marian76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Am o ASTRA G din 2007 cu motor Z17DTL. De aproximativ un an motorul a inceput sa se opreasca in mers. Se aprind toate indicatoarele din bord, parca s-ar taia alimentarea cu motorina. Dupa ce trag pe dreapta si incerc sa pornesc iar, ramane aprins led-ul de check engine si nu porneste. Dupa aproximativ 15 min led-ul de check engine nu se mai aprinde iar motorul porneste. Raman pe loc si o turez nu sunt probleme, dau sa plec moare....dupa mai multe porniri...si plecari de pe loc se calmeaza si merge cateva saptamani fara probleme...apoi o iau de la cap. Problema s-a intamplat cu motorul atat la cald cat si la rece. De asemenea nici temperaturile de afara nu au nici o relevanta, s-a intamplat atat iarna cat si vara. S-a intamplat si cu rezervorul de motorina plin, si pe jumate ...si mai pe gol (imi spusese cineva ca poate fi de la asta). Am fost de doua ori cu ea la EDS pentru diagnoza pe calculator. Prima data mi-au gasit erori pe toate injectoarele si le-au sters. A doaua oara iar...au dat jos ECU si au curata mufele....verdict: de schimbat/reparat ECU. In consecinta m-am dus cu ECU la cineva care mi-a refacut lipiturile pe placa. Dupa o saptamana de la operatiune, iar s-a intamplat. Mi-am pus pe masina o interfata ELM 327 si TORQUE pe smartfone sa vad si eu ce erori apar...nimic, nici o eroare. Ca sa-mi verific interfata si TORQUE-le am scos mufa de pe filtrul de aer si au aparut imediat erorile P0100 si P0110 - corespunzatoare problemei generate. Cu TORQUE nu am gasit nimic altceva stocat in ECU....deci trag concluzia ca nu este ECU. De asemenea nu am probleme de variatie de turatie cum am vazut pe alte topicuri si nici probleme de EGR -- am cautat pe tot forumul nu am gasit ceva asemanator --- AJUTOR!
Am o ASTRA G din 2007 cu motor Z17DTL. De aproximativ un an motorul a inceput sa se opreasca in mers. Se aprind toate indicatoarele din bord, parca s-ar taia alimentarea cu motorina. Dupa ce trag pe dreapta si incerc sa pornesc iar, ramane aprins led-ul de check engine si nu porneste. Dupa aproximativ 15 min led-ul de check engine nu se mai aprinde iar motorul porneste. Raman pe loc si o turez nu sunt probleme, dau sa plec moare....dupa mai multe porniri...si plecari de pe loc se calmeaza si merge cateva saptamani fara probleme...apoi o iau de la cap. Problema s-a intamplat cu motorul atat la cald cat si la rece. De asemenea nici temperaturile de afara nu au nici o relevanta, s-a intamplat atat iarna cat si vara. S-a intamplat si cu rezervorul de motorina plin, si pe jumate ...si mai pe gol (imi spusese cineva ca poate fi de la asta). Am fost de doua ori cu ea la EDS pentru diagnoza pe calculator. Prima data mi-au gasit erori pe toate injectoarele si le-au sters. A doaua oara iar...au dat jos ECU si au curata mufele....verdict: de schimbat/reparat ECU. In consecinta m-am dus cu ECU la cineva care mi-a refacut lipiturile pe placa. Dupa o saptamana de la operatiune, iar s-a intamplat. Mi-am pus pe masina o interfata ELM 327 si TORQUE pe smartfone sa vad si eu ce erori apar...nimic, nici o eroare. Ca sa-mi verific interfata si TORQUE-le am scos mufa de pe filtrul de aer si au aparut imediat erorile P0100 si P0110 - corespunzatoare problemei generate. Cu TORQUE nu am gasit nimic altceva stocat in ECU....deci trag concluzia ca nu este ECU. De asemenea nu am probleme de variatie de turatie cum am vazut pe alte topicuri si nici probleme de EGR -- am cautat pe tot forumul nu am gasit ceva asemanator --- AJUTOR!
alex06
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
marian76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu este vb de turatie.....in momentul in care se incalzeste motorul respectiv uleiul ...influenteaza senzorul de rotatie (care sta in baia de ulei), iar daca acesta este decalibrat ecu nu citeste valorile correct si taie alimentarea....
sau aceeasi simptoma o poate da un injector sau regulator mecanic din rampa comuna....
totul tine sa ai un tester care sa citeasca correct codurile de eroare si sa stii sa interpretezi correct valorle
daca nu ai cunostinte apeleaza la altcineva care te poate ajuta
sau aceeasi simptoma o poate da un injector sau regulator mecanic din rampa comuna....
totul tine sa ai un tester care sa citeasca correct codurile de eroare si sa stii sa interpretezi correct valorle
daca nu ai cunostinte apeleaza la altcineva care te poate ajuta
marian76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am scris si in primul post.. repet.. am fost de doua ori la service EDS. Testerul meu cred ca citeste bine erorile, atata timp cat cele generate de mine apar. Poate primul post a fost prea lung de citit. Sintetizez in intrebarea : Ce poate genera oprirea motorului Z17DTL in mers dar nu este raportat ca eroare de ECU?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
marian76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
gabi11dog
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
gabi11dog
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat