- Cassino
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor. Mi s-a stricat pompa de inalta presiune, masina din semnatura, daca a mai patit cineva si daca aceste pompe se repara, stie cineva, a mai patit cineva? Acum o saptamana, in mers, mi s-a aprins cheita in bord, cind am accelerat peste 2000 turatii. Dupa ce am accelerat iar s-a oprit motorul. EGR-ul zic, o sa-l curat acasa, cu senzor cu tot, cel din admisie. Am pornit iar si am mers fara sa accelerez peste 2000 ture. Am facut ce mi-am zis, si iar am patit acelasi lucru. Ma duc la tester: P0090-5B, Pressure Control Solenoid Valve Circuit Range Performance (Positive Device). Ba ca e supapa presiune rampa, ba ca e electrovalva metrica, cea care e in pompa de inalta, ba ca e tensiune oscilanta la electrovalva, undeva intre 1,30 -1,45 A,...etc. M-am dus la un mecanic si ia-o babeste. Auzeam ceva carait in rezervor, asa ca am inceput cu pompa de joasa din rezervor. Intr-adevar, sita era cam plina de mizerie, si am curatat-o. N-a mai carait pompa. Dar nici masina n-a mai pornit. Am desfacut si rampa, supapa de pe rampa, electrovalva care intra in pompa de inalta presiune, nimic. Iar tester, si cel cu testerul imi spune ca la iesire din pompa de inalta ar trebui sa am vreo 300 bari. Pe demaror, ca masina nu pornea, ar trebui sa am macar 150-200 bari, iar pe tester imi arata doar 30 bari. Am desfacut conducta din pompa care duce la rampa si intradevar abia mai pisa. De ce mi-a fost frica n-am scapat! Dau telefon la magazin, stupoare: Pompa numai pe original, Bosch, vreo 7 zile sa vina si numai 4200 Ron. Imi venea sa dau foc masinii. Am cautat pe net si am gasit la dezmembrari la 300 Euro. Merge ca noua. Asa ca am ramas si cu pompa defecta. As vrea sa o repar, daca stie cineva sau daca a patit cineva ce am patit eu.
bgdanu06
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
am si eu o masina exact ca a ta si cred ca si o problema ca a ta....numai ca la mine nu se opreste motorul , ci imi intra in limp mode si merge asa pana il opresc eu....si asta numai daca ii dau mai mult de 3000 de turatii , in mers.....am fost la service....eroare p0002....am schimbat supapa de reglare a presiunii de pe rampa , facea la fel......am schimbat senzorrul de presiune ..... in continuare la fel......mecanicii astia au cam intrat in ceata....tin sa iti precizez ca sunt in grecia momentan , deci service-urile de aici sunt ca la nimeni.....foarte proaste......inteebarea mea este cum imi pot da seama ca este pompa......ptr ca urmeaza probabil sa imi zica ca este pompa de vina.......si nu as vrea sa ma pacalesc.....ar trebui sa desfac conducta din pompa care duce la rampa si se vede acolo? adica daca nu are presiune , babeste vorbind , este de vina pompa....dar daca are presiune destula este ok? iti multumesc anticipat ..
- popa marcel 2
- *
- 4 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2005 Y17DT
- Alba
popa marcel 2
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
sunt posesorul unui opel astra h diesel din 2005.de o vreme pornea greu si acum nu mai porneste i -am schimbat filtru si ia-m pus aditiv in motorina rezultate zero .am ajuns pana la urma cu masina la reprezentanta opel din cluj adica ecomax pentru o diagnosticare.nu sint nici ei cei mai tari din bransa dar mi-a desfacut filtrul de motorina si sa uitat cu lanterna inauntru dupa ce a scos filtrul .ma chemat si mi-a zis sa ma uit ca inauntru este pilitura de fier adica pompa de inalta presiune este defecta suta la suta asta este cauza.acuma am sa ma duc la un meserias sa vedem daca o poate repara si cind se uita la motor sa vedem daca asta este cauza defectiuni .trei teste au fost facute la masina si toti spuneau ca este in parametri normali.cind se defecteaza pompa sau injectoarele trebuie sa cautam un pompagiu bun pentru ca numai el stie sa repare servisul daca nu are pompagiu nu poate sa -ti rezolve problemele.la sfirsit va scriu ca sint foarte dezamagit de opel credeam ca sint masini bune dar ma-m inselat masina are 150000 de kilometri daca sint reali numai dumnezeu stie.
- mirceacaragin
- **
- 81 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Astra 2008 z17dtj/r
- Timis
mirceacaragin
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 z17dtj/r
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
soreata
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
soreata, o masina poate fi considerata cu atat mai buna cu cat raportul dintre costurile de intretinere si reparatii pe de o parte si numarul de km facut pe de alta parte e cat mai mic
In momentul in care iei o masina sh, ca sa poti accede la un astfel de raport mic, o conditie necesara (nu si suficienta) e sa te pricepi la masini, sau sa ai pe cineva (de incredere, sau macar neutru) care se pricepe si care iti poate face o evaluare a masinii. Cineva cu ochi si ureche formate si cu scule (cu care sa stie ce sa faca) iti poate zice daca bat tachetii, daca motorul pierde compresie, sau daca masina e facuta din bucati. Nici in felul asta nu elimini riscul sa iei o cazatura cosmetizata, insa il reduci la minim.
In momentul in care iei o masina sh, ca sa poti accede la un astfel de raport mic, o conditie necesara (nu si suficienta) e sa te pricepi la masini, sau sa ai pe cineva (de incredere, sau macar neutru) care se pricepe si care iti poate face o evaluare a masinii. Cineva cu ochi si ureche formate si cu scule (cu care sa stie ce sa faca) iti poate zice daca bat tachetii, daca motorul pierde compresie, sau daca masina e facuta din bucati. Nici in felul asta nu elimini riscul sa iei o cazatura cosmetizata, insa il reduci la minim.