- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Leevy
- **
- 199 mesaje
- din 17 Mai 2009
- Vectra 1997 x18xe
- Iasi
Leevy
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
odin_79
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 18ZXE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut,
La Vectra C 18 ZXE 2002 benzina am aceleasi simptome: merge infundat / in suturi, nu imi este aprins nici un martor in bord.
In special la aprox 2000 de turatii sau putin sub apar simtomele mentionate mai sus. Si, cu cat masina este mai incarcata cu atat mai pronuntate sunt simptomele de mai sus.
Va multuemesc
La Vectra C 18 ZXE 2002 benzina am aceleasi simptome: merge infundat / in suturi, nu imi este aprins nici un martor in bord.
In special la aprox 2000 de turatii sau putin sub apar simtomele mentionate mai sus. Si, cu cat masina este mai incarcata cu atat mai pronuntate sunt simptomele de mai sus.
Va multuemesc
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
odin_79
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 18ZXE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
pompa de benzina nu are nimic si nici rezervorul.Bobina de inductie,fise si bujii acestea pot face figuri cu toate ca bobina face la cald sau nu mai poti porni.Pe masina mai sunt o caruta de senzori care ne poarta sambetele fara sa dea cod de eroare.Nu dati banii pe pareri tre sa gasesti defectul.La mine la x16 xel tragea greu si daca ii dadeai talpa pica in nas si mecanicii m-au amenintat cu catalizator infundat ,pompa de benzina ,injectoare,senzor arbore cotit,EGR,ECU,etc si surpriza lor a fost cand dupa ceva studiu am schimbat eu MAP-ul la ei in garaj si masina si-a schimbat glasul.
EGR- o porcarie de care ne putem lipsi blindand-o cu o tabla de la doza de bere restul sunt povesti.
senzorul axa cu came -masina merge la fel de bine si fara el daca ii scoti mufa masina merge.
senzorul de detonatii- dupa pornire e inutil (dupa ce pornim masina se poate scoate mufa si pana la urmatoarea pornire nu ne deranjeaza.
ECT-o piesa care orice defect legat de temperatura motorului face figuri ea spune la ECU cat de tare se incalzeste motorul (poate minti f. tare)
MAP-traduce vid-ul dun galerie in informatii pt calculator care dozeaza benzina si avansul daca e defect masina nu trage si are consum de naveta spatiala.
Mai sunt si alti senzori care pot crea probleme dar trebuie sa intelegem principiul de functionare a masinii.Fara de asta nu avem ce deschide capota.Verificam ulei si apa .
EGR- o porcarie de care ne putem lipsi blindand-o cu o tabla de la doza de bere restul sunt povesti.
senzorul axa cu came -masina merge la fel de bine si fara el daca ii scoti mufa masina merge.
senzorul de detonatii- dupa pornire e inutil (dupa ce pornim masina se poate scoate mufa si pana la urmatoarea pornire nu ne deranjeaza.
ECT-o piesa care orice defect legat de temperatura motorului face figuri ea spune la ECU cat de tare se incalzeste motorul (poate minti f. tare)
MAP-traduce vid-ul dun galerie in informatii pt calculator care dozeaza benzina si avansul daca e defect masina nu trage si are consum de naveta spatiala.
Mai sunt si alti senzori care pot crea probleme dar trebuie sa intelegem principiul de functionare a masinii.Fara de asta nu avem ce deschide capota.Verificam ulei si apa .
- madalin20031
- *
- 5 mesaje
- din 27 Aug 2014
- Astra 1998 X16XEL
- Brasov
madalin20031
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2014
- Mesaj Privat
salut sunt nou pe aici pe la voi,am si io un astra g cc x16xel si am aceleasi probleme la relanti sta la 500.600 turatii,se tureaza foarte greu ca si cand ar fi catalizatoeu infundat dar am dat tot esapamentu jos si este in regula,mai grav este ca se inroseste foarte repede teava exact sub sonda landa.i-am schimbat egr-ul,bujiile,bobina cu fisele,i-am curatat clapeta de acceleratie si tot asa merge.am pus-o pe doua testere diferite la primu mi-a dat valoare la egr 0 si l-am schimbat iar la al doilea mi-a dat tensiune mica pe pistonu 1 si 2 si i-am schimbat bobina si bujiile si mg la fel.daca a-ti intalnit sintomele astea va rog sa-mi spune0ti si mie ca mi s-a terminat mecanica.cu stima!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat