AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu Vectra mea de ceva vreme si poate ma puteti ajuta.
Este modelul C, din 2004, diesel 1,9 cdti - Z19DTH. Acum jumatate de an i-am facut dpf off - toate bune si frumoase pana sa mi se aprinda martorul bujiilor incandescente (palpaie intermitent). Bujiile sunt ok, din cate am inteles semnaleaza suprasaturarea filtrului de particule, care e dat jos de fapt. La service-ul la care l-am anulat am mai fost de 2 ori - de fiecare data i-au facut regenerare din diagnoza, dupa care martorul se oprea. Azi i-am dat talpa si, surpriza - martorul e iar la locul lui. Nu stiu cum s-o rezolv, cred ca e problema din soft. O sa merg iar la service. Senzorul de presiune diferentiala impreuna cu conductele au fost schimbate cand dpf-ul era pe masina. Erori stocate nu sunt.
Poate a mai patit cineva si m-ar putea ajuta.
Mersi anticipat.
Este modelul C, din 2004, diesel 1,9 cdti - Z19DTH. Acum jumatate de an i-am facut dpf off - toate bune si frumoase pana sa mi se aprinda martorul bujiilor incandescente (palpaie intermitent). Bujiile sunt ok, din cate am inteles semnaleaza suprasaturarea filtrului de particule, care e dat jos de fapt. La service-ul la care l-am anulat am mai fost de 2 ori - de fiecare data i-au facut regenerare din diagnoza, dupa care martorul se oprea. Azi i-am dat talpa si, surpriza - martorul e iar la locul lui. Nu stiu cum s-o rezolv, cred ca e problema din soft. O sa merg iar la service. Senzorul de presiune diferentiala impreuna cu conductele au fost schimbate cand dpf-ul era pe masina. Erori stocate nu sunt.
Poate a mai patit cineva si m-ar putea ajuta.
Mersi anticipat.
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur nu au pus mapa fara EGR, baietii au taiat si sudat, atat.
In mod normal se citeste mapa ta, se afla codul pin pentru siguranta, se prelucreaza mapa sau se pune una originala, se pune senzor lambda ala cu 5 fire dar original si evident se trag fire la ECU, se scot senzorii de temperatura din circuit, se scrie mapa si acum dupa bafta daca crapa la scriere iti cam cumperi un ECU (se intampla si e un risc). Riscul e cam asa, ieftin ar insemna sa mergi pe riscul tau, platesti mai gras isi asuma cel care o scrie. Iti spun ca treaba nu e simpla, eu am avut caz in care ECU a 'crapat' la scriere si nu conteaza ca e C9 sau C39. Mai verifici programari daca sunt ok, imperecheri, le refaci ca sunt o caruta...
Diesel mai ales cu DPF pentru orase aglomerate este o iluzie, consumi de spargi. In Iasi ai bagat tu IV ? Numai I si II hai III daca ai partieeeee
Intreaba taximetristii si gandeste ca ei au tot timpul motorul cald...cate taxi diesel ai vazut ? Economic pe dracu' , dai bani pe curatat egr, clapeta, swirl, intercooler etc de-ti iese pe nas.
In mod normal se citeste mapa ta, se afla codul pin pentru siguranta, se prelucreaza mapa sau se pune una originala, se pune senzor lambda ala cu 5 fire dar original si evident se trag fire la ECU, se scot senzorii de temperatura din circuit, se scrie mapa si acum dupa bafta daca crapa la scriere iti cam cumperi un ECU (se intampla si e un risc). Riscul e cam asa, ieftin ar insemna sa mergi pe riscul tau, platesti mai gras isi asuma cel care o scrie. Iti spun ca treaba nu e simpla, eu am avut caz in care ECU a 'crapat' la scriere si nu conteaza ca e C9 sau C39. Mai verifici programari daca sunt ok, imperecheri, le refaci ca sunt o caruta...
Diesel mai ales cu DPF pentru orase aglomerate este o iluzie, consumi de spargi. In Iasi ai bagat tu IV ? Numai I si II hai III daca ai partieeeee
Intreaba taximetristii si gandeste ca ei au tot timpul motorul cald...cate taxi diesel ai vazut ? Economic pe dracu' , dai bani pe curatat egr, clapeta, swirl, intercooler etc de-ti iese pe nas.
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
AnndySAN a scris:Adica trebuiau sa-mi anuleze si egr-ul? Sa fie din cauza lui?
Cand s-au facut lucrarile am stat langa ei - mi-a aratat ala ca-mi schimba softul. Parea meserias omu' - rezolva o gramada de modele, e specializat pe diesel-uri, acuma cred ca e "fata" mea mai capricioasa.
Cand s-au facut lucrarile am stat langa ei - mi-a aratat ala ca-mi schimba softul. Parea meserias omu' - rezolva o gramada de modele, e specializat pe diesel-uri, acuma cred ca e "fata" mea mai capricioasa.
Scuze, DPF nu EGR, deci mapa fara DPF !
EGR off nu merita la acest motor, lasa asa si-l cureti cand iti aduci aminte de el.
Spune daca ai sau nu sonda lambda montata.
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
AnndySAN
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat