iulian918
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
Salutare baieti.
Am un Opel astra H 1.3 CDTI din 2007 si de cateva zile am sesizat o problema cu ACul. Il pornesc functioneaza bine 5 minute dupa care se opreste iar porneste iar se opreste si tot asa. Bineinteles turatiile fluctueaza si ele. Recent mia crapat pompa de apa la 180 la ora si mia golit toata instalatia de asemenea in unele momente duratia nu scadea sub 1000 RPM. Este posibil sa fi ajuns apa de la sistemul de racire pe la vreun contact sa fie un scurt ceva? A mai patit cineva asa ceva cu ACul?
Multumesc.
Am un Opel astra H 1.3 CDTI din 2007 si de cateva zile am sesizat o problema cu ACul. Il pornesc functioneaza bine 5 minute dupa care se opreste iar porneste iar se opreste si tot asa. Bineinteles turatiile fluctueaza si ele. Recent mia crapat pompa de apa la 180 la ora si mia golit toata instalatia de asemenea in unele momente duratia nu scadea sub 1000 RPM. Este posibil sa fi ajuns apa de la sistemul de racire pe la vreun contact sa fie un scurt ceva? A mai patit cineva asa ceva cu ACul?
Multumesc.
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
Eu am patit acelasi lucru cu AC-ul cand mi s-a ars puntea cu diode de la alternator. ALternatorul nu incarca suficient si imi taia din alimentarea de la AC, dupa care il pornea din nou, si tot asa....nu stiu sigur daca si tu ai aceeiasi problema dar ai putea verifica incarcarea intrand in meniurile ascunse ale BC-ul.
Trebuie sa ai valori cuprinse intre 13,8 - 14,4V in functie de cati consumatori ai porniti.
Nu ti s-a aprins martorul de la baterie din bord?
Trebuie sa ai valori cuprinse intre 13,8 - 14,4V in functie de cati consumatori ai porniti.
Nu ti s-a aprins martorul de la baterie din bord?
iulian918
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
Nu sunt specialist, deci vorbesc strict din experienta care am avut-o cu masina mea.
Acum incarca undeva la 14,2 - 14,3 fara consumatori . Cu toti consumatorii la maxim imi scade pana la 13,5 la relanti insa cu motorul turat ar trebui sa revina la o valoare apropiata de 13,8.
Intra in meniurile ascunse si vezi ce iti zice acolo, iti poti face o idee daca ai aceiasi problema sau nu, insa mie mi s-a aprins atunci si martorul de la baterie din bord.
Succes!
Acum incarca undeva la 14,2 - 14,3 fara consumatori . Cu toti consumatorii la maxim imi scade pana la 13,5 la relanti insa cu motorul turat ar trebui sa revina la o valoare apropiata de 13,8.
Intra in meniurile ascunse si vezi ce iti zice acolo, iti poti face o idee daca ai aceiasi problema sau nu, insa mie mi s-a aprins atunci si martorul de la baterie din bord.
Succes!
iulian918
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Daca nu ai climatronic , verifica daca ventilatorul merge permanent. In general cam din cauza arderii rezisntelor termice de pe radiator acesta pleaca pe ultima treapta functionand bineinteles cu intermitente fapt ce duce duce la supraincalzirea vaporizatorului= pentru protejarea radiatorului si a compresorului acesta se opreste ( temperatura prea mare care conduce la deformari ale instalatiei).
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Si la climatronic e aceeasi chestie, ventilatorul porneste aproape din prima secunda cand ii dai drumul la a.c.
Din pacate e o problema comuna la opel sa se ardã rezistenta la electroventilator. Multe probleme comune are marca asta. Dar la drum lung n-ar trebui sã ai probleme, evita folosirea AC-lui in oras.
PS: 12V cu toti consumatorii mi se pare prea putin, verifica si asta.
Din pacate e o problema comuna la opel sa se ardã rezistenta la electroventilator. Multe probleme comune are marca asta. Dar la drum lung n-ar trebui sã ai probleme, evita folosirea AC-lui in oras.
PS: 12V cu toti consumatorii mi se pare prea putin, verifica si asta.
KytMann
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2010
- Mesaj Privat