Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Mihai89

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Buna Ziua!Am o mare problema cu Opelul meu,motorizare 1.6 8v benzina din 2001 cod motor z16se.Problema ar fii urmatoare:la o accelerare de este 2800-3000 de ture masina are intreruperi sau cum se mai spune,,da in nas".Mentionez ca am schimbat bujiile,filtru de benzina,bobina de inductie am curatat clapeta de acceleratie,am refacut ECU,am anulat din soft EGR-ul,curatat senzor MAP si recent am schimbat pompa de benzina.Dupa toate aceste schimbari masina are aceleasi manifestari si nu mai stiu ce sa ii fac.!Recent am facut un test de presiune in rampa de injectoare si mi-a dat valoarea de 2.5bari,mecanicul spunand ca ar trebui sa fi 3.8bari.Va rog ajutati-ma cu un raspuns!
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Testul de presiune combustibil,pentru a fi concludent se realizeaza in conditii de sarcina maxima a motorului(un mecanic stie sa le realizeze,probabil).Pentru a se putea face acet test,manometru se monteaza la iesirea din rezervor,pentru o usoara citire in timpul deplasarii.O presiune de cel putin 3 bari,in conditiile precizate,este OK.Atentie,presiunea este creata de pompa si reglata de regulatorul de presiune.Oricare din cele doua componente are probleme,efectul va fi acelasi,adica,presiune necorespunzatoare.Regulatorul se poate remedia prin adaugare de saibe de compensare(cu verificarea pragului de lucru,la final),dar la pompa e mai complicat...
  • Mihai89

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mentionez ca aceasta presiune mi-a iesit in momentul cand masina statea la relanti iar la aceelerare cu masina scoasa din viteza tindea presiunea spre 2.8bari.Recent ma aparut si eroare ,,senzor de turatie vebroken defect''.Ar putea sa fie si de acolo manifestarea aceasta ciudata?.
  • Mihai89

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Astazi am schimbat regulator de presiune cu unul original bosch de pe alta masina se simte o diferenta in rularea masinii,adica nu mai are acele intreruperi puternice ci doar mici ezitari uneori.Dar totusi nu au disparut.Va rog o alta idee ceva de la ce ar putea veni acele intreruperi!?.
  • Mihai89

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Va rog chiar nimeni nici o idee?!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mihai89 a scris:,da in nas".Mentionez ca am schimbat bujiile,filtru de benzina,bobina de inductie am curatat clapeta de acceleratie,am refacut ECU,am anulat din soft EGR-ul,curatat senzor MAP si recent am schimbat pompa de benzina.
Mama,ce lista! Probabil toate le-ai schimbat in urma numeroaselor idei cu care ai fost bombardat.Eu nu vreu sa maresc aceasta lista...,cauta un meserias sa te ajute,competent!
  • Mihai89

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Dap toate astea le-am schimbat in urma vizitelor la cel putin 5 mecanici inclusiv la cei de la Dacia Service,deja m=am urat de cheltuit bani si schimbat de piese.
  • Myrell

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu. Am fost la n mecanici, dar unul a reusit sa-i dea de capat. Masina mea este o Astra G, 1.4 16V. Defectul a fost descoperit la ventilul din rampa de injectie a benzinei, locul unde se masoara presiunea data de pompa de benzina din rezervor. Acel ventil era defect, garnitura rosie din capatul sau era mancata, iar pe acolo se pierdea presiunea din rampa de injectie a benzinei. Am schimbat ventilul cu unul nou. Nu am gasit original, piesa vine cu ansamblu cu tot si costa vreo 360 lei. Asa ca, mecanicul a inlocuit ventilul defect cu unul de valva de cauciuc. Noul ventil s-a potrivit perfect, nu curge benzina, presiunea se mentine constanta, iar masina merge bine. Recomandarea mecanicului a fost ca la un moment dat sa schimb ventilul cu unul original, pentru ca are garnituri care rezista la benzina. Sper sa ajute.
  • AGabriel951

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2017

  • Mesaj Privat
buna ziua
stie careva cat timp trebuie sa se mentina presiunea in rampa sau care este presiunea limita de jos care trebuie sa existe in rampa "la rece "?

va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR