alexmyth
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
alexmyth
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2006
- Mesaj Privat
ady78
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
Gaz albastru inseamna uzura segmenti iar zgomotul de diesel pe care il auzi este de la axa cu came care are mai mult ca sigur uzura mare. La fel se aude si la mine la motor si asta datorita faptului ca am avut axa cu came infundata si am mers cu ea asa nestiind ca este infundata drept urmare am uzura mare la ea si motorul se aude cam ca la diesel. De schimbat o sa ai de schimbat axa cu came + culbutorii si eventual tachetii hidraulici + garnitura chiuloasa + garnitura de la capacul axei cu came + 2 garnituri baie ulei + segmenti si alte kestii uzate ce gasesti pe acolo. ( Mai bine i-ti iei alt motor)
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Inainte sa luati vreo hotarare despre reparatia sau inlocuirea motorului cel mai bine ar fi sa faceti o evaluare la sange cum se zice a costurilor in ambele cazuri.Motoarele de la OPEL se reconditioneaza foarte bine si nu e nici prea scump sa faci un motor sa merga ceas mai ales ca stii dupa aia ce se afla in el.La 2.300.000 un set de segmenti,500.000 garnitura de chiuloasa si 400.000 un tachet nu e mare lucru sa-l repari.Totul e sa va feriti sa bagati tot felul de aditivi in motor,mai ales la reparatie sa se desfunde foarte bine canalele de ungere din chiuloasa si demontat ,curatat ,varificat cu mare grija fiecare tachet in parte.
Oricum respectati cu mare grija specificatiile uleiului care e data de constructor in carte,credeti-ma ca nu scriu ei degeaba acolo de niste uleiuri ceva mai subtiri ,mai ales pe timp rece.
Oricum respectati cu mare grija specificatiile uleiului care e data de constructor in carte,credeti-ma ca nu scriu ei degeaba acolo de niste uleiuri ceva mai subtiri ,mai ales pe timp rece.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
alexmyth
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2006
- Mesaj Privat
ady78
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
alexmyth
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am mai aflat niste preturi ... 500.000 segmentii pt un piston 700.000 o garnitura de chiuloasa mai buna ... axu cu came nou e 5,5 mil iar culbutorii 400.000 bucata . Am gasit de dezmembrari partea de deasupra chiuloasei(cea cu axu cu came si culbutorii) la 4 mil (garantat ca functioneaza oke) 2 mil segmentii 700.000 garnitura de chiuloasa vreo 300.000 garniturile de la baia de ulei ... cred ca in final ajung si cu schimbu de ulei in 10 mil in conditiile in care manopera nu depaseste 2 mil .
- ovidocu2002
- *
- 9 mesaje
- din 05 Jun 2007
- Vectra 1991 C16NZ
- Maramures
ovidocu2002
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salutare
Am descoperit ca nu am senzorul de ulei in regula, adica nu mai am deloc firul care intra in senzor.
Daca nu ma insel la motorul meu este langa filtrul de ulei pe baie(exact in spatele filtrului).
M-am uitat dupa fire cazute, nu am gasit nimic. Chestia e ca nici pana acum nu mi s-a aprins deci tind sa cred ca a fost scos sau altceva dinainte sa iau masina.
Ce pot face pt a avea din nou martor?
Cum trag fir din bord sau cum verific care tre sa fie firul ( pe unde vine) ?
Am descoperit ca nu am senzorul de ulei in regula, adica nu mai am deloc firul care intra in senzor.
Daca nu ma insel la motorul meu este langa filtrul de ulei pe baie(exact in spatele filtrului).
M-am uitat dupa fire cazute, nu am gasit nimic. Chestia e ca nici pana acum nu mi s-a aprins deci tind sa cred ca a fost scos sau altceva dinainte sa iau masina.
Ce pot face pt a avea din nou martor?
Cum trag fir din bord sau cum verific care tre sa fie firul ( pe unde vine) ?
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am un fir cu o mufa care iese din manunchiul ala dar se imbina undeva si o ia iar inspre bord. Se poate sa fie ala? ca altul nu mai este
De potrivit se potriveste mufa in senzor dar nu se aprinde nimic in bord.
Acum intreb:
O pot lua babeste din bord? Adica sa vin cu alt fir si sa ma leg la senzor?
Sau se poate sa fie senzorul bulit si ala de la care am luat-o sa fi inchis circuitul cumva ca sanaiba martor in bord sau ceva de genu'?
De potrivit se potriveste mufa in senzor dar nu se aprinde nimic in bord.
Acum intreb:
O pot lua babeste din bord? Adica sa vin cu alt fir si sa ma leg la senzor?
Sau se poate sa fie senzorul bulit si ala de la care am luat-o sa fi inchis circuitul cumva ca sanaiba martor in bord sau ceva de genu'?
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
johnny25med a scris:o sa revin cu niste poze mai concludente
cel mai bine...cu toate ca nu prea e loc acolo de poze.
firul respectiv ar trebui sa fie maro ( cel putin la mine asa e ) ,daca il dai la masa caroseriei ar trebui sa se aprinda martorul din bord(asta in cazul in care nu este ars).
poti verifica si sonda de ulei ,cu motorul oprit tot minus are.
- johnny25med
- **
- 177 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Constanta
johnny25med
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat