Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Depinde ce eroare iti da.
Când mi-a dat eroare pe senzorul de DPF, mie mi l-a reinvatat si deocamdata e OK.
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mie mi s-a blocat turbosuflanta si a plesnit vreo 4 cm furtunul de la intercooler
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Furtunul nu are nimic tocmai ce m.am uitat.O avea ceva daca merg asa usor cu ea cateva zile pana reusesc sa aj la service?
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Claula mine a aparut si la drum lung. In oras eroarea apare doar cand solicit masina mai mult . Gen pe varianta daca merg intreapta a 3-a la 80kmh. Cam 1-2 km si o tin la viteza constanta imediat apare eroarea sau o accelerez brusc dupa
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Atunci sigur este de la turbina...,"agata",demonteaz-o si vei vedea...ca avem dreptate.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da..de la geometria variabila si mie mi s-a spus ca am aceasta problema (cauzata de desprindere clapetelor) dar eroarea mi-a aparut o singura data intr-o iarna la o depasire brusca cu motorul rece(termostatul era stricat). De atunci nu a mai aparut deloc si sunt cam 4000km
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa fie neaparat de la desprinderea clapetelor de pe admisie (banuiesc ca la astea te-ai referit). Daca e asa o sa se vada urme de lovituri cand desfaci turbina. In cazul asta trebuie verificata si galeria de admisie, chiar si eventuale urmari in cilindrul care a aspirat clapeta. Poate fi si de la uzura sau depuneri si agata cateodata, mai ales in accelerare cand aripioarele de pe geometria variabila tind sa isi modifice pozitia si se intepenesc.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si un fluierat la turbo intre 1400-2200rpm
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Clau70,mai stii ce cod de eroare aparea la tester de la DPF? Era cumva P2453-5A ?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mi-au aparut urmatoarele coduri:
P2453 - DPF pressure sensor performance...
P0101 - Mass air flow performance...
P0113 - Intake air temperature circuit high voltage...
Primul cod era prezent, celelalte doua erau memorate. S-au sters DTC-urile, s-a resetat/reinvatat senzorul DPF.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Inca o intrebare,ai putut sa elimini codul de eroare P2453 ? Adica la mine zice ca nu poate fi sters,reapare imediat...
Am demontat senzorul dar nu stiu daca este exact asta cel cu pricina...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca codul nu poate fi sters si mai ales daca nu poate fi reinvatat,atunci,cu siguranta va trebui sa-l inlocuiesti... Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Kissdragos a scris:Inca o intrebare,ai putut sa elimini codul de eroare P2453 ? Adica la mine zice ca nu poate fi sters,reapare imediat...
Am demontat senzorul dar nu stiu daca este exact asta cel cu pricina...


Da, la mine s-a eliminat codul prin reinvatarea senzorului, nu a mai reaparut. Problema s-a rezolvat la reprezentanta cu MDI.
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
cine a spus in cazul meu ca este de la turbina ( geometria variablia) a fost un geniu
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Si inca este Smile Bine ca ai rezolvat-o.
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
nu mai este Smile) turbina care o am acum pe masina nici nu stie sa fluiere Smile)) aia veche e prin debara Smile)
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
MA bucur ca am putut fi de ajutor: D... cat a fost noua turbina?
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
250 euro Smile)) de pe o masina cu 30.000 km Smile) ( noroc cand mai stii pe unu si pe altul Smile) ) ( pomana curata )
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cam tot atat costa reparatia suflantei vechi(reconditionare),cu garantie 12 luni.

Bafta,speram ca acum sa nu iti mai apara SVS,ca... Mad
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Am si un fluierat la turbo intre 1400-2200rpm

S-a putea sa ai paletii din turbina îndoiți, asta a fost în cazul meu și tot așa de pe la 1500 rpm începea sa fluiere..am avut și lipsa o jumate de clapeta din galeria de admisie, ceea ce a cauzat îndoirea lor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR