- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
p.catalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 1.3 cdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut...sunt posesor de o corsa c diesel din 2004...am urmatoarea problema....in treapta 1 2 3 la orice soc al masinii pocneste volanta..zic volanta pt ca am fost cu masina la 4 5 service.uri si acesta este diagnosticul...pluc ca si ambreiajul calcat la jumatate imi trepideaza pedala sub picior...la relanti se aude ca un tacanit...in fine...am sch volanta cu kit ambreiaj..nici mai mult nici mai putin de 3000 RON...scoasa din service...tot mai pocneste la socuri..dar f putin..intrebarea este..orinu au pus.o bn...ori asa face volanta la orice soc al masinii...o parere din partea celor care au patit asa ceva mi.ar prinde bine...multumesc!
neroseu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut,
dupa aproximativ un an si in jur de 6000 km de la primele simptome, am inlocuit volanta cu masa dubla, kit-ul de ambreiaj si rulmentul de presiune. Piesele comandate au fost LUK si au costat, dupa multe interventii si discounturi - 2400 de lei.
Volanta prezenta un joc de circa 25-30 de grade (masurat ochiometric)- miscare libera, metalul era usor albastrit. Mi s-a spus ca volanta s-a decalit datorita utilizarii intense a ambreiajului (posibil, deoarece am cumparat masina de la o femeie - spun asta ca informatie si nu ca discriminare) sau a tractarii de remorci sau alte auto.
Rulmentul deasemenea cu jocuri, inainte de demontare cu cateva zile incepuse sa haraie, indiferent daca motorul era la ralanti sau in sarcina.
Daca tot am dat cutia jos, am decis sa inlocuiesc si kit-ul de ambreiaj asa cum am zis. Atat placa de presiune cat si discul erau in stare buna.
Aspecte pozitive in urma inlocuirii:
- pornire mai usoara;
- fara vibratii la plecarea de pe loc;
- nu se mai aude nici un fel de zgomot.
Aspectul negativ - asa cum au spus colegii in mai multe randuri, de cand iti cumperi masina asta trebuie sa incepi sa aduni bani pentru volanta cu masa dubla, kit-ul de distributie si cine stie ce va mai urma...
In incheiere, atentie la comanda pieselor deoarece difera in functie de seria motorului. La momentul efectuarii operatiunii, kilometrajul indica 145.000 ( reali ?).
Daca aveti intrebari le puteti transmite aici sau prin PM.
dupa aproximativ un an si in jur de 6000 km de la primele simptome, am inlocuit volanta cu masa dubla, kit-ul de ambreiaj si rulmentul de presiune. Piesele comandate au fost LUK si au costat, dupa multe interventii si discounturi - 2400 de lei.
Volanta prezenta un joc de circa 25-30 de grade (masurat ochiometric)- miscare libera, metalul era usor albastrit. Mi s-a spus ca volanta s-a decalit datorita utilizarii intense a ambreiajului (posibil, deoarece am cumparat masina de la o femeie - spun asta ca informatie si nu ca discriminare) sau a tractarii de remorci sau alte auto.
Rulmentul deasemenea cu jocuri, inainte de demontare cu cateva zile incepuse sa haraie, indiferent daca motorul era la ralanti sau in sarcina.
Daca tot am dat cutia jos, am decis sa inlocuiesc si kit-ul de ambreiaj asa cum am zis. Atat placa de presiune cat si discul erau in stare buna.
Aspecte pozitive in urma inlocuirii:
- pornire mai usoara;
- fara vibratii la plecarea de pe loc;
- nu se mai aude nici un fel de zgomot.
Aspectul negativ - asa cum au spus colegii in mai multe randuri, de cand iti cumperi masina asta trebuie sa incepi sa aduni bani pentru volanta cu masa dubla, kit-ul de distributie si cine stie ce va mai urma...
In incheiere, atentie la comanda pieselor deoarece difera in functie de seria motorului. La momentul efectuarii operatiunii, kilometrajul indica 145.000 ( reali ?).
Daca aveti intrebari le puteti transmite aici sau prin PM.
ldm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ldm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2014
- Mesaj Privat
cobraro22
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
i-a picat cuiva volanta/ambreiajul? ce simptome a avut inainte sa`i pice?
la mine face cam la fel de vreo 30.000 de km, pe loc se aude volanta, nu exagerat de tare, cand apas cam 30% din ambreiajul, bate pedala, la 60% imi turuie, apasat 100% nu se mai aude nimic
in mers masina trage foarte bine si nu prea simt simptomele de mai sus
am 145k de km, nu stiu daca reali sau nu, am luat masina la 90k
opek corsa 2004 1.3 cdti
la mine face cam la fel de vreo 30.000 de km, pe loc se aude volanta, nu exagerat de tare, cand apas cam 30% din ambreiajul, bate pedala, la 60% imi turuie, apasat 100% nu se mai aude nimic
in mers masina trage foarte bine si nu prea simt simptomele de mai sus
am 145k de km, nu stiu daca reali sau nu, am luat masina la 90k
opek corsa 2004 1.3 cdti
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Am avut aceeasi problema, acel zgomot (harait) la schimbarea vitezei, la jumatatea cursei, motorul era mai zgomotos, nu mai avea aceeasi putere. Initial se punea problema rulmentului de presiune, dar dupa ce a fost desfacut ansamblul nimic nu mai era bun. Am cumparat piese de origine, volanta + kit ambreaj, cu garantie 2 ani, dar preturile...... Masina are 142000 km si este prima data cand investesc serios, in rest nu am avut nicio problema majora cu masina. Sunt multumit cum merge acum.
- Manica Stefan Dankel
- *
- 7 mesaje
- din 20 Jul 2019
- Corsa 2004 Z13DT
- Ilfov
Manica Stefan Dankel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2019
- Mesaj Privat
- Cneagoe522
- *
- 6 mesaje
- din 01 Sep 2022
Cneagoe522
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2022
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Nu rulmentul de presiune vine pe cutie trebuie sa fie același la mãi toate motoarele 1.3 rulmentul vine montat pe furcã și pistonasul estern împinge furcã dar atenție nu toate motoarele de 1.3 de la Fiat are ambreiaj cu volantã dublã masã dar se gãsesc și modificate eu am montat modificate de la valeo au discul mai rezistent dacã nu greșesc cele cu 6 trepte schimbã diametrul
- Cneagoe522
- *
- 6 mesaje
- din 01 Sep 2022
Cneagoe522
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2022
- Mesaj Privat
Cneagoe522 a scris:Salutare!
Vreau sa schimb ambreajul la un meriva 1.3 diesel,am gasit kit conversie masa simpla dar nu are rulment de presiune.
Vreau sa il cumpar separat dar este vreo diferenta intre cel cu masa dubla si cel cu masa simpla?
Vreau sa schimb ambreajul la un meriva 1.3 diesel,am gasit kit conversie masa simpla dar nu are rulment de presiune.
Vreau sa il cumpar separat dar este vreo diferenta intre cel cu masa dubla si cel cu masa simpla?
Pai bate rau de tot mecanicul a zis ca e volanta bate la rece.
Cutia este in 5 trepte.
Am comandat acum rulmentul SACHS
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Trecerea de la masa dubla la masa simpla o sa faca praf simeringul de vibrochen pompa de ulei, va arunca tot, dar absolut TOT, uleiul din motor in partea dreapta a masinii, vei avea ulei inclusiv in alternator. Eu am facut aceasta conversie! Vibratiile motorului nu se mai descarca pe volanta si strica simeringurile. Dupa ce am schimbat 3 simeringuri si cate 4 litri de ulei la fiecare simering am inteles pe deplin cum este povestea cu descarcarea pe volanta...
Daaar... banii tai, masina ta!
Daaar... banii tai, masina ta!
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,857 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,857
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Unii vor sã reinventeze roata. Vise și iluzii prind foarte bine, ființa bipeda crede cã fiind ok cea ce știe sau vrea el. O armata de ingineri cate au proiectat și probat, iar reproiectat un ansamblu motor sunt idioți și se naște din neant inventatorul, cel care dã de pãmânt legile fizicii, mecanicii...de parcã ar ști el ceva de ele .
Cel mai simplu este sa desfaci, vezi ce gãsești daca este original și masori, cumperi și gata . Poți gãsi adaptãri și improvizații.
Toate socurile cine le preia? O volanta masa dubla rezista normal cam 200,000km dar la noi când regimul de trafic te face sa tot schimbi viteze, accelerație frânã pica și la suta daca o apucã și pe aia .
De mii de ani se vând vise frumoase, mântuirea, raiul, plãtești sã îți ierte pãcatele, ierburi sã trãiești o sutã de ani, ...energie cosmicã cu doi magneți in pantofi, magneți care rup molecula de carburant și aer, regenereazã chiar și bateria mașinii.
Pune ca specificații echivalente ce trebuie gen LUK și gata.
Cel mai simplu este sa desfaci, vezi ce gãsești daca este original și masori, cumperi și gata . Poți gãsi adaptãri și improvizații.
Toate socurile cine le preia? O volanta masa dubla rezista normal cam 200,000km dar la noi când regimul de trafic te face sa tot schimbi viteze, accelerație frânã pica și la suta daca o apucã și pe aia .
De mii de ani se vând vise frumoase, mântuirea, raiul, plãtești sã îți ierte pãcatele, ierburi sã trãiești o sutã de ani, ...energie cosmicã cu doi magneți in pantofi, magneți care rup molecula de carburant și aer, regenereazã chiar și bateria mașinii.
Pune ca specificații echivalente ce trebuie gen LUK și gata.
- matei niculae
- **
- 419 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 419
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,857 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,857
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat