Demontarea si montarea este destul de dificila datorita pozitiei ciudate si a suportului firelor calculatorului. Pe langa o tubulara E10 de 1/4 mai este nevoie si de o cheie inelara de 8 pentru a ajunge mai usor la surubul de jos dinspre furtun. Curatarea am facuto cu carb cleaner care este bun, dar ajutorul mare lam avut de la un degresant pentru aragaz care este foarte bun pentru asemenea operatii.
Asa arata valva dupa demontare, parerea mea este ca nu era foarte murdara.
![](http://img543.imageshack.us/img543/2722/dsc05866p.jpg)
Si asa dupa curatare, am facut si curatarea pistonasului in imersie, alimentat la o la o baterie de 12V, alimentarea se face la pinul 1 respectiv 5 al bobinei EGR, am atasat si o poza pentru a nu se face confuzie intre pini .
![](http://img19.imageshack.us/img19/2581/dsc05874u.jpg)
![](http://img24.imageshack.us/img24/8898/dsc05872j.jpg)
Pun si o poza cu garniturile care trebuiesc schimbate.
![](http://img812.imageshack.us/img812/9548/dsc05848d.jpg)
Aici gasiti tutorialul.