ady03
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1999 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
buna ziua
ca majoritatea am si eu o problema cu ac-ul la opel astra g 1,6 16v
de cind am cumparat masina ac-ul nu a functionat, acum am incarcat instalatia si am constatat ca radiatorul de ac este spart
am schimbat radiatorul cu unul second hand dar s-a dovedit si acesta fisurat
acum am luat altul tot second si astept sa il montez
, mentionez ca la primul radiator schimbat a pornit compresorul desi cam zgomotos, dar nu facea aer rece
si inca ceva: mecanicul a demontat senzorul de pe filtru de ac si acum pus la loc parca nu se etanseizeaza ca inainte
dati-mi va rog un sfat ce ar trebiu sa fac
ca majoritatea am si eu o problema cu ac-ul la opel astra g 1,6 16v
de cind am cumparat masina ac-ul nu a functionat, acum am incarcat instalatia si am constatat ca radiatorul de ac este spart
am schimbat radiatorul cu unul second hand dar s-a dovedit si acesta fisurat
acum am luat altul tot second si astept sa il montez
, mentionez ca la primul radiator schimbat a pornit compresorul desi cam zgomotos, dar nu facea aer rece
si inca ceva: mecanicul a demontat senzorul de pe filtru de ac si acum pus la loc parca nu se etanseizeaza ca inainte
dati-mi va rog un sfat ce ar trebiu sa fac
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
salut
dupa cum cred ca ai constatat si tu cel mai bine este sa refaci toata instalatia,radaiator nou ,eventual furtune si doamne fereste sa cumperi un compresor nou.ce ai cheltuit tu pana acum cu radiatoare sh+freon+manopera iti cumparai un radiator nou.
eu anul trecut am cumparat un radiator cu 280 lei(after market) si nu am probleme cu el.a mers vara trecuta non stop si vara asta pana acum.asa ca trage tu concluzia.
spor
dupa cum cred ca ai constatat si tu cel mai bine este sa refaci toata instalatia,radaiator nou ,eventual furtune si doamne fereste sa cumperi un compresor nou.ce ai cheltuit tu pana acum cu radiatoare sh+freon+manopera iti cumparai un radiator nou.
eu anul trecut am cumparat un radiator cu 280 lei(after market) si nu am probleme cu el.a mers vara trecuta non stop si vara asta pana acum.asa ca trage tu concluzia.
spor
ady03
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1999 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
ady03
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1999 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
Mel
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2012
- Mesaj Privat
ady03
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1999 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
ady03
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 1999 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2014
- Mesaj Privat
bog4an
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut. am o vectra c 1.9 cdti , 120 cp din 2007 si am avut o problema cu clima. am fost la service si am schimbat filtrul dezumidificator si o-ringurile, insa intre timp se pare ca pb era si de la compresor. mecanicul este un prieten si mi-a dat o solutie m ieftina- un compresor de vectra b sh. a mers clima ok 3 zile. am fost inapoi si am schimbat din nou compresorul cu altul tot de vectra b, tot sh. a mers vreo 2 zile si a pierdut vreo 300 ml freon. se pare ca face presiune prea mare si da afara pe la supapa compresorului. are cineva idee daca compresoarele de clima de vectra c se potrivesc cu cele de vectra b, sau alte eventuale solutii?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
bog4an
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
COCORNEL
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Vectra C, model combi 2004. In iunie instalatia de climatizare nu a mai dat aer rece. Am fost la un service dotat cu aparat special si mi-au zis ca nu mai avea freon aproape deloc. I-au pus freon si substanta de contrast pentru depistarea eventualelor pierderi. Dupa aprox 2 saptamani la pornirea climei se auzea un sssssasait care dura din ce in ce mai mult si in cateva zile am ramas din nou fara aer rece. M-am dus din nou la service si au verificat instalatia cu ochelari speciali dar nu au descoperit nici o fisura, in schimb au observat ca supapa instalatiei avea scapari. S-a inlocuit supapa si s-a umplut din nou instalatia cu freon. Dupa alte 2-3 saptamani aceeasi problema: ssssasait si din nou fara aer rece. Am mesr din nou la service, au verificat instalatia cu ochelarii speciali si nu au gasit nici un por sau fisura. Mecanicul a zis ca exista 2 posibilitati: instalatia sa aiba pierderi in bord si atunci trebuie demontat bordul, sau sa aiba un por foarte mic si foarte greu de depistat. Demontarea bordului ar fi foarte anevoioasa si scumpa. De aceea mi-a recomandat sa pun in instalatie "stop leak ac"( pret aprox 200 ron) pentru astuparea eventualilor pori.
Care ar fi cea mai buna solutie?
Am un Opel Vectra C, model combi 2004. In iunie instalatia de climatizare nu a mai dat aer rece. Am fost la un service dotat cu aparat special si mi-au zis ca nu mai avea freon aproape deloc. I-au pus freon si substanta de contrast pentru depistarea eventualelor pierderi. Dupa aprox 2 saptamani la pornirea climei se auzea un sssssasait care dura din ce in ce mai mult si in cateva zile am ramas din nou fara aer rece. M-am dus din nou la service si au verificat instalatia cu ochelari speciali dar nu au descoperit nici o fisura, in schimb au observat ca supapa instalatiei avea scapari. S-a inlocuit supapa si s-a umplut din nou instalatia cu freon. Dupa alte 2-3 saptamani aceeasi problema: ssssasait si din nou fara aer rece. Am mesr din nou la service, au verificat instalatia cu ochelarii speciali si nu au gasit nici un por sau fisura. Mecanicul a zis ca exista 2 posibilitati: instalatia sa aiba pierderi in bord si atunci trebuie demontat bordul, sau sa aiba un por foarte mic si foarte greu de depistat. Demontarea bordului ar fi foarte anevoioasa si scumpa. De aceea mi-a recomandat sa pun in instalatie "stop leak ac"( pret aprox 200 ron) pentru astuparea eventualilor pori.
Care ar fi cea mai buna solutie?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 755 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 755
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna, dupa 9 pagini de citit si alte cateva zeci de posturi am ajuns la final
Problema mea sta asa .... am undeva o pierdere de freon si s-a bulit clima (probabil ceva pori ca tine freonul in jur de 2 ani) ... acuma 2-3 zile am facut o noua incarcare cu freon, nivelul era scazut, nush cati bari a spus 'nea, a golit si a umplut cu nu stiu cate grame. Am pornit masina, compresorul cupleaza dar in interior baga aer fierbinte, indiferent de temperatura pe care o setez.
Am ajuns acasa si m-am pus pe 'cercetare'. Compresorul cupleaza, una dintre conductele de la compresor (cea din partea de jos) este foarte rece, cea de sus fierbinte. Am mers pe traseul tevilor si am constatat ca in interiorul masinii tevile respective sunt ambele fierbinti. Am ajuns la concluzia ca este o clapeta blocata pe cald.
Acuma ... unde naiba gasesc clapeta aia? Am desfacut toate plasticele de prin interior, am ajuns la radiatorul de clima din interior, iar mai departe nu am reusit sa desfac din cauza bordului (trebuie sa dau bordul jos ca sa pot desface mai departe). Marea mea temere este ca voi desface degeaba si sa aflu ca nu fac ce trebuie, asa ca VA ROG, ma poate ajuta cineva cu localizarea clapetei? Am inteles din alte chestii cititie ca de vina este ceva tija care sare de la locul ei si nu mai actioneaza clapeta.
Masina este un Vectra B, 2001, z18xe, hatchback, climatronic.
Multumesc,
Cristi.
Problema mea sta asa .... am undeva o pierdere de freon si s-a bulit clima (probabil ceva pori ca tine freonul in jur de 2 ani) ... acuma 2-3 zile am facut o noua incarcare cu freon, nivelul era scazut, nush cati bari a spus 'nea, a golit si a umplut cu nu stiu cate grame. Am pornit masina, compresorul cupleaza dar in interior baga aer fierbinte, indiferent de temperatura pe care o setez.
Am ajuns acasa si m-am pus pe 'cercetare'. Compresorul cupleaza, una dintre conductele de la compresor (cea din partea de jos) este foarte rece, cea de sus fierbinte. Am mers pe traseul tevilor si am constatat ca in interiorul masinii tevile respective sunt ambele fierbinti. Am ajuns la concluzia ca este o clapeta blocata pe cald.
Acuma ... unde naiba gasesc clapeta aia? Am desfacut toate plasticele de prin interior, am ajuns la radiatorul de clima din interior, iar mai departe nu am reusit sa desfac din cauza bordului (trebuie sa dau bordul jos ca sa pot desface mai departe). Marea mea temere este ca voi desface degeaba si sa aflu ca nu fac ce trebuie, asa ca VA ROG, ma poate ajuta cineva cu localizarea clapetei? Am inteles din alte chestii cititie ca de vina este ceva tija care sare de la locul ei si nu mai actioneaza clapeta.
Masina este un Vectra B, 2001, z18xe, hatchback, climatronic.
Multumesc,
Cristi.
Te-dan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2014
- Mesaj Privat
A mai intalnit cineva? Clima porneste dimineata si merge pana opresc motorul. La repornire nu mai merge. Am fost si la reprezentanta opel si degeaba. Am verificat: senzorul de presiune ( da eroare) , l-am schimbat; bobina de la compresor functioneaza, se aude si se poate comanda din tester ;am incercat cu un alt modul de clima ,nici un rezultat. A mai ramas ECU. Sau un contact imperfect? Astept un sfat de la voi.Va multumesc.
3mi7
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna, am un huruit o (vibratie puternica in bord) atunci cand masina stationeaza cu motorul pornit si clima pornita, atunci cand ii dau talpa zgomotul dispare. Acest lucru e deranjant cad circul in oras bara la bara. Masina este o Insignia 130 cai cu bizona din 2009. Care poate fi problema? sa mai confruntat cineva cu prob. asta ?
- cont-sters-13103
- **
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 755 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 755
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-13103
- **
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
- scorpion67
- **
- 108 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Zafira 2001 z18xe
- Buzau
scorpion67
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
- inspectoratul
- ***
- 755 mesaje
- din 11 Feb 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Timis
inspectoratul
- Mesaje scrise: 755
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat