Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • marian CMR

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra OPC 2001 wolotgf35181192
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut puteti sa mi spuneti si mie ce anseamna indicator IM motor z14 xe va rog
Skip ads

  • alin3ll

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut.imi cer scuze daca nu scriu unde trebuie dar intru foarte rar aici si nu prea stiu cum sta treaba.am si eu o problema cu masina mea un opel astra g, din 2002, motor 2.0 dti, y20 dth. acum ceva timp in timp ce mergeam mi-a picat turtometrul la 0, s-a aprin becul cu cheita si cel cu floricica intr-un vas iar la relanti facea foarte rau adica oscila foarte tare, am fost la service si mi-au zis ca a picat senzorul de turatie de la motor. am schimbat senzorul iar dupa aceea becul cu floricica nu se mai aprinde dar in schimb se aprinde cel cu masinuta cu cheie. am pus iar tester-ul pe ea si imi da urmatoarea eroare. P0400-critical malfunction. precizez faptul ca dupa ce i-am schimbat senzorul de turatie nu s-a aprins imediat becul cu cheie iar masina tragea mult mai bine decat inainte.apoi a aparut becul cu masinuta.poate cineva sa-mi spuna ce inseamna acea eroare si ce trebuie sa fac sa o remediez?multumesc
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut.am si eu acceasi problema.initial mi se aprindea becul galben doar cand stateam la semafor,dupa accea plecam cu 1a o dadeam pe a2a si se stingea.acum problema e mai grava.dupa ce pornesc motorul,la 20 de secunde se aprinde si asa ramane.am fost la un service si mi au pus testeru.P 0400.asta vrea sa sp ca nu este vaccum suficient.ei bine...am demontat pompa de vacuum de pe masina.am desfacut o sa vad ce este in interior...este o piesa neagra ca un biscuite sa zic asa,se vedea ca a frecat in interior, era zgariata potin.piesa care se invarte facand vacuum,sau cel putin asta inteleg eu.am montat o inapoi vazand ca nu este nimic rupt.problema cu beculetul,persista.fara nici o rezolvare.acum intreb:prin furtunul care duce la pompa de frana trebuie sa traga aer in poma de vacuum?la mn trage aer.iar pe la partea de jos mai este un tub mic care duce la o electrovalcula(langa vasul de expansiune)ei bine pe aici nici nu simt ca trage nici ca iese aer.dupa toate astea am curat si valvula egr.de aici mai departe nu mai stiu ce sa i fac.astept si eu poate vine cineva cu solutii.va salut
  • T 2334 BF

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2014

  • Mesaj Privat
salut.va spun cum am rezolvat eu problema,am apelat la cunoscuti si necunoscuti in speranta ca ma vor ajuta sa rezolv problema.simptomele sunt cele pe care le am postat in mesajele anterioare.la mn s a rezolvat pur si simplu schimband pompa de vacuum.facea vacuum doar in turatii iar in semafor se aprindea check,va salut si sper ca va poate fi de folos.multi se rezuma la furtune egr si electrovalva....ei bine si pompa de vacuum se duce.eu am 280000 km
  • zomwe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Va salut!
Pe un astra g z17dtl am si eu eroarea aceasta:
P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected
(05) - Not present

Ce sa fie? Ce teste mai pot face pe opcom?
Mentionez ca dupa ce am citit eroarea s-a stins check engine-ul, care inainte statea aprins.
Va multumesc frumos
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa cureti EGR-ul si admisia, la cineva care a mai facut operatiunea asta. Nu e deloc usor.
  • zomwe

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am mers cu ea la 4000 de ture si apoi am ridicat piciorul si am lasat-o pana trage singura si in timp am observat ca a disparut eroarea. Sa fie ceva trecator?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
este mizerie acumulata care mai blocheaza miscarea EGR. trebuie curatare si degripare. succes
  • CIonut457

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe site si nou posesor a unei zafira a y20dth am o problema cu trasul dupa ce pornesc masina la 3 minute se aprinde martorul motor si masina nu se mai dureazã mai mult de 3000 am curãțat egr am pus meșterul si apare eroare p0406 am verificat furtunã de vacum nu stiu ce sa ii mai fac va rog mult ajutatima
  • AValentin33

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Eu la y20dth la testul cu ventil egr am 318 mg/strk indiferent daca il activez sau dezactivez, deci ar fi electrovalva de langa vasul de expansiune...

La alta masina x20dtl e invers cum ar trebui sa fie, cand activez egr-ul creste debitul la 550 aproximativ, cand o las inchisa se injumatateste la 250-320. De ce se intampla asta ? Cand deschid egr-ul nu intra gaze de evacuare si scade debitul masurat de MAF, iar cand e inchis creste debitul de aer ?
In schimb, pe x20dtl nu am nicio eroare de tipul p0400, pe y20dth am eroare p0400 critical malfunction.


La y20dth am astupat iesirea electrovalvei de la egr, dar tot 350 am valoarea, dau activare egr si nu se schimba nimic
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR