Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Cristiano83

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi Opelisti,

Am un Opel Astra H , care de cateva zile imi face probleme la pornire la cald iar la rece porneste la sfert de cheie. M-am documentat pe internet despre problema mea si se pare ca mai sunt persoane care au aceeasi problema ca si mine, mai exact cu injectoarele. Asa ca am fost la un service pentru o diagnoza la injectoare si mi-au spus ca am probleme cu supapele de retur de la injectoare. Ei nu au putut sa mi le repare si m-au sfatuit sa merg la un service specializat pentru injectie electronica.
Ajutati-ma cu un numar de telefon sau cineva care ma poate ajuta care a avut o problema similara. As fi dispus sa merg cu masina si intr-o localitate din apropiere pentru a fi sigur de reparatie. Sunt satul de tot felul de "specialisti" care mai mult ti-o strica decat sa ti-o repare. O recomandare pentru un service bun m-ar ajuta enorm.
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Este problema cu supapa mecanica de retur de pe rampa eu am inlocuit-o si dupa o luna a cedat .de atunci am montat din nou o moneda de 5 bani si merge ok.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut sunt 3 posibile cauze:
-regulator presiune.
-senzor presiune rampa/ pompa inalta presiune dupa caz.
-injectoare.
Vericare
-tester , se verifica presiunea in rampa in momentul cand dai la automat si nu porneste (trebuie sa fie peste 20 )
-injectoarele . test retur cu eprubete , cu toate ca nu in toate cazurile este edificator acest test.
In caz ca esti sigur ca injectoarele sunt defecte le demontezi si poti sa le trimiti la Endor la Buzau prin curier.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut.cele trei probleme specificate mai sus sunt foarte corect spuse ...este bine ca mai gasesti oameni care intradevar te ajuta cu un sfat corect''de ex pe op com vezi exact valorile de care ai nevoie pentru o pornire normala .. cel mai important este cand dai la automat sa ai in rampa presiunea ceruta de calculator ..la mine este 24 /dar sub 20 nu este buna ..in reparatia injectoarelor toti spun ca cei de la ENDOR buzau sunt cei mai buni...FALS,si numai reclama.eu am patito cu ei am trimis de doua ori acelasi injectoare care erau numai dereglate si tecanea motorul atat tot.si acum tot nu merge bine dar nu le mai dau jos ca le inlocuiesc pe toate patru cu altele bune si gata....eu cred ca ori nu se pricep bine la reparat ori aceste injectoare nu se mai repara si se arunca dupa 200,000 de km ....sfatul meu este cauta un meserias bun care sa nu te puna sa cumperi piese pentru inca un motor asa cum am patit eu.....
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Exista 2 tipuri de reconditionari:
1 recondtionat in Romania la firme gen Endor . Pret aprox 60 E per injector.
2 reconditionat de catre Bosch( nu Bosch Romania) ( asa zisele injectoare " NOI" la pret promo cu piesa la schimb). aprox 240 E per injector.
Varianta 3 este injector NOU integral la pretul de aprox 420 E.
Varianta 1= 240 E 4 injectoare.
Varianta 2= 960 E 4 injectoare
Varianta 3= 1608 E 4 injectoare.
Acum tu cam ce crezi ? Vrei calitate de 960 E la pret de 240 E? Ambele reconditionari sunt indentice ca procedura dar diferenta consta in mare parte in calibrare. Uneori nu se mai poate aduce in tolerante injectorul respectiv....
Acuma sa luam si varianta ta cu injectoare second-hand. Pretul unuia este de aprox 100 E posibil 80 cam pe acolo , unde iti asumi rinscul destul de mare sa dai peste o problema mai mare decat este a ta la un pret total de 400 E.
  • Cristiano83

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am avut si eu de-a face cu cei de la ENDOR, are dreptate si grosu vasy mai sus, am avut si eu probleme cu un Opel Astra 1.7 CDTI , le-am reparat la ei , dupa 3 zile masina avea aceeasi problema, i-am sunat si mi-au spus ca e posibil sa fie din pompa. Am luat pompa noua am mers la reprezentanta Opel si cei de acolo au constatat ca injectoarele nu sunt reparate bine. Mie nu mi-au acordat nici o garantie decat verbala si va pot spune ca sunt niste golani care isi fac singuri reclama pe acest forum. Feriti-va cat puteti de aceasta firma ENDOR DIESEL.
Mi-am luat injectoare noi la 1300 Ron bucata si masina merge ca noua.Ei nu mi-au returnat banii inapoi nici in ziua de azi.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
In data de 21 iulie ( acu 3 zile) erai nedumerit despre simptomele masinii tale. Acum in 24 iulie zici ca masina a mers 3 zile cu injectoarele reconditionate, dupa astea 3 zile ai montat pompa noua ( cred ca te dau banii afara din casa sa pui cash 3000 RON pe tejghea la magazin fara sa stai pe ganduri, am zis la magazin ca la reprezentanta costa cam 7000 RON) . Ulterior ai ajuns in reprezentanta si ai montat injectoare "noi" in alt service deoarece reprezentanta nu agreeaza injectoare reconditionate , probabil in data de 26-27 iulie adica in viitor undeva ...
Fii mai coerent in exprimare. Si alea la 1200 RON sunt injectoare reconditionate de Bosch ( nu contestam calitatea dar tot reconditionate sunt).
Nu facem reclama la nicio firma de fapt putin imi pasa , eu am facut o recomandare pe baza feedback-ului primit de la cunostiinte si nu numai.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si ale mele injectoare au fost reconditionate, dar a durat cam o saptamana pana mi-au fost returnate si m-a costa 300 lei/bucata nefiind foarte batute (undeva la cluj/arad cred). Eu aveam o foarte mare diferenta pe retur intre ele http://postimg.org/image/uodjxakjd/ . In afara ca a scazut consumul cam cu un litru tot nu i s-a dat de cap datului la automat secunde intregi pe racoare. Urmeaza sa plece vara si sa vad si eu ce presiune am in rampa cand da la automat.
PS: regulator presiune, senzor presiune ( ma gandesc ca astea amandoua sunt pe rampa comuna) si mai era inca unul pe pompa; se pot curata sau verifica?
  • Cristiano83

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Op3l , e normal ca in astea 3 zile am innebunit cautand service specializate pentru reparatii. Nu in ziua aceea am avut probleme, si eu repede am postat problema pentru a-mi face acest calcul la numarul de zile. In fine, in problema pe care am avut-o dar nu am avut incotro , am decis sa iau injectoare noi din motive personale.Depind de aceasta masina foarte mult, pentru ca sunt "fara maini fara picioare" . Va dati si dumneavoastra seama ca era mai bine sa imi pot rezolva cat mai repede,acesta fiind motivul pentru care m-am grabit sa le cumpar. Nu as fi postat sa ma ajute cineva daca nu as fi avut nevoie.
Multumesc oricum pentru ajutorul acordat,sper sa nu mai am probleme.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
endor nu poate face injectoarele sa functioneza NORMAL...iar multi oameni nici nu baga de seama odata ce porneste motorul ei cred ca este bine sau asa trebuie sa mearga...eu din cauza la cei de la endor eram sa dau foc la masina ce nervi mia facut...am cheltuit destui bani ca sa inteleg principile acestui motor ...toti posesori de opel astra h 17cdti se lovesc de acel tacanit enervant si nu stiu de unde vine...am desfacut motorul de noua ori singur si numai dupa ce am pus alte patru injectoare second miam dat seama ca acest motor nu are nimic decat injectoarele prost facute,tin sa precizez ca colegul de mai sus OP3Lare dreptate...peparatii facute de bosch sau altele noi.si recunosc ca astra h are un motor foarte fiabil si bun,de stricat se strica si masinile de lux nu numai opelurile.va salut
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Injectoarele se repara doar cand masina nu mai porneste , in rest nu are rost sa umbli la ele. Putini reusesc sa le calibreze cum trebuie...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR