mea ca e bmw si asa si pe dincolo, pana am bagat piciorul mai tare in acceleratie si a facut ceva de genul "mama" si de atunci nu a mai iesit vreun comentariu din gura lui. Da, un bmw poate fi mult mai tare, dar nu la banii astia. Cu banii pe care-i dai pe un Bertone full options nu gasesti un bmw comparabil ca performante, nici macar chel de optiuni (am trecut si eu prin cautarea asta). Al meu a fost sub 10.000e cu tot cu tuning. Un cabrio este mai scump, dar diferenta de pret fata de bmw se pastreaza.
La costurile de intretinere nici nu are rost sa incepem comparatia intre cele doua ca este de prisos.
Stiu ca bmw este un nume mai mare, dar pt asta cere mai multi bani pe care nu toata lumea ii are la dispozitie.
Acum depinde si ce vrea cumparatorul si cati bani are la dispozitie pt intretinerea masinii. Daca vrea fite, atunci bmw-ul este alegerea mai buna, tocmai pt ca este bmw, si este intr-adevar mai frumos, si lumea o sa cada mai tare pe spate ca .... deh....e bmw si noi traim in Romania. Daca vrea o masina sport, atunci intre cele doua, ii recomand Bertone-le din toata inima. Ca raport performante/pret este mult mai bun.
Bmw-ul 328ci ar fi o masina comparabila ca performante si aspect. Nu stiu cat este cabrio, dar coupe-ul il gaseste in banii aia fara cine stie ce optiuni.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sincer sa fiu ma asteptam la mai mult de la Astra dar asta nu inseamna ca "funny" este neaparat un peiorativ... nu am gasit inca pana acum un aspect la care Astra sa fie superioara Calibrei si chiar mi-as fi dorit dar poate ca asa sunt eu mai ignorant atunci cand vine vorba de tehnica
Referitor la fitze acum hai sa fim seriosi majoritatea celor care-si cumpara un coupe nu o vor folosi la plimbatul copiilor cu caruciorul prin parc...
Categoric Opel-ul intotdeauna va fi o masina mai usor de intretinut decat BMW-ul insa dupa parerea mea sunt si alte considerente pe care ar trebui sa le luam in calcul... siguranta, confort, manevrabilitate, calitatea finisajelor (mult, mult superioara la BMW)
Referitor la fitze acum hai sa fim seriosi majoritatea celor care-si cumpara un coupe nu o vor folosi la plimbatul copiilor cu caruciorul prin parc...
Categoric Opel-ul intotdeauna va fi o masina mai usor de intretinut decat BMW-ul insa dupa parerea mea sunt si alte considerente pe care ar trebui sa le luam in calcul... siguranta, confort, manevrabilitate, calitatea finisajelor (mult, mult superioara la BMW)
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Probabil ca unii se asteptau la un singur raspuns din partea mea asa ca n-am sa-i dezamagesc.
Cred ca dintre toate trei bmw este calea de mijloc. Placut ca design, nu extrem de scump la intretinere, ofera un feeling aparte la condus si putere cat sa te joci in voie sau sa iesi din situatii dificile in trafic. Clk are partea frontala fara nici o treaba cu o masina sport si mi se pare ca nu reprezinta deloc ceea ce este mercedes. Pe langa aceasta chestiune subiectiva, presupun ca se intretine cu mai multi bani. Bertone este tare dar parca prea scumpa pentru un opel din 2003.
Cred ca dintre toate trei bmw este calea de mijloc. Placut ca design, nu extrem de scump la intretinere, ofera un feeling aparte la condus si putere cat sa te joci in voie sau sa iesi din situatii dificile in trafic. Clk are partea frontala fara nici o treaba cu o masina sport si mi se pare ca nu reprezinta deloc ceea ce este mercedes. Pe langa aceasta chestiune subiectiva, presupun ca se intretine cu mai multi bani. Bertone este tare dar parca prea scumpa pentru un opel din 2003.
- algorunescu
- *
- 17 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
algorunescu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nici eu nu sunt un expert in masini. Nu am avut calibra inainte deci nu pot face comparatia. Eu vorbeam din punctul de vedere al unui posesor multumit. Pana acum toti care au vazut si mers cu masinuta asta (fara sa stie dinainte la ce sa se astepte) au ramas foarte placut surprinsi si m-au felicitat pt alegerea facuta.
Este un model deosebit, pe care nu-l prea vezi in fiecare zi pe strada, cu un design super (mie personal imi place mai mult decat calibra) si 230 cp si suta sub 7 sec sunt mai mult decat suficiente pt cineva care nu intentioneaza sa faca liniute, curse ilegale sau chestii de genul asta. Sunt multi oameni care nu stiu mai nimic de masina asta. Nici macar nu au auzit de ea pana acum. Ei stiu doar ca e opel.
Ca tot este vorba de o alegere intre bmw si bertone, aceeasi alegere am avut-o si eu. Initial aveam la dispozitie 15000 de euro si am vrut un bmw 320d. Dupa o vreme insa am pierdut o sponsorizare de 5000 si a trebuit sa ma incadrez in 10.000. La banii astia am avut de ales intre un 318i din 2000 fara niciun fel de optiuni pe el si bertonele turbo de 192 de cai full options cu tapiterie de piele si tot tacamul pe care l-am gasit pe la 9000 si ceva. Iti dai seama ca nu a fost nici macar o competitie corecta. Nu-mi pare rau niciun moment ca am ales opel-ul in locul unui bmw comun si cu o motorizare care nu-ti da niciun fior.
Am o oarecare boala pe oamenii care se uita doar la marca masinii si dau verdictul. Ador sa umilesc masini scumpe "de marca": passat-uri 1&2, bmw-uri, audi (bineinteles nu variantele sport cu f multi cai putere) cu opel-utul meu subapreciat si probabil de cel putin 2 ori mai ieftin. Mi s-a intamplat de mai multe ori in trafic sa dau de cate un smecheras din asta care crede ca daca are bmw/vw/audi stapaneste soseaua (mai ales daca ai are si o fustita pe scaunul din dreapta). Ii vad cum accelereaza suparati sa zboare pe langa/de langa mine. Sa-i vezi cum raman in urma cu niste moace tampe cand zbor pe langa ei si nu inteleg ce se intampla. Nu e o masina impresionanta in comp cu altele (M3,S3, sau masinile preparate pt curse), dar cred ca ofera mai mult decat se astepata multi pt banii astia, nu ?
Ce incerc eu sa spun, mai pe scurt, este ca nu trebuie ales pe considerentul "Clar, bmw ca este mai bun decat opel-ul" pentru ca nu este intotdeauna asa. Am vazut pe atatea forumuri post-uri de genul asta ca mi s-a urat. Aici, totusi, nu cred ca este vb de asta dar citesc si unii mai putin avizati pe forumuri si poate ii mai educam nitel
Este un model deosebit, pe care nu-l prea vezi in fiecare zi pe strada, cu un design super (mie personal imi place mai mult decat calibra) si 230 cp si suta sub 7 sec sunt mai mult decat suficiente pt cineva care nu intentioneaza sa faca liniute, curse ilegale sau chestii de genul asta. Sunt multi oameni care nu stiu mai nimic de masina asta. Nici macar nu au auzit de ea pana acum. Ei stiu doar ca e opel.
Ca tot este vorba de o alegere intre bmw si bertone, aceeasi alegere am avut-o si eu. Initial aveam la dispozitie 15000 de euro si am vrut un bmw 320d. Dupa o vreme insa am pierdut o sponsorizare de 5000 si a trebuit sa ma incadrez in 10.000. La banii astia am avut de ales intre un 318i din 2000 fara niciun fel de optiuni pe el si bertonele turbo de 192 de cai full options cu tapiterie de piele si tot tacamul pe care l-am gasit pe la 9000 si ceva. Iti dai seama ca nu a fost nici macar o competitie corecta. Nu-mi pare rau niciun moment ca am ales opel-ul in locul unui bmw comun si cu o motorizare care nu-ti da niciun fior.
Am o oarecare boala pe oamenii care se uita doar la marca masinii si dau verdictul. Ador sa umilesc masini scumpe "de marca": passat-uri 1&2, bmw-uri, audi (bineinteles nu variantele sport cu f multi cai putere) cu opel-utul meu subapreciat si probabil de cel putin 2 ori mai ieftin. Mi s-a intamplat de mai multe ori in trafic sa dau de cate un smecheras din asta care crede ca daca are bmw/vw/audi stapaneste soseaua (mai ales daca ai are si o fustita pe scaunul din dreapta). Ii vad cum accelereaza suparati sa zboare pe langa/de langa mine. Sa-i vezi cum raman in urma cu niste moace tampe cand zbor pe langa ei si nu inteleg ce se intampla. Nu e o masina impresionanta in comp cu altele (M3,S3, sau masinile preparate pt curse), dar cred ca ofera mai mult decat se astepata multi pt banii astia, nu ?
Ce incerc eu sa spun, mai pe scurt, este ca nu trebuie ales pe considerentul "Clar, bmw ca este mai bun decat opel-ul" pentru ca nu este intotdeauna asa. Am vazut pe atatea forumuri post-uri de genul asta ca mi s-a urat. Aici, totusi, nu cred ca este vb de asta dar citesc si unii mai putin avizati pe forumuri si poate ii mai educam nitel
- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu am luat inca o decizie finala, urmeaza ca maxim saptamana viitoare sa ma duc dupa masina...
Am hotarat ca ma voi orienta pe loc, voi conduce ambele masini sa vad diferenta dintre ele live.
Comparatia s-a schimbat putin... din moment ce 320 are motor de 2.2l are tot taxa mare asa ca m-am orientat catre 325 de 192cp la fel ca astra.
Nu banii sunt problema ci sa am o masina buna, care arata bine, se conduce bine si are si putere.
Bugetul ar fi 18.000 eur cu taxa de inmatriculare inclusa (900 eur la opel si 1500 la bmw).
Am de ales intre un bertone turbo din 2003 cu cca 80.000 km si un bmw 325 cu peste 120.000 din 2001 si cu 5000 euro mai sump (pret final).
In legatura cu piesele, m-am interesat pe la magazine locale si am inteles ca bertone e editie limitata si nu se gasesc piese decat originale care costa cam la fel ca cele de bmw, deci ca diferenta la costurile de intretinere nu ar fi problema.
In legatura cu consumul, din cate am aflat este cam la fel... astra 10% bmw 11%.
In acest moment inclin spre bmw 325 desi nu am gasit inca nici macar unul cum vreau (nu argintiu,cutie manuala, piele bej, climatronic si cd).
Am hotarat ca ma voi orienta pe loc, voi conduce ambele masini sa vad diferenta dintre ele live.
Comparatia s-a schimbat putin... din moment ce 320 are motor de 2.2l are tot taxa mare asa ca m-am orientat catre 325 de 192cp la fel ca astra.
Nu banii sunt problema ci sa am o masina buna, care arata bine, se conduce bine si are si putere.
Bugetul ar fi 18.000 eur cu taxa de inmatriculare inclusa (900 eur la opel si 1500 la bmw).
Am de ales intre un bertone turbo din 2003 cu cca 80.000 km si un bmw 325 cu peste 120.000 din 2001 si cu 5000 euro mai sump (pret final).
In legatura cu piesele, m-am interesat pe la magazine locale si am inteles ca bertone e editie limitata si nu se gasesc piese decat originale care costa cam la fel ca cele de bmw, deci ca diferenta la costurile de intretinere nu ar fi problema.
In legatura cu consumul, din cate am aflat este cam la fel... astra 10% bmw 11%.
In acest moment inclin spre bmw 325 desi nu am gasit inca nici macar unul cum vreau (nu argintiu,cutie manuala, piele bej, climatronic si cd).