- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- OP
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@S4844
Stie Sfântul Duh si cu Mama Omida ce fer ai tu si doar ei pot sã emitã pãreri....
Pe de altã parte, la decât 302k km, cine s-ar gândi cã poate ai uzurã în saboti si/sau tamburi(dacã zici tu, asa o fi...), mai ales cã în ultimii 100k km nu a fãcut nimeni o revizie serioasã la puntea spate?!
To be continued...
Stie Sfântul Duh si cu Mama Omida ce fer ai tu si doar ei pot sã emitã pãreri....
Pe de altã parte, la decât 302k km, cine s-ar gândi cã poate ai uzurã în saboti si/sau tamburi(dacã zici tu, asa o fi...), mai ales cã în ultimii 100k km nu a fãcut nimeni o revizie serioasã la puntea spate?!
To be continued...
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
Adevarul e ca nici n-am pus poze si nici nu am dat amanunte dar si daca as face poze nici nu stiu la ce sa fac ,doar am pus intrebarea gandindu-ma ca este o problema comuna usor de depistat . Oricum lasand asta la o parte am dat roata si tamburul jos si incercand sa constat ceva acolo am impins de cilindru de frana in dreapta si in stanga si cand apasam frana arunca lichid ceea ce mi s-a parut ciudat pentru ca nu am rupt/zgariat cele doua garnitur ale cilindrului. Oricum o sa mai caut pe internet principiul de functionare al trenului de rulare si reviziile.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pedala nu se apasa cu tamburul scos....ies pistonasele si arunca lichidul afara,daca se imbiba materialul de frictiune de pe saboti atunci trebuie si un set din ala nou.La orice interventie pe puntea spate la sistemul de franare cu tamburi se verifica sa nu fie pistonasele blocate ,cilindru sa fie curat pe interior sa nu fie scurgeri de lichid in mansoanele de protectie a garniturilor si obligatoriu de face reglajul sabotilor din mecanismul cu surub pana cand se simte ca sabotul atinge foarte fin suprafata de franare se mai slabeste foarte foarte putin si aia e ....frana merge perfect.
Nota.Reglajul sabotilor se face cu cablul franei de mana slabit la maxim,dupa ce s-a facut reglajul sabotilor ,s-a aerisit frana ,ultima este reglajul cablului franei de mana si frana pe spate va functiona perfect atat cea de stationare cat si cea de serviciu.Daca nu stapaniti foarte bine notiunile sau nu aveti experienta ,apelati la un mecanic care stie de capu lui si cunoaste bine sistemul de franare.
Nota.Reglajul sabotilor se face cu cablul franei de mana slabit la maxim,dupa ce s-a facut reglajul sabotilor ,s-a aerisit frana ,ultima este reglajul cablului franei de mana si frana pe spate va functiona perfect atat cea de stationare cat si cea de serviciu.Daca nu stapaniti foarte bine notiunile sau nu aveti experienta ,apelati la un mecanic care stie de capu lui si cunoaste bine sistemul de franare.
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat