- erwinrommel
- OP
- 135 mesaje
- din 19 Dec 2006
- Bucuresti
erwinrommel
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2006
- Mesaj Privat
Sper sa nu fac o foarte mare greseala deschizand un nou topic insa am o foarte mare problema. Am o corsa D 1.3 CDTI 75 cp cu mai putin de 1500 km. Acum cateva saptamani am descoperit ca pe langa sunetul motorului in interiorul habitaclului se mai aude un sunet ca de harsiit metalic (electric?) destul de regulat, pot sa spun aproape sincronizat cu turatia motorului, adica la relanti mai rar, cand accelerez mai des. Precizez ca sunetul de aude numai in interior, daca ies afara si deschid capota nu se distinge, si mau mult se aude cand afara e liniste. Se aude atat la gol cat si in mers , in sarcina. Parca pe zi ce trece se aude mai tare. Ce imi puteti spune? Ati sezizat si dvs. astfel de sunete? De la ce poate fi? Ma gandeam ca totusi e masina noua si deh sunetele se mai aschimba insa acesta chiar ma ingrijoreaza. Ii rog pe cei cu experienta pe Diesel si nu numai sa-si dea cu parerea? Mai exista varianta: asa face toate si atunci m-am linistit. Nu vreau sa astept cu aceste probleme revizia de 15 000 adica la mine peste un an. Va multumesc anticipat pentru sfaturi si raspunsuri.
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 23 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
pvl00
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
corsa mea 1,3 cdti porneste greu. la a doua sau la 3-a cheie.
pe tester nu arata nimic. la un moment dat s-a oprit in mers. testerul zice: P1191 - presiune Rail neplauzibil si P0093 - circuit de alimentare sub inalta presiune.Dereglare/defectiune in functionare.
dupa oprire, dau la cheie. la a 2-a cheie, lunga, porneste. stergem memoria de erori si testerul nu mai spune nimic. de mers, merege super. trage fara probleme. totusi, porneste greu. ce sa fie? pompa de presiune, inteleg. dar dupa coduri, e grav? si ce anume la pompa? ca daca ar fi busita, ma gandesc ca nu ar mai merge.
mulumesc!
pe tester nu arata nimic. la un moment dat s-a oprit in mers. testerul zice: P1191 - presiune Rail neplauzibil si P0093 - circuit de alimentare sub inalta presiune.Dereglare/defectiune in functionare.
dupa oprire, dau la cheie. la a 2-a cheie, lunga, porneste. stergem memoria de erori si testerul nu mai spune nimic. de mers, merege super. trage fara probleme. totusi, porneste greu. ce sa fie? pompa de presiune, inteleg. dar dupa coduri, e grav? si ce anume la pompa? ca daca ar fi busita, ma gandesc ca nu ar mai merge.
mulumesc!
vlad_99
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M-am "lovit" si eu de urmatoarea problema:
Corsa 1,3 cdti
Cand ajunge turatia pe la 3200 rpm , mai ales in treptele 4-5 (mai jos nici nu cred ca am verificat), se aprinde aprox 0,5 sec un martor( cel cu o cheie verticala peste masina), apoi se reduce puterea si tratia maxima incat nu mai pot depasi 3100 rpm. Problema se remediaza partial cu o repornire.
Bineinteles ca dupa ce mi s-a intamplat prima data am evitat sa o mai duc in astfel de situatii insa e stressant totusi.
Ce parere aveti?
Corsa 1,3 cdti
Cand ajunge turatia pe la 3200 rpm , mai ales in treptele 4-5 (mai jos nici nu cred ca am verificat), se aprinde aprox 0,5 sec un martor( cel cu o cheie verticala peste masina), apoi se reduce puterea si tratia maxima incat nu mai pot depasi 3100 rpm. Problema se remediaza partial cu o repornire.
Bineinteles ca dupa ce mi s-a intamplat prima data am evitat sa o mai duc in astfel de situatii insa e stressant totusi.
Ce parere aveti?
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
pvl00 a scris:corsa mea 1,3 cdti porneste greu. la a doua sau la 3-a cheie.
pe tester nu arata nimic. la un moment dat s-a oprit in mers. testerul zice: P1191 - presiune Rail neplauzibil si P0093 - circuit de alimentare sub inalta presiune.Dereglare/defectiune in functionare.
dupa oprire, dau la cheie. la a 2-a cheie, lunga, porneste. stergem memoria de erori si testerul nu mai spune nimic. de mers, merege super. trage fara probleme. totusi, porneste greu. ce sa fie? pompa de presiune, inteleg. dar dupa coduri, e grav? si ce anume la pompa? ca daca ar fi busita, ma gandesc ca nu ar mai merge.
mulumesc!
pe tester nu arata nimic. la un moment dat s-a oprit in mers. testerul zice: P1191 - presiune Rail neplauzibil si P0093 - circuit de alimentare sub inalta presiune.Dereglare/defectiune in functionare.
dupa oprire, dau la cheie. la a 2-a cheie, lunga, porneste. stergem memoria de erori si testerul nu mai spune nimic. de mers, merege super. trage fara probleme. totusi, porneste greu. ce sa fie? pompa de presiune, inteleg. dar dupa coduri, e grav? si ce anume la pompa? ca daca ar fi busita, ma gandesc ca nu ar mai merge.
mulumesc!
pai geniile de la service nu au idee?
ai rezolvat cumva deja problema? sa ne spui si noua ca e chiar interesant
pvl00
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
am rezolvat. problema era regulatorul de presiune, din capatul rampei. care regulator de presiune a fost schimbat de cei de la service (smenuiala, adica), punandu-mi in loc un regulator de 1,9, de alfa romeo. pentru ca nu se prea potrivea, l-au luat putin la polizor si in loc sa bage motorina in motor, o dadea inapoi inrezervor. noroc ca i-am prins. mi-au platit piesa noua.
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
pvl00 a scris:am rezolvat. problema era regulatorul de presiune, din capatul rampei. care regulator de presiune a fost schimbat de cei de la service (smenuiala, adica), punandu-mi in loc un regulator de 1,9, de alfa romeo. pentru ca nu se prea potrivea, l-au luat putin la polizor si in loc sa bage motorina in motor, o dadea inapoi inrezervor. noroc ca i-am prins. mi-au platit piesa noua.
wooowww, cred ca ar trebui sa faci o plingere catre opel romania/gm in legatura cu dealerul respectiv
mare magarie
ar trebui sa platesca piesa noua, timpul pierdut in service, daune etc
macri_l
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Corsa Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- BlackCORSA
- *
- 7 mesaje
- din 11 Aug 2007
- Corsa 2006 CDTI
- Bucuresti
BlackCORSA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
De doua zile sunt fericitul posesor al unui Corsa 1.3 CDTI cu 90 de caluti intregi sub capota, 3 usi, neagra taciune. Ce sa spun, sunt in al 9-lea cer, avand in vedere si faptul ca am facut trazitia de la un Volvo din '86 . Masinuta merge brici dupa parerea mea dar am cateva nelamuriri:
1. Pana la 2000 de ture nu-i prea nearvoasa. Dupa insa parca intra toti caii putere. Sunt sigur ca nu-i o problema ci doar o gaselnita inginerasca. Care este aceea?
2. Mi se pare ca vibreaza cam tare pana pe la 2000 de ture. O fi din cauza motorului mic sau e toba?
3. In afara de "tacanitul dintre volan si scaun" am mai prins unul foarte discret, metalic, care vine de la motor. E normal?
4. Masina mi-a venit cu CD30, varianta fara MP3. Am vorbit cu tipu de la vanzari si m-a lamurit ca se pot totusi monta urmatoarele: bluetooth, audio in (mufa) si USB. Mi-a vandut gogosi? Daca nu, atunci unde (in Bucuresti) ma pot duce sa montez asa ceva si cat m-ar costa.
Ok cam atat. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Ma duc sa dau o tura
De doua zile sunt fericitul posesor al unui Corsa 1.3 CDTI cu 90 de caluti intregi sub capota, 3 usi, neagra taciune. Ce sa spun, sunt in al 9-lea cer, avand in vedere si faptul ca am facut trazitia de la un Volvo din '86 . Masinuta merge brici dupa parerea mea dar am cateva nelamuriri:
1. Pana la 2000 de ture nu-i prea nearvoasa. Dupa insa parca intra toti caii putere. Sunt sigur ca nu-i o problema ci doar o gaselnita inginerasca. Care este aceea?
2. Mi se pare ca vibreaza cam tare pana pe la 2000 de ture. O fi din cauza motorului mic sau e toba?
3. In afara de "tacanitul dintre volan si scaun" am mai prins unul foarte discret, metalic, care vine de la motor. E normal?
4. Masina mi-a venit cu CD30, varianta fara MP3. Am vorbit cu tipu de la vanzari si m-a lamurit ca se pot totusi monta urmatoarele: bluetooth, audio in (mufa) si USB. Mi-a vandut gogosi? Daca nu, atunci unde (in Bucuresti) ma pot duce sa montez asa ceva si cat m-ar costa.
Ok cam atat. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Ma duc sa dau o tura
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
Felicitari si s-o stapanesti sanatos; despre noua corsa este inceputa o discutie , puteai posta acolo;
referitor la intrebari:
1. desi cuplul maxim dat de producator este intre 1750 -2500 rpm, masina trage bine dupa 2000 rpm, chiar daca turbina intra in functiune ceva mai repede.
2. nu e normal sa vibreze , ceva nu e in ordine
3. cand e motorul rece e normal sa sune altfel decat atunci cand e cald; oricum e indicat sa verifici nivelul uleiului, sa nu ai surprize.
referitor la intrebari:
1. desi cuplul maxim dat de producator este intre 1750 -2500 rpm, masina trage bine dupa 2000 rpm, chiar daca turbina intra in functiune ceva mai repede.
2. nu e normal sa vibreze , ceva nu e in ordine
3. cand e motorul rece e normal sa sune altfel decat atunci cand e cald; oricum e indicat sa verifici nivelul uleiului, sa nu ai surprize.
macri_l
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Corsa Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
macri_l
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Corsa Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
BlackCORSA a scris:Salutare,
De doua zile sunt fericitul posesor al unui Corsa 1.3 CDTI cu 90 de caluti intregi sub capota, 3 usi, neagra taciune. Ce sa spun, sunt in al 9-lea cer, avand in vedere si faptul ca am facut trazitia de la un Volvo din '86 . Masinuta merge brici dupa parerea mea dar am cateva nelamuriri:
1. Pana la 2000 de ture nu-i prea nearvoasa. Dupa insa parca intra toti caii putere. Sunt sigur ca nu-i o problema ci doar o gaselnita inginerasca. Care este aceea?
De doua zile sunt fericitul posesor al unui Corsa 1.3 CDTI cu 90 de caluti intregi sub capota, 3 usi, neagra taciune. Ce sa spun, sunt in al 9-lea cer, avand in vedere si faptul ca am facut trazitia de la un Volvo din '86 . Masinuta merge brici dupa parerea mea dar am cateva nelamuriri:
1. Pana la 2000 de ture nu-i prea nearvoasa. Dupa insa parca intra toti caii putere. Sunt sigur ca nu-i o problema ci doar o gaselnita inginerasca. Care este aceea?
e super tare dupa 2000 de ture... pe mine m-a "frecat" un inconstient cu un logan, era sa ma loveasca, si cand i am dat talpa am trecut pe langa el fara sa ma miroasa. si schimbam pe la 3000 de ture
- BlackCORSA
- *
- 7 mesaje
- din 11 Aug 2007
- Corsa 2006 CDTI
- Bucuresti
BlackCORSA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2007
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri
M-am lamurit cu "lag-ul" asta. e perfect normal deja m-am invatat cu motoru.
Cu vibratia inca nu m-am lamurit si nu prea stiu ce sa cred. Am mai ascultat-o aseara si am facut cateva observatii:
-La relanti sta pe la 900 rpm. E normal?
-Vibratia are frecventa ridicata, o simt in volan, in scaun, in rinichi incepand cu 1000 si pana la 1500 rpm de unde devine acceptabila. Mai mult, dupa viteza a treia nu se mai simte si motoru d-abia daca se mai aude (ma rog, se aude ca un diesel)
-Tacanitul de la motor e mai mult un cloncanit, si e al dracu de enervant. Dispare complet daca dispare si vibratia ceea ce ma face sa cred ca e ceva desprins sau slabit. In orice caz nu pare sa fie de la roti pentru ca se aude si cand masina sta pe loc si o turez peste 1000. Am cautat pe forum ceva legat de chestia asta dar ce-am gasit nu m-a lamurit.
Nota: uleiul l-am verificat cand am luat masina...era ok.
Pana acum am 570 km facuti in 2 zile. Am pastrat un regim de viteza de maxim 140 si turatii pana in 2800 (pe distante mici). Am incercat pe cat posibil sa nu sar de 3000. Masina a mers pana acum jumate in oras, jumate afara (ca numar de km).
Multumesc.
M-am lamurit cu "lag-ul" asta. e perfect normal deja m-am invatat cu motoru.
Cu vibratia inca nu m-am lamurit si nu prea stiu ce sa cred. Am mai ascultat-o aseara si am facut cateva observatii:
-La relanti sta pe la 900 rpm. E normal?
-Vibratia are frecventa ridicata, o simt in volan, in scaun, in rinichi incepand cu 1000 si pana la 1500 rpm de unde devine acceptabila. Mai mult, dupa viteza a treia nu se mai simte si motoru d-abia daca se mai aude (ma rog, se aude ca un diesel)
-Tacanitul de la motor e mai mult un cloncanit, si e al dracu de enervant. Dispare complet daca dispare si vibratia ceea ce ma face sa cred ca e ceva desprins sau slabit. In orice caz nu pare sa fie de la roti pentru ca se aude si cand masina sta pe loc si o turez peste 1000. Am cautat pe forum ceva legat de chestia asta dar ce-am gasit nu m-a lamurit.
Nota: uleiul l-am verificat cand am luat masina...era ok.
Pana acum am 570 km facuti in 2 zile. Am pastrat un regim de viteza de maxim 140 si turatii pana in 2800 (pe distante mici). Am incercat pe cat posibil sa nu sar de 3000. Masina a mers pana acum jumate in oras, jumate afara (ca numar de km).
Multumesc.
macri_l
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina: Corsa Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
Eu am masina din mai; am trecut azi de 12k cu drumul facut la cheile bicazului si lacu rosu; de consumat imi consuma ca la inceput, am scos pana acum minim 4% maxim 5,2%, cu specificatia ca eu merg preponderent in afara, fac naveta zilnic cluj-dej, merg peste 100 mereu, poate daca as merge cu 80-90 constant ar consuma mai putin dar corsa nu este masina doar de asemenea viteze; consumurile sunt facute la pompa , plin-plin, dimineata , cam de la aceeasi statie, siguranta blocata la pompa pana sare prima data . Si la mine turometrul sta undeva sub 900 rpm.
- BlackCORSA
- *
- 7 mesaje
- din 11 Aug 2007
- Corsa 2006 CDTI
- Bucuresti
BlackCORSA
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2007
- Mesaj Privat
macri_l a scris:turatia la relanti e k
cam pe acolo sta si al mine
dar vibratia din volan nu o inteleg
eu nu simt asa ceva. De fapt nu imi vibreaza deloc volanul
cam pe acolo sta si al mine
dar vibratia din volan nu o inteleg
eu nu simt asa ceva. De fapt nu imi vibreaza deloc volanul
Macri m-ai inteles gresit. Nu-mi vibreaza volanul ci doar simt vibratia in habitaclu. Poate nu m-am obisnuit eu cu motorul. La turatii peste 1500 toarce ca un pisoiash. Oricum sunt topit dupa masina asta. As baga-o in casa daca as putea Azi am facut 80 de km prin Buc si e incredibila. Am prins si schimbatul sportiv al vitezelor si ma strecor lejer in trafic!
I <3 CORSA!
Survivor
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
pvl00 a scris:am rezolvat. problema era regulatorul de presiune, din capatul rampei. care regulator de presiune a fost schimbat de cei de la service (smenuiala, adica), punandu-mi in loc un regulator de 1,9, de alfa romeo. pentru ca nu se prea potrivea, l-au luat putin la polizor si in loc sa bage motorina in motor, o dadea inapoi inrezervor. noroc ca i-am prins. mi-au platit piesa noua.
WOW
De necrezut!
pvl00 ar fi interesant de stiut la ce service s-a intamplat smenuiala ....sa stim sa ne ferim
Poti sa revii cu niste detalii te rog?
Thanks!
- isvflorin
- **
- 124 mesaje
- din 15 Mar 2007
- Corsa 2006
isvflorin
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2007
- Mesaj Privat
- orinoco
- **
- 251 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Corsa 2004 Z13DT
orinoco
- Mesaje scrise: 251
- Locatie:
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
Motor Z13DT e de fapt o famile de 3 motoare ( variante ale aceluiasi motor se pare )
Z13DT 51 kW/ 70CP ... de pe CORSA C /2004 -2006 ...facelift
Z13DTJ 55kW/ 75CP ... de pe CORSA D
Z13DTH 66kW/ 90CP ... de pe CORSA D
http://www.opel-infos.de/mdiesel.html
Z13DT
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 69,6
Hub (mm): 82,0
Volumen (cm³): 1248
Leistung (kW bei min-1): 51 / 4000
Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1750 - 2500
Verdichtung: 18,0 : 1
Motormanagement: Magneti Marelli 6JF
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, Turbolader
Verwendung: Agila (F17+WR), Combo C (F17+WR), Corsa C (F17+WR, F17+WR MTA), Meriva (F17+WR), Tigra B (F17+WR)
Z13DTH
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 69,6
Hub (mm): 82,0
Volumen (cm³): 1248
Leistung (kW bei min-1): 66 / 4000
Drehmoment (Nm bei min-1): 200 / 1750 - 2500
Verdichtung: 17,6 : 1
Motormanagement: Magneti Marelli 6O2
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator, Partikelfilter
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, VNT-Turbolader
Verwendung: Astra H (M20WR, M20WR MTA), Corsa D (M20WR)
Z13DTJ
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 69,6
Hub (mm): 82,0
Volumen (cm³): 1248
Leistung (kW bei min-1): 55 / 4000
Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1750 - 2500
Verdichtung: 17,6 : 1
Motormanagement: Magneti Marelli 6JO
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator, Partikelfilter
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, VNT-Turbolader
Verwendung: Combo C (F17+WR, F17+WR MTA), Corsa D (F17+WR), Meriva (F17+WR)
Z13DT 51 kW/ 70CP ... de pe CORSA C /2004 -2006 ...facelift
Z13DTJ 55kW/ 75CP ... de pe CORSA D
Z13DTH 66kW/ 90CP ... de pe CORSA D
http://www.opel-infos.de/mdiesel.html
Z13DT
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 69,6
Hub (mm): 82,0
Volumen (cm³): 1248
Leistung (kW bei min-1): 51 / 4000
Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1750 - 2500
Verdichtung: 18,0 : 1
Motormanagement: Magneti Marelli 6JF
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, Turbolader
Verwendung: Agila (F17+WR), Combo C (F17+WR), Corsa C (F17+WR, F17+WR MTA), Meriva (F17+WR), Tigra B (F17+WR)
Z13DTH
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 69,6
Hub (mm): 82,0
Volumen (cm³): 1248
Leistung (kW bei min-1): 66 / 4000
Drehmoment (Nm bei min-1): 200 / 1750 - 2500
Verdichtung: 17,6 : 1
Motormanagement: Magneti Marelli 6O2
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator, Partikelfilter
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, VNT-Turbolader
Verwendung: Astra H (M20WR, M20WR MTA), Corsa D (M20WR)
Z13DTJ
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 69,6
Hub (mm): 82,0
Volumen (cm³): 1248
Leistung (kW bei min-1): 55 / 4000
Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 1750 - 2500
Verdichtung: 17,6 : 1
Motormanagement: Magneti Marelli 6JO
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator, Partikelfilter
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, VNT-Turbolader
Verwendung: Combo C (F17+WR, F17+WR MTA), Corsa D (F17+WR), Meriva (F17+WR)
pvl00
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
macri_l a scris:am si eu 2 intrebari de fapt 3:
1. la ce dealer ti s a intamplat nenorocirea
2. din ce an e motorul tau
3. si daca l ai avut de nou dupa cat timp a inceput sa consume mai normal
1. la ce dealer ti s a intamplat nenorocirea
2. din ce an e motorul tau
3. si daca l ai avut de nou dupa cat timp a inceput sa consume mai normal
1.mi s-a intamplat la un service care nu e dealer opel, dar repara cam toate tipurile de masini. si e din bacau.
2. motorul e din 2004
3 nu l-am avut de nou. acu imi ia intre 4 si 5, cu aerul ac pornit.