- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Posibil ca senzorul de nivel sa iti fi ramas blocat jos pe "inchis" - adica ca si cum nu ar fi lichid in vasul de lichid pt parbriz. Baga-te dedesubt si incearca sa- misti usurel - eventual sa bati in el cu podul palmei. Probabil datorita depunerilor de la diferite lichide mai bune sau mai proaste s-a colmatat putin senzorul. Verifica de asemenea si cablajele electrice.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
eug_v
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ionutadrian
- **
- 208 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
eprom-ul merge citit, dar nu cred ca din interfata,pt asta tre sa legi niste fire direct la mid pe placa, e un eprom trist pe acolo http://www.alldatasheet.com...93C465A-E/CH.html . Problema e ca daca vrei sa il scrii, nu ai dump-ul necesar
Zice sisteme diagnosticate acolo - Multi/Color/Triple Info Displays, adica poate sa se conecteze, sa citeasca erori din MID ( de exemplu cand o ia razna senzorul de temperatura, apare eroare pe mid) si cred ca mai merge sa schimbi unitatile de masura ( galoane in litri, mile in kilometri) dar nu merge sa il adaptezi de la o motorizare la alta ( doar ce am auzit / citit si eu, nu am lucrat vreodata cu opel scanner)
Zice sisteme diagnosticate acolo - Multi/Color/Triple Info Displays, adica poate sa se conecteze, sa citeasca erori din MID ( de exemplu cand o ia razna senzorul de temperatura, apare eroare pe mid) si cred ca mai merge sa schimbi unitatile de masura ( galoane in litri, mile in kilometri) dar nu merge sa il adaptezi de la o motorizare la alta ( doar ce am auzit / citit si eu, nu am lucrat vreodata cu opel scanner)
- ionutadrian
- **
- 208 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
deci , sa reluam...atata timp cat poti citi acest dump din mid prin obd nu vad de ce ar mai trebui sa citesc dumpul cu programator din mid. il citesc de pe alta masina si il rescriu pe masina mea de exemplu...aceeiasi motorizare bineinteles.
din specificatii asa reiese....citire/rescriere eeprom si flash respectiv instruments si triple/multi info display.
eepromul nu e deloc complicat sau trist se poate citi si rescrie foarte usor daca ai dump. chestia e ca daca ar fi posibil acest lucru cu aceasta interfata nu ar mai trebui mereu sa desfaci midul de pe masina, lucru ce dureaza, apoi sa citesti sa il scrii, probe ...dureaza
din specificatii asa reiese....citire/rescriere eeprom si flash respectiv instruments si triple/multi info display.
eepromul nu e deloc complicat sau trist se poate citi si rescrie foarte usor daca ai dump. chestia e ca daca ar fi posibil acest lucru cu aceasta interfata nu ar mai trebui mereu sa desfaci midul de pe masina, lucru ce dureaza, apoi sa citesti sa il scrii, probe ...dureaza
- macelaru.daniel
- *
- 25 mesaje
- din 13 Jan 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
macelaru.daniel
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2013
- Mesaj Privat
salut baieti; la mid-ul de pe masina mea consumul la 100 de km ramine acelasi 7,8 si in oras si afara ,am facut ruta bucuresti dat km la 0 rezervor full ,si dupa 200 km la valcea am alimentat din nou full ,si au intrat 13litri adica 6,5 la100 dar pe mid tot 7,8 arata,aveti vreo idee sa blocat la 7,8 astept sa ma ajutati
- aurel01
- **
- 155 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Vectra 1998
- Mehedinti
aurel01
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
- prodanoff raluca
- *
- 10 mesaje
- din 28 Jan 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Ilfov
prodanoff raluca
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2013
- Mesaj Privat
buna seara imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie am cautat dar nu mam lamurit sunt fericitul posesor al unui vectra z18 xe si am o nelamurire pe tid imi apare decat tenperatura exterioara ceasul si data care este cu multii anii in urma am inteles ca trebuie sa imi apara si postul de radio pe tid cum fac sa pot sa reglez data si oara am vazut ca are 2 butoane pe tid dar nu merg sa setez data si ora si cum sa fac sa imi apara ce post de radio este sau ce cd este bagat inautru inca o data imi cer scuz daca nu am postat unde trebuie si astept pari
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Va salut. Spune-ti va rog, ce HU aveti pe masina acum?
Este cel original al masinii sau nu?
Ceasul si data se regleaza din cele doua butoane de la TID. In spatele celor doua butoane sunt lamele metalice flexibile. Trebuie sa tineti apasat cam 2-5 secunde pe butonul din stanga(cel care seamana cu un ceas), dupa ce incepe sa clipeasca un set de cifre apasati pe butonul din dreapta(cel cu un punct) pana cand ajungeti la cifra dorita. Repetati operatiunea pana cand ceasul si data sunt actualizate.
Este cel original al masinii sau nu?
Ceasul si data se regleaza din cele doua butoane de la TID. In spatele celor doua butoane sunt lamele metalice flexibile. Trebuie sa tineti apasat cam 2-5 secunde pe butonul din stanga(cel care seamana cu un ceas), dupa ce incepe sa clipeasca un set de cifre apasati pe butonul din dreapta(cel cu un punct) pana cand ajungeti la cifra dorita. Repetati operatiunea pana cand ceasul si data sunt actualizate.
- Hades
- **
- 199 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
Vin si eu cu o problema.
Tid-ul inca montat pe masina (nu am avut timp sa ajung la Florianu sa-mi monteze mid)
Problema cu care ma confrunt este ca luminozitatea este minima (acum este pe becuri normale, in urma cu ceva timp au fost leduri puse si se vedea impecabil.) Luminozitatea din blocul de lumini este la maxim, se vede cand dau minim maxim dar este prea slaba. Am schimbat de 2 ori becurile am curatat perile de la rotita de reglare a intensitatii luminii din blocul de lumini. Sigurantele sunt schimbate si functionale toate, dar lumina ramane foarte foarte slaba. Posibil sa fie ceva ars la tid sau s-a dus pe copca blocul de lumini?
Stima si numai bine!
Vin si eu cu o problema.
Tid-ul inca montat pe masina (nu am avut timp sa ajung la Florianu sa-mi monteze mid)
Problema cu care ma confrunt este ca luminozitatea este minima (acum este pe becuri normale, in urma cu ceva timp au fost leduri puse si se vedea impecabil.) Luminozitatea din blocul de lumini este la maxim, se vede cand dau minim maxim dar este prea slaba. Am schimbat de 2 ori becurile am curatat perile de la rotita de reglare a intensitatii luminii din blocul de lumini. Sigurantele sunt schimbate si functionale toate, dar lumina ramane foarte foarte slaba. Posibil sa fie ceva ars la tid sau s-a dus pe copca blocul de lumini?
Stima si numai bine!
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Problema ta este din alternator. In momentul in care alternatorul nu mai incarca in parametri si bateria este cam obosita, intensitatea luminoasa a display-ului scade vizibil. Verifica starea tuturor componentelor electrice: electromotor, sa aiba periile intacte, colectorul curat fara rezidurii de grafit, la fel si alternatorul sa fie in stare perfecta, periile si blocul de incarcare, excitatia alternatorului sa fie ok, becurile sunt bune deci nu ar trebui sa iti creeze probleme. Daca ai posibilitatea masoara si tensiunea pe care o ai ka terminalele becurilor tid- ului. Parerea mea este ca tu ai scurgeri de curent minore, dar si o baterie mai slabuta. Sistemul tau electric nu este safe acum.
- ionutzuck
- **
- 101 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Vectra 1998 X16XEL
- Dolj
ionutzuck
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare , revin cu o noua problema din pacate , ieri am cumparat un TID pentru vectra mea pentru ca al meu nu mai afisa nimic. Astazi l-am montat totul bine si frumos doar ca in locul in care ar trebui sa imi arate data scrie "Program", mentionez ca data pot sa o fixez doar ca dupa doua secunde dispare si imi apare "Program" , Player-ul nu este original ci unul aftermarket doar cu stick si card. prima oara crezui ca este din cauza playeru-lui , ma interesai putin si taiai firul albastru care trimite semnal catre TID dar tot asa imi apare , incarcai si cu mufele scoase din player si tot asa . deci nu este din player. Nu imi indica nici temperatura exterioara (la asta nu stiu daca am eu o problema la senzor sau e din TID) Cum pot remedia problema ? Multumesc!
gaby1994
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2011
- Mesaj Privat
4uall2013
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Germania
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2013
- Mesaj Privat
va salut cu tot respectul sunt nou aici si as avea nevoie de putin ajutor.am montat un mid pe Vectra mea 2.2 dti y22dtr pana aici toate bune si frumoase doar ca atunci cand iau contactul si scot cheia midul ramane aprins si imi afiseaza ora si temperatura midul este de pe o motorizare identica .tudil original functioneaza scot cheia din contact se opreste pe cand midul nu stiu trebuie facuta vreo programare sau...?va multumesc frumos