borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
Smucitura la rece din P in R DOAR dupa ce masina a sfat o perioada mai mai lunga de timp e prezenta la toate cutiile AF40 si este normala. La fel si prezenta oscilatiei in treapta a 2a cand turometrul urca in timp ce accelerezi si apoi coboara putin.
Ca service de reparatii auto recomand Samer Timisoara. In 2 zile orice ai la cutie se rezolva si stii ca e super bine facut, dar costa destul.
Ca service de reparatii auto recomand Samer Timisoara. In 2 zile orice ai la cutie se rezolva si stii ca e super bine facut, dar costa destul.
MePe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
@borsy, merci, cateva din cele scrise acolo se cam potrivesc.
@B295CRS: Smuciturile (cat si restul simptomelor) se produc in general la cald, dupa o jumatate de ora de exploatare.
Ref oscilatii, poate, insa "amintirea" mea este ca masina se ducea in plaja 3000-4000 ture unde isi schimba toate treptele, Acul se misca repede, fara vreo pauza nehotarata gen: Io' acum incotro, sus, jos ?
Masina a fost intretinuta perfect, revizii la timp, conditii de parcare ( garaj cu 21 grade iarna ). In 95% din timp am circulat singur, drept urmare interiorul este ca nou . Nu am "talpalit-o" ca sa pot suspecta ceva si asta este cel mai frustrant...
Multam de sfaturi, ramane sa dau o fuga la TM.
@B295CRS: Smuciturile (cat si restul simptomelor) se produc in general la cald, dupa o jumatate de ora de exploatare.
Ref oscilatii, poate, insa "amintirea" mea este ca masina se ducea in plaja 3000-4000 ture unde isi schimba toate treptele, Acul se misca repede, fara vreo pauza nehotarata gen: Io' acum incotro, sus, jos ?
Masina a fost intretinuta perfect, revizii la timp, conditii de parcare ( garaj cu 21 grade iarna ). In 95% din timp am circulat singur, drept urmare interiorul este ca nou . Nu am "talpalit-o" ca sa pot suspecta ceva si asta este cel mai frustrant...
Multam de sfaturi, ramane sa dau o fuga la TM.
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
MePe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
@B295CRS: 63.000 km. Am schimbat uleiul in cutie o singura data pe la 50.000 km in speranța ca aceste simptome se vor ameliora. Atunci pe moment parca a fost mai ok cu excepția smuciturilor din P in R si viceversa.
Cei din service mi-au spus ca uleiul era negru si mirosea.
Insist pe ideea ca toate comportamentele mai sus mentionate se produc la cald, la rece totul este in parametri normali.
Cei din service mi-au spus ca uleiul era negru si mirosea.
Insist pe ideea ca toate comportamentele mai sus mentionate se produc la cald, la rece totul este in parametri normali.
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Ceva asemanator am si eu. Doar ca problema cea mare este la schimbul treptelor 2-3, motorul se tureaza pentru 1-2 secunde in gol si apoi intra urmatoarea treapta. Daca las de acceleratie smuceste urat....
Am urmarit cu Op-com si fenomenul apare cand uleiul trece de 95 grade. Ce fac eu:
Pe 14 Iulie sunt programat la service-ul meu preferat pentru urmatoarele:
1. Demontat cutie, implicit scos tot uleiul din cutie
2. spalat cutie
3. schimbat filtru
4. montare racitor ulei exterior
Uleiul si la mine are culoarea maronie/neagra, totusi privind prin lumina mai are culoarea rosiatica.
Avand in vedere ca problemele mele apar la ulei incins, sper sa scap de ele cu racire mai buna a uleiului. Racitorul prezent e incorporat in radiatorul de racire motor, deci cand antigelul are 95-100 grade, uleiul are lejer pe la 110-120 grade ce este mult deja.
Un schimb de ulei (partial - caci doar jumatate iese fara a demonta cutia) am facut si eu in februarie. Pana nu a venit caldura totul era ok, adica s-a imbunatatit situatia in bine.
Va tin la curent
multumiri lui @Lao pentru indrumare in a gasi racitor.
Am gasit una si in RO dar am facut deja comanda la una din SUA. Deci cine este in cautare, pot sa ofer datele de contact prin PM...
Am urmarit cu Op-com si fenomenul apare cand uleiul trece de 95 grade. Ce fac eu:
Pe 14 Iulie sunt programat la service-ul meu preferat pentru urmatoarele:
1. Demontat cutie, implicit scos tot uleiul din cutie
2. spalat cutie
3. schimbat filtru
4. montare racitor ulei exterior
Uleiul si la mine are culoarea maronie/neagra, totusi privind prin lumina mai are culoarea rosiatica.
Avand in vedere ca problemele mele apar la ulei incins, sper sa scap de ele cu racire mai buna a uleiului. Racitorul prezent e incorporat in radiatorul de racire motor, deci cand antigelul are 95-100 grade, uleiul are lejer pe la 110-120 grade ce este mult deja.
Un schimb de ulei (partial - caci doar jumatate iese fara a demonta cutia) am facut si eu in februarie. Pana nu a venit caldura totul era ok, adica s-a imbunatatit situatia in bine.
Va tin la curent
multumiri lui @Lao pentru indrumare in a gasi racitor.
Am gasit una si in RO dar am facut deja comanda la una din SUA. Deci cine este in cautare, pot sa ofer datele de contact prin PM...
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy a scris:Astazi am facut si eu schimbul de ulei la cutie
1. Am desfacut busonul de sus de la cutie, cel de umplere;
2. Am tras afara furtunele din cutie ce merg in radiatorul de ulei (unul e turul si celalat e returul), futunele se trag afara impreuna si nu pot fi despartite;
3. Apoi am taiat o bucata de furtun pe care l-am bagat in turul de la cutie si am facut legatura cu furtunul ce a iesit din cutie si mergea in radiator (ca sa va puteti da seama care e turul si care e returul, cu ambele furtune trase afara din cutie, porniti masina pentru 2 -3 secunde si vedeti pe care dintre cele 2 futrune vine uleiul din radiator. La mine a fost pe partea stanga cum stai in fata motorului, in principiu asa ar trebui sa fie la toate).
4. Am conectat la furtunul ce vine din radiator alt furtun si capatul l-am bagat intr-un bidon de 5l (pe care l-am gradat in prealabil), este important acest lucru ca sa puteti vedea cati litri de ulei scoateti din radiatorul de ulei.
5. Am golit cutia de ulei, in total cam 2.7 l de ulei (e foarte important sa masurati fiecare gram de ulei).
6. Dupa ce am pus la loc busonul si surubelul de nivel al cutiei, am completat in cutie cu 3,5l de ulei.
7. Apoi am pornit motorul si in timp ce iesea uleiul din radiatorul de ulei, in acelasi timp completam cu ulei in cutie (e FOARTE important acest lucru deoarece ramane cutia fara ulei si........). Am scos din radiator 5 l de ulei (dupa ce am oprit motorul se vedea pe furtun ca uleiul e rosu).
8. Am bagat furtunele la loc in cutie si dupa ce am socotit la gram cati litri de ulei am scos (am mai comletat cu cat a fost nevoie, cam 250ml), in total 7.75 litri.
9. Cu busonul de umplere scos, am pornit motorul si am trecut de cateva ori prin trepte, ca sa se poata face circuitul si sa se aeriseasca cutia.
10. Strans busonul de umplere si DRIVE SAFE .
1. Am desfacut busonul de sus de la cutie, cel de umplere;
2. Am tras afara furtunele din cutie ce merg in radiatorul de ulei (unul e turul si celalat e returul), futunele se trag afara impreuna si nu pot fi despartite;
3. Apoi am taiat o bucata de furtun pe care l-am bagat in turul de la cutie si am facut legatura cu furtunul ce a iesit din cutie si mergea in radiator (ca sa va puteti da seama care e turul si care e returul, cu ambele furtune trase afara din cutie, porniti masina pentru 2 -3 secunde si vedeti pe care dintre cele 2 futrune vine uleiul din radiator. La mine a fost pe partea stanga cum stai in fata motorului, in principiu asa ar trebui sa fie la toate).
4. Am conectat la furtunul ce vine din radiator alt furtun si capatul l-am bagat intr-un bidon de 5l (pe care l-am gradat in prealabil), este important acest lucru ca sa puteti vedea cati litri de ulei scoateti din radiatorul de ulei.
5. Am golit cutia de ulei, in total cam 2.7 l de ulei (e foarte important sa masurati fiecare gram de ulei).
6. Dupa ce am pus la loc busonul si surubelul de nivel al cutiei, am completat in cutie cu 3,5l de ulei.
7. Apoi am pornit motorul si in timp ce iesea uleiul din radiatorul de ulei, in acelasi timp completam cu ulei in cutie (e FOARTE important acest lucru deoarece ramane cutia fara ulei si........). Am scos din radiator 5 l de ulei (dupa ce am oprit motorul se vedea pe furtun ca uleiul e rosu).
8. Am bagat furtunele la loc in cutie si dupa ce am socotit la gram cati litri de ulei am scos (am mai comletat cu cat a fost nevoie, cam 250ml), in total 7.75 litri.
9. Cu busonul de umplere scos, am pornit motorul si am trecut de cateva ori prin trepte, ca sa se poata face circuitul si sa se aeriseasca cutia.
10. Strans busonul de umplere si DRIVE SAFE .
Se poate scoate tot uleiul si fara a demonta cutia dupa cum se vede mai sus, sau mai este varianta cu o pompa speciala.
Dupa ce am facut nivelul cu motorul pornit, a trebuit sa mai completez cu 300ml ulei. Chiar daca am masurat la gram uleiul, se pare ca nu mai era ulei in cutie cat trebuia .
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
pentru spalat cutia se folosesc ceva solutii speciale..sau cum fac asta..? ma gandesc ca in momentul in care intervii cu alte solutii...gen solventii, risti sa i-ti ramana acolo si dupa ce pui uleiul nou,si in felul asta sa alterezi calitatea uleiului nou..?
chiar nu am avut ocazia sa vad o operatie de genul asta si a-s fi curios!
chiar nu am avut ocazia sa vad o operatie de genul asta si a-s fi curios!
- marian75marian
- *
- 3 mesaje
- din 14 Feb 2012
- Vectra 2005
- Prahova
marian75marian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2012
- Mesaj Privat
- marian75marian
- *
- 3 mesaje
- din 14 Feb 2012
- Vectra 2005
- Prahova
marian75marian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2012
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marian75marian
- *
- 3 mesaje
- din 14 Feb 2012
- Vectra 2005
- Prahova
marian75marian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2012
- Mesaj Privat
Merci de raspuns, am schimbat uleiul adica cei 3 litri de ulei care curg , era fffff negru, problema nu s a rezolvat.
Am fost ieri la un control la Alin in Chitila si mi a zis ca trebuie desfacuta cutia se pare ca blocul de valve nu mai functioneaza cum trebuie , se pare ca s au dus discurile la a 3 a.
Am fost si pe centura aproape de intrarea pe autostrada soarelui la cei care lucreaza cu Samed, si mi a zis acelasi lucru, nu stiu unde sa merg, daca a mai umblat cineva la cutie la Insignia ii rog sa ma indrume cu un sfat.
Multumesc
Am fost ieri la un control la Alin in Chitila si mi a zis ca trebuie desfacuta cutia se pare ca blocul de valve nu mai functioneaza cum trebuie , se pare ca s au dus discurile la a 3 a.
Am fost si pe centura aproape de intrarea pe autostrada soarelui la cei care lucreaza cu Samed, si mi a zis acelasi lucru, nu stiu unde sa merg, daca a mai umblat cineva la cutie la Insignia ii rog sa ma indrume cu un sfat.
Multumesc
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Din pãcate e o problemã des întâlnitã la tipul ãsta de cutie. Vina este a producãtorului, pentru ca in perioada de garanție nu se schimba uleiul la timp, adicã 60k km. Eu am auzit ca samer lucreazã bine, inclusiv colegul @bcr a fost la el, dar e scump. Oricum nu vei scãpa de o intervenție asupra cutiei, din pãcate.
orlando
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut dragilor,
nu mai asteptati sa rezolvati probleme mecanice cu schimbarea uleiului ! Schimbarea uleiului este recomandata si binevenita mai ales pentru o automata. Cine va spune ca o spala schimba uleiul si merge ..DOAR VA MINTE SA VA IA BANII !
Eu cu AF 40 am patit-o in sensul ca smucea in D cand o bagam, atat. S a rezolvat cu multi euro si inlocuirea grupului de supape, care este o placa cu niste electrovalve 7-8 la numar si este atasata pe cutie, nu necesita sa fie demontata cutia. Este nevoie de cineva cu experienta mare in cutii pentru diacnosticare...inginerul care mi-a reparat-o nu mi-a garantat ca prin inlocuirea supapelor se rezolva problema, cu toate ca iese la pensie curand si nu a facut decat cutii automate toata viata. Spre norocul meu a fost doar grupul de electrovalve. Acum am facut deja 1000 km si sunt multumit.
@ MePe - oricand cuplacere ne putem vedea pentru un sfat si o recomandare
nu mai asteptati sa rezolvati probleme mecanice cu schimbarea uleiului ! Schimbarea uleiului este recomandata si binevenita mai ales pentru o automata. Cine va spune ca o spala schimba uleiul si merge ..DOAR VA MINTE SA VA IA BANII !
Eu cu AF 40 am patit-o in sensul ca smucea in D cand o bagam, atat. S a rezolvat cu multi euro si inlocuirea grupului de supape, care este o placa cu niste electrovalve 7-8 la numar si este atasata pe cutie, nu necesita sa fie demontata cutia. Este nevoie de cineva cu experienta mare in cutii pentru diacnosticare...inginerul care mi-a reparat-o nu mi-a garantat ca prin inlocuirea supapelor se rezolva problema, cu toate ca iese la pensie curand si nu a facut decat cutii automate toata viata. Spre norocul meu a fost doar grupul de electrovalve. Acum am facut deja 1000 km si sunt multumit.
@ MePe - oricand cuplacere ne putem vedea pentru un sfat si o recomandare
orlando
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2010
- Mesaj Privat
MePe a scris:Hai salut,
Am Insignia 160 hp, 4x4 automata cu de toate, full. Am luat-o din reprezentanta si a fost condusa doar de mine in toti aproape 63.000 km cati ii are acum (2/3 facuti pe autostrada si DN1 Bucuresti-Ploiesti).Am facut revizii la 15.000 km chiar daca cei din reprezentanta mi-au spus este ok si la 30.000. Noul ECM din iulie anul trecut, parca merge mai prost cu varinta a 2-a, cateva chestii marunte pe garantie.
S-a mai intamplat sa se blocheze volumul la audio sau sa ramana aprins ecranul chiar daca am scos cheia din contact.
De vreo 15.000 km m-am tot dus la reprezentanta motivand ca smuceste in P si D sau la schimbul alternant intre ele, mai ales cand masina este incalzita bine.
Pe langa asta, in timp,a inceput sa mai faca urmatoarele:
- la decelerarea din 4 in 3 mai ales pe drum intins (autostrada), mai putin in oras, are un recul, bataie, uneori destul de puternica.
- daca turatia este intre 3-4000 ture si, apesi pedala de acceleratie rapid, consecutiv si de cateva ori, masina nu mai are nici o reactie, pur si simplu ramane intr-o anumita turatie.
- la plecarea de pe loc, cu pedala apasata la maxim are un lag de 2-3-4 secunde dupa care izbucneste violent, schimba bine 1-2 se duce in 3500, are un moment in care ezita (parca nu ar sti ce trebuie sa faca) revine la 3200 si abia dupa accea pleca inspre 4-4500 si, schimba.E ciudat acest lucru pentru ca inainte turatia si schimbul de viteze se producea mult mai rapid.
- daca sunt in 2500-3000 ture, si apas pedala de acceleratie de cateva ori, schimba viteza cu o smucitura.
Domnii mecanici de la reprezentanta o tot dau inainte cu testerele si ca masina nu are nici o problema, ca ei au fost in teste cu ea si ca nimic nu e suspect. Nu vreau sa intru in detalii, nu are nici un rost, pregatirea dansilor este tot mai evidenta.
Am fost anul trecut la un alt service (specializati pe Opel) cu aceste reclamatii iar propunerea lor a fost sa schimbam uleiul in cutie.
Zis si facut. Mi-au spus ca era negru (probabil de suparare, ca mine ) si ca acum ar trebui sa fie ok.
N-a fost...
A venit sezonul rece si avand in vedere ca sunt luni intregi in care fac 10 km pe zi (acasa-birou-acasa) nu am mai sesizat sa mai smuceasca, celelalte simtome insa au ramas.
Apoi, o vreme am zis ca o las sa se strice si ulterior sa-i dau in judecata pe cei de Opel&Reprezentanta pentru ca mi-au vandut un produs care s-a defectat inainte de veme si sa invoc culanta.Mi se pare un motiv serios si suficient insa trebuie ca un service autorizat care sa-mi dea patalama ca masina are o problema. Iar cei din reprezentanta unde masina a fost in toti acesti ani nu o vor face.
Am dat de service-ul de la Timisoara, am rugat un localnic sa intrebe lumea in oras si vorba este ca sunt scumpi dar buni.
Ce parere aveti ? Merg inainte cu vizita la service-ul de la Timisoara sau aveti alta recomandare ?
HOG33, ai chef si vreme bineinteles sa vezi comportamentul masinii mele ? Mi-ar fi de ajutor.
Multam anticipat pentru raspunsuri,
Am Insignia 160 hp, 4x4 automata cu de toate, full. Am luat-o din reprezentanta si a fost condusa doar de mine in toti aproape 63.000 km cati ii are acum (2/3 facuti pe autostrada si DN1 Bucuresti-Ploiesti).Am facut revizii la 15.000 km chiar daca cei din reprezentanta mi-au spus este ok si la 30.000. Noul ECM din iulie anul trecut, parca merge mai prost cu varinta a 2-a, cateva chestii marunte pe garantie.
S-a mai intamplat sa se blocheze volumul la audio sau sa ramana aprins ecranul chiar daca am scos cheia din contact.
De vreo 15.000 km m-am tot dus la reprezentanta motivand ca smuceste in P si D sau la schimbul alternant intre ele, mai ales cand masina este incalzita bine.
Pe langa asta, in timp,a inceput sa mai faca urmatoarele:
- la decelerarea din 4 in 3 mai ales pe drum intins (autostrada), mai putin in oras, are un recul, bataie, uneori destul de puternica.
- daca turatia este intre 3-4000 ture si, apesi pedala de acceleratie rapid, consecutiv si de cateva ori, masina nu mai are nici o reactie, pur si simplu ramane intr-o anumita turatie.
- la plecarea de pe loc, cu pedala apasata la maxim are un lag de 2-3-4 secunde dupa care izbucneste violent, schimba bine 1-2 se duce in 3500, are un moment in care ezita (parca nu ar sti ce trebuie sa faca) revine la 3200 si abia dupa accea pleca inspre 4-4500 si, schimba.E ciudat acest lucru pentru ca inainte turatia si schimbul de viteze se producea mult mai rapid.
- daca sunt in 2500-3000 ture, si apas pedala de acceleratie de cateva ori, schimba viteza cu o smucitura.
Domnii mecanici de la reprezentanta o tot dau inainte cu testerele si ca masina nu are nici o problema, ca ei au fost in teste cu ea si ca nimic nu e suspect. Nu vreau sa intru in detalii, nu are nici un rost, pregatirea dansilor este tot mai evidenta.
Am fost anul trecut la un alt service (specializati pe Opel) cu aceste reclamatii iar propunerea lor a fost sa schimbam uleiul in cutie.
Zis si facut. Mi-au spus ca era negru (probabil de suparare, ca mine ) si ca acum ar trebui sa fie ok.
N-a fost...
A venit sezonul rece si avand in vedere ca sunt luni intregi in care fac 10 km pe zi (acasa-birou-acasa) nu am mai sesizat sa mai smuceasca, celelalte simtome insa au ramas.
Apoi, o vreme am zis ca o las sa se strice si ulterior sa-i dau in judecata pe cei de Opel&Reprezentanta pentru ca mi-au vandut un produs care s-a defectat inainte de veme si sa invoc culanta.Mi se pare un motiv serios si suficient insa trebuie ca un service autorizat care sa-mi dea patalama ca masina are o problema. Iar cei din reprezentanta unde masina a fost in toti acesti ani nu o vor face.
Am dat de service-ul de la Timisoara, am rugat un localnic sa intrebe lumea in oras si vorba este ca sunt scumpi dar buni.
Ce parere aveti ? Merg inainte cu vizita la service-ul de la Timisoara sau aveti alta recomandare ?
HOG33, ai chef si vreme bineinteles sa vezi comportamentul masinii mele ? Mi-ar fi de ajutor.
Multam anticipat pentru raspunsuri,
Salut, cum propui sa facem ? Eu sunt in Bucuresti....si in concediu deci ?
- costin-flavius
- *
- 24 mesaje
- din 09 Jun 2015
- Insignia 2009
- Italia
costin-flavius
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2015
- Mesaj Privat
marian75marian a scris:Salut, am o problema la cutie automata Insignia 2009 care se manifesta astfel:
Cand schimba din 3 in 4 se tureaza un pic in gol, deranjant dealtfel, asta face si pe manual si pe automat, inrest cutia merge perfect nu smuceste, nici zgomot nimic.
Cand schimba din 3 in 4 se tureaza un pic in gol, deranjant dealtfel, asta face si pe manual si pe automat, inrest cutia merge perfect nu smuceste, nici zgomot nimic.
Sper sa nu rada lumea de mine! aceeasi problema am avut-o si eu....am pus un aditiv pt injectoare la un plin si spre surprinderea mea,acea turatie care avea loc numai la rece a disparut!
- Kodatu Sep
- **
- 110 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut, si eu am aceeasi problema. Atasez un filmulet cu turatia in gol intre trepata 3-4. Problema este blocul de valve?
http://www.youtube.com/watch?v=9hRZIVKtKU0
Multumesc.
http://www.youtube.com/watch?v=9hRZIVKtKU0
Multumesc.