- JURISTU '
- OP
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
De citeva zile,citeodata,aproape de temperatura de pornire (95 grade)deci nu la 100 grade cum este normal,porneste ventilatorul.Nu ar fi o problema daca s-ar opri,insa ,daca fac greseala sa plec de linga masina citeva ore,ramin fara baterie pentru ca nu se mai opreste.
Termocupla lucreaza normal pentru ca chestia asta se intimpla numai la citeva zile odata.Releul este bun pentru ca l-am schimbat cu unul nou si face la fel.Aveti idee ce ar putea fi ,pentru ca este super inervant ???
Vectra B 1.6 16 V
Termocupla lucreaza normal pentru ca chestia asta se intimpla numai la citeva zile odata.Releul este bun pentru ca l-am schimbat cu unul nou si face la fel.Aveti idee ce ar putea fi ,pentru ca este super inervant ???
Vectra B 1.6 16 V
- JURISTU '
- OP
- 237 mesaje
- din 31 Mar 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- TIMISOARA
JURISTU '
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: TIMISOARA
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2005
- Mesaj Privat
Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat
Poate sa-mi spuna cineva care este treaba cu ventilatorul de radiator. Am inteles ca are doua trepte?!?!?!? care sunt releele pentru cele doua trepte? La mine nu l-am vazut niciodata mergand dar l-am alimentat odata direct de la baterie si am vazut ca functioneaza. Adevarul este ca nu sare de 90 grade
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
@JURISTU ': sar putea sa fie releul de vina. Dar ....tu nu cumva ai 2 termocuple pe radiator.. si cred ca daca ai 2 ai mari sanse ca cea care raspunde de treapta intai sa nu mai functioneze in parametri sau un fir neizolat de la prima treapta ce face atingere cu caroseria
@Billy: din cate am vazut eu doar masinile cu aer conditionat au 2 trepte la ventilator respectiv 2 termocuple. Daca nu ai aer pe masina ar trebui sa ai doar o termocupla. Ca sa vezi daca merge ventilatoru lasa sa mearga motoru la relanti (stand pe loc) si cam pe la 95 de grade ar trebui sa porneasca ventilatoru singur
@Billy: din cate am vazut eu doar masinile cu aer conditionat au 2 trepte la ventilator respectiv 2 termocuple. Daca nu ai aer pe masina ar trebui sa ai doar o termocupla. Ca sa vezi daca merge ventilatoru lasa sa mearga motoru la relanti (stand pe loc) si cam pe la 95 de grade ar trebui sa porneasca ventilatoru singur
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat