- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti, astazi cand am ajuns la servici am facut cateva viraje pe loc pentru a parca masina. La virajul spre stanga (la viraj spre dreapta nu) se aude un fasait , nu zgomot de "rontaiala" sau "fier pe fier" doar un fasait, care se aude destul de tare, pare sa vina de undeva de la volan. In bord nu am nici o eroare. Ma gandesc ca o fi de la pompa de servo dar eram grabit asa ca nu am apuact sa ridic capota sa vad daca se pierde lichid sau asa ceva... .Inca o intrebare , cand lichidul de servi este minim exista un senzor ceva sa ma avertizeze? Multumesc.
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- stemi
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
stemi
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Kissdragos
-- da, o sa verific recipientul de lichid, daca poti sa mi spui pe unde ar trebui sa vad scurgerile de lichid? da, pe dreapta nu se aude, pe la pranz o sa ma duc la ea.
stemi
-- nu la maxim, de la o anumta distanta a virajului pana la maxim tras de volan se aude incontinuu, la o virare (cum sa zic) scurta nu se aude nimic
-- da, o sa verific recipientul de lichid, daca poti sa mi spui pe unde ar trebui sa vad scurgerile de lichid? da, pe dreapta nu se aude, pe la pranz o sa ma duc la ea.
stemi
-- nu la maxim, de la o anumta distanta a virajului pana la maxim tras de volan se aude incontinuu, la o virare (cum sa zic) scurta nu se aude nimic
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
@adi.surubita , scurgerile de lichid pot fi incepand de la recipientul pentru ulei servo pana la caseta de directie (conducta are vreo 2 m..
Poti identifica foarte usor o scurgere doar daca te uiti pe motor,pe scut si vezi ceva rosu (ulei servo) sau virezi de cateva ori pe loc si muti masina,poate ai o scurgere pe langa scut,pe undeva
@stiintacraiova , se pare ca nu are niciun senzor ca sa te atentioneze in bord.
Iar pentru presiunea in pneuri,ai informatii pe stalpul de pe partea stanga a masinii
Poti identifica foarte usor o scurgere doar daca te uiti pe motor,pe scut si vezi ceva rosu (ulei servo) sau virezi de cateva ori pe loc si muti masina,poate ai o scurgere pe langa scut,pe undeva
@stiintacraiova , se pare ca nu are niciun senzor ca sa te atentioneze in bord.
Iar pentru presiunea in pneuri,ai informatii pe stalpul de pe partea stanga a masinii
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
salut din nou, scz ca nu am mai raspuns, am fost plecat in concediu. Cred totusi ca m-am precipitat, am verificat nivelul lichidului si este ok, scurgeri nu par sa existe pe acolo. nu stiu, pare ok , se aude acel zgomot la viraj maxim acum, dar din discutiile de aici si de pe alte forumuri ar fi ceva "natural" , multumesc tuturor pentru sfaturi
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
PGA
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2009 A20dTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Sunt posesorul masinii din imagine (Insignia 2009, 1956cm CDTI, A20DTH, 118kw -160 cai, 185000km reali, cu istoric in reprezentanta)
Dupa ce am schimbat distributia si cureaua de accesorii,impreuna cu toate filtrele si uleiul pentru motor + semeringul de la pompa de ulei (preventiv, la recomandarea mai multor mecanici, inclusiv reprezentanta), a aparut un zgomot ciudat, impreuna cu vibratii usoare la volan, la virarea stanga/dreapta pe loc sau la viteze mici.
Zomotul este produs in prima parte a virarii, si nu ramane pana la capatul cursei, este un fel de ''bazait'' care se aude doar in interior.
Acest zgomot si tremuratul in volan raman active daca mentin virat doar putin si nu trec de acel pas la care totul revine la normal. La viteze mai mari totul este ok. Vibratia se simte doar la viraj pe loc.
Uleiul servo este la nivel si este curat ( transparent)
Care sa fie cauza aparitiei acestui zgomot ( nici nu stiu cum sa-l descriu) Este o senzatie destul de ciudata.
Multumesc.
Sunt posesorul masinii din imagine (Insignia 2009, 1956cm CDTI, A20DTH, 118kw -160 cai, 185000km reali, cu istoric in reprezentanta)
Dupa ce am schimbat distributia si cureaua de accesorii,impreuna cu toate filtrele si uleiul pentru motor + semeringul de la pompa de ulei (preventiv, la recomandarea mai multor mecanici, inclusiv reprezentanta), a aparut un zgomot ciudat, impreuna cu vibratii usoare la volan, la virarea stanga/dreapta pe loc sau la viteze mici.
Zomotul este produs in prima parte a virarii, si nu ramane pana la capatul cursei, este un fel de ''bazait'' care se aude doar in interior.
Acest zgomot si tremuratul in volan raman active daca mentin virat doar putin si nu trec de acel pas la care totul revine la normal. La viteze mai mari totul este ok. Vibratia se simte doar la viraj pe loc.
Uleiul servo este la nivel si este curat ( transparent)
Care sa fie cauza aparitiei acestui zgomot ( nici nu stiu cum sa-l descriu) Este o senzatie destul de ciudata.
Multumesc.
SNegru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
SNegru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2017
- Mesaj Privat
Aceași problema și la mine, oare care a fost problema?
PGA a scris:Salutare colegi,
Sunt posesorul masinii din imagine (Insignia 2009, 1956cm CDTI, A20DTH, 118kw -160 cai, 185000km reali, cu istoric in reprezentanta)
Dupa ce am schimbat distributia si cureaua de accesorii,impreuna cu toate filtrele si uleiul pentru motor + semeringul de la pompa de ulei (preventiv, la recomandarea mai multor mecanici, inclusiv reprezentanta), a aparut un zgomot ciudat, impreuna cu vibratii usoare la volan, la virarea stanga/dreapta pe loc sau la viteze mici.
Zomotul este produs in prima parte a virarii, si nu ramane pana la capatul cursei, este un fel de ''bazait'' care se aude doar in interior.
Acest zgomot si tremuratul in volan raman active daca mentin virat doar putin si nu trec de acel pas la care totul revine la normal. La viteze mai mari totul este ok. Vibratia se simte doar la viraj pe loc.
Uleiul servo este la nivel si este curat ( transparent)
Care sa fie cauza aparitiei acestui zgomot ( nici nu stiu cum sa-l descriu) Este o senzatie destul de ciudata.
Multumesc.
Sunt posesorul masinii din imagine (Insignia 2009, 1956cm CDTI, A20DTH, 118kw -160 cai, 185000km reali, cu istoric in reprezentanta)
Dupa ce am schimbat distributia si cureaua de accesorii,impreuna cu toate filtrele si uleiul pentru motor + semeringul de la pompa de ulei (preventiv, la recomandarea mai multor mecanici, inclusiv reprezentanta), a aparut un zgomot ciudat, impreuna cu vibratii usoare la volan, la virarea stanga/dreapta pe loc sau la viteze mici.
Zomotul este produs in prima parte a virarii, si nu ramane pana la capatul cursei, este un fel de ''bazait'' care se aude doar in interior.
Acest zgomot si tremuratul in volan raman active daca mentin virat doar putin si nu trec de acel pas la care totul revine la normal. La viteze mai mari totul este ok. Vibratia se simte doar la viraj pe loc.
Uleiul servo este la nivel si este curat ( transparent)
Care sa fie cauza aparitiei acestui zgomot ( nici nu stiu cum sa-l descriu) Este o senzatie destul de ciudata.
Multumesc.