Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut.
Citesc de ceva vreme pe forum si nu gasesc nimic concret in legatura cu ce as avea eu la masina. Sa incep cu luna noiembrie cand mi-am montat GPL pe masina, foarte incantat de cum merge... ma trezesc la un moment dat in depasire (depaseam un TIR urcand spre Cheia) la 4500 rot/min mi-a taiat alimentarea (din ce am citit in unele postari ar fi senzorul Camshaft) si m-am trezit cu motorul oprit... Iti dai seama panica... Pe tester nu-mi da nici o eroare. M-am intors la cei responsabili cu gazul...bineinteles ca au zis ca nu e de la ei ca ar fi de la mine dupa zeci de teste (sa ma uit la clapeta de acceleratie sau la ECU). Masina mergea perfect asa ca am ramas cu problema si eram foarte atent cand schimb treptele sa nu ating limita de 4500 rot/min (mentionez ca inainte mergeam foarte sportiv... deci n-o iertam). A mers foarte bine pana acum vreo 2 luni cand a inceput sa-mi dea niste mici intreruperi in orice treapta de viteza in apropierea zonei 1800-2000 rot (nu mereu dar sesizabile mai ales pe urcare... gen missfire). Atunci am inceput sa citesc pe forum incercand sa caut rezolvarea.....
Intre timp intreruperile au inceput sa fie din ce in ce mai dese si un usor missfire si in relanti (se simtea usor de tot in podea si nu prea pe turometru).
Acum o saptamana am curatat clapeta de acceleratie la Di-bass Ploiesti dar simptomele au ramas.
Acum 2 zile am dus masina la mecanic sa-mi schimbe discuri fata, placute, bielete directie, bielete anti-ruliu, capete de bara, pivoti, bucsi dar si garnitura de la capacul de la culbutori ( vazusem eu un pic umed pe-acolo si am zis sa o schimb si pe-aia). Mare mi-a fost minunea cand am fost azi sa iau masina si am observat ca intreruperile erau mult mai grave acum (nu mai simteam doar din podea... se si auzeau/simteau/vedeau) si m-am gandit logic ce ar putea fi... ca ei umblasera la alte alea(se disculpau ei).
Mi-am adus aminte ca trebuie sa scoata bobina ca sa umble la capacul de la culbutori si ii spun sa o scoate sa ma uit la ea (ei tot insistau ca e ECU si ca imi dau ei pe cineva pe 100 euro). Cand imi scot baietii bobina vad ca sunt 2 fise rupte (nu erau cand am dus masina) pe care le-au izolat zicand ca se rezolva problema.
Dupa cativa km facuti in oras motorul a devenit foarte instabil si la relanti si in sarcina (suturi mari) pana cand s-a oprit.
Panicat, speriat am cumparat direct bobina (ca am zis ca e sigur de la ea ca am vrut sa verific daca nu cumva s-a topit banda izoliera cu care lipisera mansoanele si am gasit inca o fisa rupta mai de sus, nu ca celelalte de la jumatate).
Pus bobina noua (mizerie de 270 lei) mers perfect cu vechea problema la 4500 tot taia alimentarea...pana s-a incalzit si aceleasi simptome de mai sus... Deci nu e bobina (am luat-o degeaba) si ideea e ca nu mai pot merge cu ea.
Care credeti ca ar fi problema ? parca n-as da banii pe ECU si nici pe senzorul camshaft daca nu stiu sigur ca rezolv problema (pe bobina am dat pt ca mi-au faramat-o aia si eram ferm convins ca de-acolo e... si n-a fost)
Am folosit cautarea credeti-ma pe cuvant dar nu am gasit...
Imi cer scuze pentru deranj si va multumesc anticipat daca stati sa cititi ce-am scris aici !
Sanatate multa ! Bafta !
Citesc de ceva vreme pe forum si nu gasesc nimic concret in legatura cu ce as avea eu la masina. Sa incep cu luna noiembrie cand mi-am montat GPL pe masina, foarte incantat de cum merge... ma trezesc la un moment dat in depasire (depaseam un TIR urcand spre Cheia) la 4500 rot/min mi-a taiat alimentarea (din ce am citit in unele postari ar fi senzorul Camshaft) si m-am trezit cu motorul oprit... Iti dai seama panica... Pe tester nu-mi da nici o eroare. M-am intors la cei responsabili cu gazul...bineinteles ca au zis ca nu e de la ei ca ar fi de la mine dupa zeci de teste (sa ma uit la clapeta de acceleratie sau la ECU). Masina mergea perfect asa ca am ramas cu problema si eram foarte atent cand schimb treptele sa nu ating limita de 4500 rot/min (mentionez ca inainte mergeam foarte sportiv... deci n-o iertam). A mers foarte bine pana acum vreo 2 luni cand a inceput sa-mi dea niste mici intreruperi in orice treapta de viteza in apropierea zonei 1800-2000 rot (nu mereu dar sesizabile mai ales pe urcare... gen missfire). Atunci am inceput sa citesc pe forum incercand sa caut rezolvarea.....
Intre timp intreruperile au inceput sa fie din ce in ce mai dese si un usor missfire si in relanti (se simtea usor de tot in podea si nu prea pe turometru).
Acum o saptamana am curatat clapeta de acceleratie la Di-bass Ploiesti dar simptomele au ramas.
Acum 2 zile am dus masina la mecanic sa-mi schimbe discuri fata, placute, bielete directie, bielete anti-ruliu, capete de bara, pivoti, bucsi dar si garnitura de la capacul de la culbutori ( vazusem eu un pic umed pe-acolo si am zis sa o schimb si pe-aia). Mare mi-a fost minunea cand am fost azi sa iau masina si am observat ca intreruperile erau mult mai grave acum (nu mai simteam doar din podea... se si auzeau/simteau/vedeau) si m-am gandit logic ce ar putea fi... ca ei umblasera la alte alea(se disculpau ei).
Mi-am adus aminte ca trebuie sa scoata bobina ca sa umble la capacul de la culbutori si ii spun sa o scoate sa ma uit la ea (ei tot insistau ca e ECU si ca imi dau ei pe cineva pe 100 euro). Cand imi scot baietii bobina vad ca sunt 2 fise rupte (nu erau cand am dus masina) pe care le-au izolat zicand ca se rezolva problema.
Dupa cativa km facuti in oras motorul a devenit foarte instabil si la relanti si in sarcina (suturi mari) pana cand s-a oprit.
Panicat, speriat am cumparat direct bobina (ca am zis ca e sigur de la ea ca am vrut sa verific daca nu cumva s-a topit banda izoliera cu care lipisera mansoanele si am gasit inca o fisa rupta mai de sus, nu ca celelalte de la jumatate).
Pus bobina noua (mizerie de 270 lei) mers perfect cu vechea problema la 4500 tot taia alimentarea...pana s-a incalzit si aceleasi simptome de mai sus... Deci nu e bobina (am luat-o degeaba) si ideea e ca nu mai pot merge cu ea.
Care credeti ca ar fi problema ? parca n-as da banii pe ECU si nici pe senzorul camshaft daca nu stiu sigur ca rezolv problema (pe bobina am dat pt ca mi-au faramat-o aia si eram ferm convins ca de-acolo e... si n-a fost)
Am folosit cautarea credeti-ma pe cuvant dar nu am gasit...
Imi cer scuze pentru deranj si va multumesc anticipat daca stati sa cititi ce-am scris aici !
Sanatate multa ! Bafta !
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut. ia-le pe rand mai ales ca un senzor de ax cu came este de la 50 de lei la dezmembrari,nu lua aftermarket, ca mi-am luat eu si nu a fost bun, original nou sau sh.pe urma cauti un ecu de proba.am avut aceeasi problema, a fost ecu de vina, eroare pe camshaft, care dadea in clapeta, lambda 1 si 2, cu rateuri si intreruperi, erorile merg din una in alta. incearca intai cu unsenzor,e ff simplu de schimbat, ai 3 suruburi la carcasa de la distributie, si apoi el mai are 2 suruburi+mufa
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
masoara si senzorul turatie (arbore cotit) .. senzorii se pot masura .. inainte sa fie inlocuiti..
http://www.youtube.com/watch?v=RtqeOYNgn8A
http://www.youtube.com/watch?v=RtqeOYNgn8A
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
303 si 304 sunt misfire-uri pe cilindri 3 si 4.
Verific/chimbi bujiile cu unele deicate pentru gaz. Sunt unele de la NGK, mult laudate. Si destul de scumpte (~60 RON bucata)
Schimbi bobina, pui ori originala (Sagem) ori in cel mai rau caz Beru, lasa-le pe alea de 200 lei bucata, ca de atata te si tin. Eventual incerci inaitne cu bobina de imprumut de la cineva
Verifici ECU, ca si asta poate sa dea cu virgula. Il ai pe 1.7dtiedition in Bucuresti, pe Cristi_BV in Brasov...
Dupa ce rezolvi mersul intrerupt, oscilatiile, vezi daca se mai taie motorul la 4500 RPM. Am auzit niste povesti, cum ca unele instalatii, la turatie mare, te trec pe benzina, ca sa fuga masina mai bine. Acuma stii cum e, trecutul asta se face in 2 pasi, opresti gazul, pornesti benzina. Poate instalatia ta il face doar pe primul daca zici ca ficiorii au "reparat" fisele cu banda izolatoare... Eventual te duci sa iti verifice instalatia cineva care se pricepe.
Unde ai pus instalatia, si ce marca/model e?
Verific/chimbi bujiile cu unele deicate pentru gaz. Sunt unele de la NGK, mult laudate. Si destul de scumpte (~60 RON bucata)
Schimbi bobina, pui ori originala (Sagem) ori in cel mai rau caz Beru, lasa-le pe alea de 200 lei bucata, ca de atata te si tin. Eventual incerci inaitne cu bobina de imprumut de la cineva
Verifici ECU, ca si asta poate sa dea cu virgula. Il ai pe 1.7dtiedition in Bucuresti, pe Cristi_BV in Brasov...
Dupa ce rezolvi mersul intrerupt, oscilatiile, vezi daca se mai taie motorul la 4500 RPM. Am auzit niste povesti, cum ca unele instalatii, la turatie mare, te trec pe benzina, ca sa fuga masina mai bine. Acuma stii cum e, trecutul asta se face in 2 pasi, opresti gazul, pornesti benzina. Poate instalatia ta il face doar pe primul daca zici ca ficiorii au "reparat" fisele cu banda izolatoare... Eventual te duci sa iti verifice instalatia cineva care se pricepe.
Unde ai pus instalatia, si ce marca/model e?
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
Bujii am NGK Iridium (le am de 50 k, stiu ca sunt garantate 100k). Instalatia GPL e BRC (2600-2700 lei parca am dat) ca nu am vrut sa pun mizerii (2000-2200 lei) ca eu sunt mai ghinionist de fel si nu am vrut sa am probleme. Problema cu taiatul alimentarii mi-o face si pe benzina (stiu despre ce vorbeai mai sus numai ca injectoarele BRC pe care le am duc fara probleme 100 kw deci urca pana la 6800 pe gaz unde iti taie ECU).
Instalatia am montat-o la Mecca Plast Ploiesti singurul importator/montator de BRC de la noi (cica).
Instalatia am montat-o la Mecca Plast Ploiesti singurul importator/montator de BRC de la noi (cica).
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
Are dreptate ... JE ... In prima faza bujii de GPL si bobina de schimb(in acelasi timp schimbate)...... iti mai dau un sfat departeaza ECU de motor (dar ii lasi legat firul de masa) ... ca sa nu mai preia caldura de la motor si vibratiile.(e cunoscuta meteahna ca gresala de proiectare care poate sa duca la distrugerea ECU , mergand suprasolicitat termic si la socuri, ii faci un suport si il departezi cat de mult poti, cat te lasa firele si locul, chestia asta cu schimbarea pozitiei ECU o sa ti foooseasca pe viitor stai linistit ca e menajat)
Apoi constati ce este de vina din aproape in aproape. Mergi pe benzina .... vezi daca dupa ce se incinge iti mai face, ... mergi pe gpl, dupa ce se incinge vezi daca ti mai face. Sa nu uiti sa stergi inainte erorile, ca sa vezi daca le repeta cumva. Doar asa poti trage comcluzia.
Apoi constati ce este de vina din aproape in aproape. Mergi pe benzina .... vezi daca dupa ce se incinge iti mai face, ... mergi pe gpl, dupa ce se incinge vezi daca ti mai face. Sa nu uiti sa stergi inainte erorile, ca sa vezi daca le repeta cumva. Doar asa poti trage comcluzia.
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
Update... Am schimbat azi senzorul de la axa cu came (SH pe original) si surpriza...face la fel, numai ca, am constatat ca pe gaz intrerupe grav la cald si pe benzina merge brici (pana la 4500 rot/min bineinteles).
Din nou am fost ferm convins ca o sa rezolv problema si m-am inselat... Ramane ECU cu toate ca nu as prea crede... la cat am forjat-o azi pe benzina si merge perfect... pana la 4500 ) (fac haz de necaz...credeti-ma ca ma dispera problema asta).
Toate astea dupa ce m-am laudat la toata lumea (haterii OPEL-urilor) ca nu am schimbat in 7 ani decat o rezistenta pe corpul ventilatorului...
Din nou am fost ferm convins ca o sa rezolv problema si m-am inselat... Ramane ECU cu toate ca nu as prea crede... la cat am forjat-o azi pe benzina si merge perfect... pana la 4500 ) (fac haz de necaz...credeti-ma ca ma dispera problema asta).
Toate astea dupa ce m-am laudat la toata lumea (haterii OPEL-urilor) ca nu am schimbat in 7 ani decat o rezistenta pe corpul ventilatorului...
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
viforel a scris:Sincer erorile 0303 si 0304 nu au nici o lagatura cu senzorul de ax cu came. De ce l oi fi schimbat oare ... tu sti. Eu as fi incercat varianta cu bujii pt gpl si o bobina verificata(de imprumut) cum a spus si ... JE . Daca nici asa ... cred ca ECU s a cam dus .. dar se repara.
Erorile au aparut ieri pe gaz la cald...am rezolvat asta.. am constatat ca e de la gaz...s-au sters si nu au mai aparut iar senzorul l-am schimbat pentru taierea alimentarii la 4500 rot/min.
Bobina e noua... ieri am pus-o pe masina iar de bujii am spus mai sus.. NGK Iridium (banuiesc ca sunt foarte ok daca merge pe benzina perfect)...
Mentionez ca nu am nici un fel de eroare stocata si nici inainte nu aveam... nici pe testerul original de opel (de la di-bass cand am curatat clapeta) nu da nici o eroare.
Erorile de missfire au aparut ieri in conditiile in care v-am explicat mai sus... si intr-adevar mergea in 2... pe gaz, dar pe benzina azi a mers foarte ok (chiar si pe gaz pana s-a incalzit)
Ultima modificare făcută de Iceady la Joi 10 Jul, 2014 7:53 pm
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:Viforel eu am avut eroare pesenzorul de ax si asta era simptoma la 4000 imi taia injectia+mers greoi,pedala grea,intarziata
mai ramane sa faci o verificare cu un ecu de proba, cam greu de gasit sincer
mai ramane sa faci o verificare cu un ecu de proba, cam greu de gasit sincer
Asta as vrea sa fac dar nu cunosc pe nimeni cu acelasi tip de motor sa ma ajute...
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
Eu am patit o chestie cu niste bujii no name ... mergea masina de rupea pe benzina dar cand comutau pe gpl se oprea masina. Deci nu orice bujie care i buna pe benzina e buna si pe gpl. Mi au spus montatorii de la gpl sa pun bujii de gpl pt ca nin cauza ca, gazul are alt coeficient de ardere desi e mai mare ca benzina( cam 110 ca la benzina) , trebuiesc musai bujii pt gpl pt ca au distanta mai mica la electrozi(0.7 ... 0.8mm pt motorul de 1.. Dupa am mai avut o eroare P0170 dar asta era pt ca stransese ei timpii de injectie a gpl si ... i a mai marit la 2 milisecune. E drept ca, consuma un pic mai mult dar se infige un pic mai bine. In cazul tau cred ca s ar putea ultima varianta si cea mai sumbra sa fie ECU. Vezi ca este la tine in judet (la Ploiesti) un specialist in reparatii ECU ... poate te ajuta cu unul de proba.Cauta l pe forum ... mesj privat ... poate poate ...
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
Tin sa va spun ca sunt fericit dupa ce am urmat sfatul lui viforel si m-am dus sa-l caut pe [editat] (https://www.clubopel.com/profile.php?mode=viewprofile&u=9452).
M-am dus cu inima indoita dupa zile intregi de cautari/testere/piese scimbate si nici o rezolvare fiind resemnat ca e ECU si sa incerc unul sa vedem ce se intampla.
Pus testerul pe masina (nimic ca de obicei), plecat in probe de 2-3 ori pana la 4500 unde taia, a treia oara ne-a dat o eroare la clapeta de acceleratie (asta imediat dupa socul primit de taierea alimentarii).
Bun e clapeta sau ECU zice [editat] )))). Norocul face ca omul chiar avea un Z18XE in curte si se pune omul sa ii desfaca clapeta de acceleratie (sa mai zic ca ne-a prins ploaia ?) sa o montam la mine pentru alta proba... cand desfacem clapeta mea vedem ca mai are un ºtuþ de aluminiu cu un furtun de vacuum (modificare adusa de montatorii GPL) care obtura deschiderea clapetei (se deschidea doar jumate). Mirarea mea mai mare a fost cum de n-au observat cei de la Di-bass (ma abtin sa jignesc) cand mi-au curatat clapeta si au calibrat-o pe tester ca se vedea si din avion ca saraca de-abia se deschidea jumate... in fine sa trec peste...
Omu zice de-aici e.... a scos ºtuþul, a taiat putin din el si l-a pus la loc... am montat clapeta si am plecat in probe si s-a petrecut minunea... rupe hamul chiar si pe gaz (spun asta ca nu am urcat de ceva timp (9 luni) pana la 6800 rot/min)
Nici nu vreau sa ma gandesc cate socuri a luat motorasul incercand sa deschida clapeta atatea luni dar ma bucur ca merge si n-a mai trebuit sa dau banii pe alta clapeta.
Va multumesc tuturor care ati stat sa cititi aici si mai ales celor care mi-au dat sfaturi !
Era sa uit... apelati cu incredere la [editat]... Eu sunt foarte multumit (ca m-a scapat de o gramada de cheltuieli) si o sa mai apelez oricand ma voi mai lovii de orice problema (sper sa nu).
M-am dus cu inima indoita dupa zile intregi de cautari/testere/piese scimbate si nici o rezolvare fiind resemnat ca e ECU si sa incerc unul sa vedem ce se intampla.
Pus testerul pe masina (nimic ca de obicei), plecat in probe de 2-3 ori pana la 4500 unde taia, a treia oara ne-a dat o eroare la clapeta de acceleratie (asta imediat dupa socul primit de taierea alimentarii).
Bun e clapeta sau ECU zice [editat] )))). Norocul face ca omul chiar avea un Z18XE in curte si se pune omul sa ii desfaca clapeta de acceleratie (sa mai zic ca ne-a prins ploaia ?) sa o montam la mine pentru alta proba... cand desfacem clapeta mea vedem ca mai are un ºtuþ de aluminiu cu un furtun de vacuum (modificare adusa de montatorii GPL) care obtura deschiderea clapetei (se deschidea doar jumate). Mirarea mea mai mare a fost cum de n-au observat cei de la Di-bass (ma abtin sa jignesc) cand mi-au curatat clapeta si au calibrat-o pe tester ca se vedea si din avion ca saraca de-abia se deschidea jumate... in fine sa trec peste...
Omu zice de-aici e.... a scos ºtuþul, a taiat putin din el si l-a pus la loc... am montat clapeta si am plecat in probe si s-a petrecut minunea... rupe hamul chiar si pe gaz (spun asta ca nu am urcat de ceva timp (9 luni) pana la 6800 rot/min)
Nici nu vreau sa ma gandesc cate socuri a luat motorasul incercand sa deschida clapeta atatea luni dar ma bucur ca merge si n-a mai trebuit sa dau banii pe alta clapeta.
Va multumesc tuturor care ati stat sa cititi aici si mai ales celor care mi-au dat sfaturi !
Era sa uit... apelati cu incredere la [editat]... Eu sunt foarte multumit (ca m-a scapat de o gramada de cheltuieli) si o sa mai apelez oricand ma voi mai lovii de orice problema (sper sa nu).
- ForLinGMD
- **
- 127 mesaje
- din 05 Nov 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Buzau
ForLinGMD
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
- viforel
- ***
- 882 mesaje
- din 06 Jan 2013
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
viforel
- Mesaje scrise: 882
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2013
- Mesaj Privat
Bravooooooooooooo .... esti fericit ai scapat ieftin. Eu am cheltuit vre o 600 € pt ca n am avut un om priceput alaturi. Dar tot am ramas cu ceva ... cu experienta si cu un ECU(reconditionat in plus fata de cel original de pe masina). Sa ai Km multi si fara evenimente. De reparat se repara orice dar omenia ... mai greu. Bravooo ...
Iceady
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
caboolet
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
il cauti aici pe forum
www.clubopel.com/profile...rofile&u=9452
si ii dai mesaj privat...
Ultima modificare făcută de jE la Vin 15 Apr, 2016 10:18 am
www.clubopel.com/profile...rofile&u=9452
si ii dai mesaj privat...
Ultima modificare făcută de jE la Vin 15 Apr, 2016 10:18 am