Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
am un opel astra h ,motor 1.7 cdti din 2005 si nu pot sa o tin la o turatie constanta mai ales in treptele mici de viteza (1 si 2)si nici cand e masina pe liber nu pot la o tin la o turatie constanta de exemplu la 2000 de turatii nu pot.mai se aprinde cateodata si masina cu cheie si nu se mai tureaza mai mult de 3100 de turatii.am puso pe tester si mi-a dat senzor presiune turbo,l-am schimbat si decamdata nu sa mai aprinde si merge dar turatia tot nu pot sa o tin constanta.care ar putea cauza ,va rog sa ma ajutati.multumesc
Skip ads

  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Verifica furtunele de vacuum , eu acceasi problema am avut la G 2.0 dti
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mai verifica odata pe tester... mai ales partea de EGR.
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
am verificat egr-ul,am curatat admisia ,clapeta de acceleratie si tot la fel face
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ideea este in felul urmator . Mi-am batut capul vreo luna de zile cu un Z17DTL .Simptome:
1. Aleatoriu pe liber pedala apasata putin se tureaza singura in 3000-3500.
2. Nu se poate tine pedala la punct fix pe liber (aleatoriu).
3. In mers face frana de motor scurta sub 1 sec cu toate ca acclereratia este apasata, simptom sesizabil inclusiv pe pilot automat
Bun , dupa zeci de verificare parametri ,masuratori pe masina am ajuns la concluzia
1. In mers in momentul cand face frana de motor , ECU cere aducerea motorului in Idle (ralanti) cu toate ca senzorii de pe pedala de acceleratie indica ok pozitia pedalei.Pedala este verificata masurata si urmarit cum urca in fuctie de apasare pe tester si e ok.
2. In ralanti cam aceeasi chestie se tureaza corespunzator pedalei dar cade in ralanti... la fel ECU cere aducearea motorului in ralanti cu toate ca fel pedala indica corec pozitia reala.
3. Ceilalti parametri n-au treaba sunt ok toti cu exceptia celor mentionanti.
Avand in vedere ca inclusiv pe pilot automat face la fel cu aceleasi manifestari pe tester ecludem pedala din start , eu nu pot decat sa inclin catre ECU ... mai ales ca am intalnit un defect similar cat de cat sa zicem la care problema era... apa in ECU .. oxid mult.
Treaba nu-i simpla deloc pentru a da un verdict pe defectul asta...
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
da cam astea sunt simtomele la masina mea si mai e si mai zgomotoasa (rontaie mai tare).daca ar fi ecu defect nu ar da nici o eroare in bord?ca nu am nici o eroare
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ia scoateti voi amandoi mufa de la EGR si mergeti o perioada cu ea scoasa.
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
am scos si mufa de la egr si merge la fel.am fost astazi la reprezentanta opel si i-am facut o diagnoza si mi-au spus ca problema principala ar fi ca intra turbina foarte tarziu ,undeva la peste 3000 de rotatii si ca as avea ceva si la accelaratie dar nu major.au spus ca acceleratie se incadreaza in parametrii normali dar e o problema cu turbina ca intra prea tarziu.au spus ca nu stiu care e cauza si trebuie sa desfaca masina sa vada unde e problema.daca ma puteti ajuta cu vreun raspuns va astept.va multumesc mult.o zi buna
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
e posibil sa nu traga si sa intre turbina mai tarziu din cauza senzorului de presiune de pe galeria de admisie?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Mai verifica odata pe tester... mai ales partea de EGR.

Daca citeati mai cu atentie postul meu ati fi observat faptul ca ECU cere aducerea motorului in idle adica in ralanti cu toate ca pedala este apasata fapt raportat OK de senzori de pe pedala.
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
senzorul de presiune turbo dupa admisie ce rol are ? pentru ca mi-a spus un mecanic ca din cauza lui ar fi
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Zii mecanicului sa faca o diagnoza si dupa aceea sa-si dea cu parerea. De fapt ori nu a inteles simptomele masinii ori este pe langa subiect. Boost pressure ( senzor presiune supraalimentare) masoara presiunea din admisie mai exact cea livrata de turbo. In functie de el ECU face corectii asupra boost pressure prin intermediul wastegate-ul sau geometriei variabile a turbosuflantei in functie de echipare. Mai pe scurt , ajuta la dozarea corecta a raportului- aer combustibil,
  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
deci poate sa fie si asta o problema .pentru ca mie imi intra turbina foarte tarziu ,undeva la peste 3000 de rotatii si pana la 3000 se aude si motorul mai urat ,mai tare ,rontaie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR