Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
sal , am de 2 zile in bord la pornire mesajul asta , insignia 160 cp cu flexride 35000 km . are cineva idee ce e ?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai este un coleg cu aceeasi problema...,poate fi o problema de conexiune(mufele de pe amortizoare)... Idea
Din pacate la o diagnoza simpla nu vor rezulta coduri de eroare intrucat nu exista modul de comunicatie...
Trebuie sa mergi la un service cu aparatura dedicata....
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
PROBLEMA E CA NU MAI APARE . CEL PUTIN AZI NU A APARUT . MERG LA REPEZENTANTA. OARE E STOCATA UNDEVA EROAREA AIA?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur este o problema de conexiune.
Atat timp cat nu ai modul de comunicare nu ai cum sa vezi coduri de eroare...

Nu trebuie sa scrii cu "caps",poti risca un avertisment... Citeste Regulamentul!
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Scz am scris de pe tel si ... k . Scz inca o data . Idea este ca masina are inca 2 luni garantia de fabrica . Daca merg la Opel ei vad codul ala ? Sau ma trimit la plimbare ? Masina e in Germania si e luata de la opel . Deci ce ma sfatuiesti sa fac ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Atunci nu mai astepta,mergi cat mai repede peste ei...,dupa expirarea garantiei vei plati orice interventie...,macar sa ai sesizarea inregistrata inainte de expirarea garantiei.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine a aparut de vreo 2 ori service suspension system, ultima oara anul trecut prin vara. Cand am fost la reprezentanta nu au gasit nici o eroare stocata, chiar daca am avut grija sa nu mai pornesc masina de multe ori intrucat eroarea se sterge. Incearca totusi la reprezentanta si spune-ne si noua ce au gasit.
Traducere:
"Service sistem suspensie
Modulul de comandã al suspensiei are capacitatea de a stoca codurile de eroare ca si coduri actuale sau din trecut. Cele mai multe defectiuni ale sistemului de control ala suspensiei vor fi afișate ca un mesaj în panoul de bord și stabilite ca si cod de eroare. Atâta timp cât eroarea este prezenta, mesajul va fi afisat.
Modulul de control al suspensiei utilizeazã un mod ciclic de abordare a diagnosticului la punerea contactului. Acțiunile întreprinse atunci când este detectat un defect vor rãmâne pânã când contactul este oprit, chiar dacã condiția de avarie nu mai este prezenta.
Dacã un defect nu mai este prezent, eroarea va fi stocata ca un cod din istorie. Dupã 41 de cicluri consecutive de contacte (pornire) fara defect eroarea va fi ștearsa."
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ms baieti . Dau o fuga imediat la reprezentanta si va scriu . Astia aici se misca bine ... ma rog , am fost acum 1 luna la ei , nu baga clima ca lumea si mi-au facut diagnoza si pe a 2 zi termin sa schimbe compresorul dar le-a luat toata ziua .
Deci de duminica nu a mai aparut eroarea dar cred ca deja am cele 41 de cicluri ... oricum vedem ce iasa .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si daca nu aveai cele 41 de cicluri contact/pornire tot nu cred ca aparea eroarea, asa mi s-a intamplat mie.
Prima oara cand a aparut eram in afara Bucurestiului, pe la vreo 100km, am pus-o pe sport/tour/normal se simtea diferenta, deci amortizoarele lucrau. Am venit direct la reprezentanta cu mesajul in bord, a venit cineva de la receptie, a vazut mesajul, a oprit motorul (trebuia sa astept sa se elibereze la diagnoza), iar cand a pus-o pe tester.... NIMIC. Nici eroare prezenta, nici in istorie, nimic, nimic... Habar n-aveau de ce imi aparuse in bord si pe tester nu.
A doua oara (stiind despre cele 41 de cicluri), am dus din nou masina la reprezentanta (intre timp o pornisem de 10-12 ori) si tot nimic. Dadeau din umeri. Asa ca... Confused
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ok . Am fost la service si mi-au zis sa las masina acolo .... a ramas pe vineri . Revin cu noutatile .
PS . In bord scria Verificare amortizoare , nu service nu stiu daca e vreo diferenta ...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Probabil ca asa apare in germana, nu cred sa fie vreo diferenta.
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ok Clau . sa detaliem putin . La mine eroarea ( mesajul ) a aparut la pornire , apoi a disparut si nu a mai aparut dar intre timp , am apasat pe sport si tour si functionau (mesajul nu mai era in bord) . inainte de aparitia erori a fost prima data cand am avut 5 oameni in masina si era si foarte cald . de mai bine de 1 luna nu am mai folosit modul sport sau tour , poate e bine sa le mai folosesti uneori ... nu stiu ce sa zic . oricum vineri duc masina la service si vedem . idea e ca nu stiu ce scot de la ei si daca e intradevar o problema sau nu .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La mine, de fiecare data a aparut in mers cu masina neincarcata, iar modurile sport/tour functionau. Daca opream si reporneam masina sau daca dupa aparitia mesajului il confirmam de la butonul din capatul manetei de semnalizare, disparea. Nici mie nu mi-a mai aparut de vreun an de zile (sa nu cobesc Smile ). Ar mai fi varianta unui contact imperfect sau a unei intreruperi a cablajului, care la oscilatii ale masinii sa faca sa apara mesajul. Asteptam sa auzim ce zic nemtii!
  • dibogdan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut . Revin dupa vizita la service la nemtzi . concluzia ptr mesaj , eroare de soft rezolvata prin ceva update ...si recomandare ...macar 1 data pe luna selectare mod sport sau tour ... Cu ocazia asta m-am "lipit " si de o campanie , musai inlocuit un cablu care merge in usa .... inlocuit + vopsit ...3 zile . Au stat pe capul meu sa imi fac programare cat mai repede . Cam asta e + un update da nu am apucat sa vad vreun cod .
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La mine a aparut eroarea asta de o saptamana dar mi-a blocat si amortizoarele masina fiind acum foarte rigida si ma scutura din toate incheieturile. Asta s-a intamplat la vreo doua ore dupa ce am spalat-o si nu isi mai da drumul. Numsi probleme vad ca imi face. Imi vine sa o duc in fata unei reprezentante Opel si sa ii dau foc. M-a dezamagit total Insignia fata de Astra H caravan pe care am avut-o.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema. S-au rupt firele care duc la amortizoarele spate prin dreptul puntii, la ambele amortizoare.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ma gindesc ca firele alea au un traseu relativ ferit de agatari/ruperi, cum s-au rupt? S-a umblat pe la fire invecinate? Montare alarma? Amortizoarele ar fi fost logic sa ramina la pozitia Normal si nu relativ la Sport,ca ziceai ca scutura tare . Astea cu comanda electronica n functioneaza si liber,mecanic daca nu primesc nimic semnal?

Eu am service suspension system relativ la dreapta fata si doar mi-au strins cupla firului ce intra in senzor cu un colier, zicind ca nu se schimba cablajul (? - fiind dificil/imposibil pentru ca e integrat in toate celelelate fire). Dupa ce asta n-a rezolvat problema , urmeaza schimbul de senzor de telescop. Tineti-va bine, ca unul mi-a zis ca si daca nu e senzorul, tot il platesc, iar alt om de la aceeasi reprezentanta a zis ca platesc doar ce repara problema.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Problema a fost din vina mea. Eu fac si mecanica, asa ca un hobby acum, caci nu mai am timp sa stau sa mai repar masini desi la ce sunt eu toti ar tinde sa spuna caam timp din belsug, dar asta e alta problema. Cand am avut-o pe elevator pentru schimbarea rotilor de iarna am vazut ca acele cablaje stateau cam balalau si am vazut clemele libere care sunt pentru cablurile de frana de mana pentru cele cu frana de mana clasica si am crezut ca sunt pentru sustinerea acestor fire si fara sa gandesc le-am pus in acele cleme si cablurile s-au tensionat si astfel dupa o perioada s-au rupt, ele fiind intinse.
Cand acele vacumuri nu sunt alimentate si nu mai lucreaza, amortizoarele nu raman in pozitia normal, ci se comporta ca si cum nu ai avea amortizoare. Ar fi fost bine sa fi ramas pe pozitia sport ca nu scutura asa de tare. Deci avet grija la acele cablaje si lasatile libere ca nu se agata si au cum sa se miste si astfel nu se intind ca sa se poata rupe.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Fix greseala expusa de @ionut_ciobanu am facut-o si eu! In exces de zel , am zis sa pun tubbing-ul cu fire de la mortizoare in clemele de la cablul pentru frana de mana. Zis si facut insa...rezultatul...cablu smul de la amortizorul spate dreapta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR