Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 936
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Anul trecut am incercat sa ajut un prieten,care reusise sa distruga filetul pt. bujii la 2 cilindrii pe o ..dacia.
Dupa demontarea chiulasei am majorat gaurile la d=16,5mm,am filetat cu M18x1,5 si am facut bucse filetate interior/exterior dinntr-un material destul de moale (OL) .Reductiile le-am facut usor conice la exterior (pt etansare-am gandit eu) si mai lungi putin pt a le putea bercuii pe interior.
Din pacate,atunci cand am filetat cu tarodul ,acesta nu a fost pe [axul]gaurii ,si atunci cand tarodul a depasit 1/2 din lungimea de filetat (in chiulas aluminiu),acesta s-a [recentrat] singur.
Rezultatul>>cand am incercat sa infiletez reductia,aceasta avea deja joc in filetul exterior,si a trebuit sa refac toata carpeala la M20.
Ceea ce vreau sa spun,este ca pt. ca nu mai facusem asa ceva inainte de asta ,am crezut ca este "simplu" precum "nea Vasile" al lui Dan;deci aveti grija unde si cum faceti "operatia"-eu unul m-am lecuit.
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
stiu ca nu e frumos ce o sa zic, insa e mai distractiv sa nu mearga totu de la inceput...cel putin, macar asa inveti. Smile prima data mereu merge mai greu... Very Happy
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cate chestii am invatat eu stricand odata si reparand de 2 ori, he he ,da mi-a prins bine. Dupa parerea mea kadeturile sunt celw mai usor de reparat in curtea proprie.
  • valentinh8

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994 X16 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Vin cu ceva noutati.Am apelat la varianta 2 din cele 3 propuse de mine si sunt f. bucuros! De ce?Nu m-o costat nimik ca un cunoscut mi-o facut-o cu o masina de gaurit si reductia la fel.Nu am demontat nimic deoarece cand am marit filetul,punea vanselina pe tarod si astfel nu a cazut aproape deloc spanul rezultat.Plus ca am lasat bujia nemontata si am pornit motorul sa arunce afara eventualele particule ce au cazut.Merge fara probleme acum,la urmatoarea problema similara voi schimba chiuloasa(nu cred ca o sa apuc,ori o vand ori ajunge la REMAT:))
  • dj05fmx

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1990 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu am facut la mai multe masini asa ceva, pe vremuri se gasea un kit special pt imbucsat chiulase, cu mai multe mertrice pt bujii...

daca lucrarea aste facuta cu simt de rapundere poti sa mergi linistit fara sa ai probleme.

o zi placuta!
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Se poate inchide.
  • Action

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Asta p[oate ajuta...fie si peste 4 ani
http://shop.berner.eu/berne...ete+de+bujii&
http://www.sculebgs.ro/scul...ratii-filete.html
http://www.boellhoff.ro/ro/...te_cu_helicoi.php
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR