Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Musso88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am o problema cu un Opel Vectra B din ''97. Pe benzina merge impecabil, are si putere, dar problema e ca pe GPL nu mai tine relantiul din momentul in care temperatura motorului trece de 80 de grade. Eu nu ma pricep la masini si va cer parerea voastra. Multumesc anticipat. Smile
Skip ads

  • Musso88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Inca nu am rezolvat roblema, si a inceput sa faca la fel si pe benzina.
  • dorin_tm

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Musso88 a scris:Am o problema cu un Opel Vectra B din ''97. Pe benzina merge impecabil, are si putere, dar problema e ca pe GPL nu mai tine relantiul din momentul in care temperatura motorului trece de 80 de grade. Eu nu ma pricep la masini si va cer parerea voastra. Multumesc anticipat. Smile

Trebuie sa ai ceva jiclor de relanti la GPL , verifica sa nu fie ancrasat . Tot la GPL ai si ceva filtru, de asemeni pot aparea depuneri pe membrane in vaporizator .
Daca nu te pricepi , mergi mai bine la un Service.
  • Musso88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Asa am sa fac, multumesc mult.
  • cdragos

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Instalatia GPL este secventiala?
Am o problema asemanatoare, s-a ameliorat putin dupa recalibrarea instalatiei.
Simptomele asemanatoare pe benzina pot fi din cauza corectiilor din ECU: amestecul gresit de GPL (datorat setarilor gresite sau filtrelor GPL infundate) a determinat ECU sa modifice timpii de injectie si pe benzina.
Anunta-ne te rog daca ai rezolvat problema.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mai intai de toate calibrati instalatia GPL. ECU de pe masina nu trebuie sa aibe nici o eroare ca sa poti calibra GPL cum trebuie.
  • atlet1305

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema din fix momentul montarii GPL marca BRC ,parca, pe masina(motor z16xe)...am mers la ei..mi-au recalibrat reverificat..remasurat...cica nu e de la gaz...insa eu doar de-atunci am relantiul oscilant...atat pe benzina cat si pe GPL!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Corect,mergi doar pe benzina 100 kilometri si apoi sa spui daca iti mai oscileaza turometrul la relanty... Mersul pe gaz e un compromis,care ti-l asumi,cu bune si cu rele.De regula ti se prezinta doar partea roz...
  • Musso88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema, era de la aprindere, mai exact de la bobina de inductie, si nu stiu de ce pe benzina nu se observa. Am schimbat-o si merge perfect. Si nu, instalaltia nu este secventiala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR