- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
clau70, antentionare cu martor in bord filter particle is full poate este la masini mai noi de 2010, insignia mea din 2010 nu apare nici un martor in bord cand isi face regenerarea, dar ma uit la consumu instant ca incepe sa creasca turometrul sta undeva aproximativ la 900 rot/min plus miros de ars.... Deci instructiuniile alea din carte sunt probabil pentru >2010
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Culmea sau nu,cand am luat masina din semantura ,dupa aproximativ 2 saptamanii dupa ce-am cumparat-o la semafor dau sa plec,deodata poc putere martor in bord cheita cu Service Vehicle Soon, si gata putere aproape mort motorul. Am dus-o la service mi-au zis ca-i filtrul de particule colmatat, acum ca spuneti ca treburiile stau asa , oare de ce nu mi-a dat nici o atentionare in bord ca si cum ar fi plin filtrul ? Mentionez masina avea atunci 135.000 km, nu stiu ce a facut cu ea cel care a adus-o din germania.......cert este ca dupa ce l-am demontat eu dupa masina si l-am trimis o firma specializata de curatare,masina are 163.000 km si nu a mai facut absolut nici o figura acest filtru ( cert este ca schimb uleiul la maxim 10.000 km ) si pun Motul
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1680635
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1654724
Poate fi o eroare de citire daca diagnoza s-a facut cu op-com 2010, trebuie o interfata mai noua.
Inseamna ca prima regenerare s-a facut acum 109870km, adica atunci cand masina avea 162km.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1654724
Poate fi o eroare de citire daca diagnoza s-a facut cu op-com 2010, trebuie o interfata mai noua.
Florin Insignia a scris:Si scria distance since last DPF replacement 109870km si masina are acum 110032 ?
Inseamna ca prima regenerare s-a facut acum 109870km, adica atunci cand masina avea 162km.
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Am fost azi la un prieten ce are un op com si am verificat starea filtrului de particule, scria ca ultima regenerare a fost acum 288 km si DPF shoot accumulation 255%. La ce se refera acest lucru?
Si scria distance since last DPF replacement 109870km si masina are acum 110032 ?
Si scria distance since last DPF replacement 109870km si masina are acum 110032 ?
Colegu stai linstit si eu m-am speriat pe treaba asta, tot asa apare si la mine tot 255% apare ca isi face regenararile cam la la aproximativ 400-500 km..... da procentul de cenusa tot nu scade tot la 255%. Masina trage cum trebuie, de vreo 30.000 km decand am dat filtru la curatat apare procentul acela !
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
clau70 a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1680635
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1654724
Poate fi o eroare de citire daca diagnoza s-a facut cu op-com 2010, trebuie o interfata mai noua.
Inseamna ca prima regenerare s-a facut acum 109870km, adica atunci cand masina avea 162km.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1654724
Poate fi o eroare de citire daca diagnoza s-a facut cu op-com 2010, trebuie o interfata mai noua.
Florin Insignia a scris:Si scria distance since last DPF replacement 109870km si masina are acum 110032 ?
Inseamna ca prima regenerare s-a facut acum 109870km, adica atunci cand masina avea 162km.
Ii bun, deci inca o convingere ca, km sunt reali
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
In sfarsit am reusit si eu sa prind momentul cand isi face regenerarea, acum am ajuns acasa si cand sa opesc motorul am observat ca turometrul e putin mai sus si am dat rapid pe consumul instant si am vazut ca era marit 1,5 - 2 l/h si mi-am dat seama ca isi face regenerarea si l-am lasat sa mearga pana am vazut ca a scazut consumul instant la normal 0.6-0.7 l/h si chiar si dupa aceea l-am mai lasat vreo 5 minute.
Ideea e ca nu am stiut trebuie sa il las la relanti sau sa il turez peste 2000rpm? L-am tinut constant pe la 2200 rpm vreo 2 minute si apoi l-am lasat la relanti.
Azi dimineata imi zicea ca s-a facut regenerarea acu 288 km, azi am mai umblat cam 40-50 km prin oras, deci ar fi cam 340-350 km de la ultima regenerare, e normal sa fie asa des?
Ideea e ca nu am stiut trebuie sa il las la relanti sau sa il turez peste 2000rpm? L-am tinut constant pe la 2200 rpm vreo 2 minute si apoi l-am lasat la relanti.
Azi dimineata imi zicea ca s-a facut regenerarea acu 288 km, azi am mai umblat cam 40-50 km prin oras, deci ar fi cam 340-350 km de la ultima regenerare, e normal sa fie asa des?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- mustacsshe
- *
- 2 mesaje
- din 16 Jul 2015
- Astra Y20DTH
- Bihor
mustacsshe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut !
Eu am un stra j cu motor 2.0 / 160 cp. /180.000 km/
Cand am adus-o masina din germania de 2 ani(135.000), a facut regeneratia dupa 600-800 km, nu am avut nici odata problema cu DPF.
Dupa 1 an, la un stop "service vehicle soon" si am ramas fara putere. Am mers la reprezentanta, unde au spus ca masina nu a reusit sa-l faca regeneratia de mai multe ori, si de acea a intrat in "safe mode". Au facut ei Regeneratia acolo, prin calculator, turatie la 2500, cu clima si mai multe lucruri pornite, asa a durat 10 min. (50 ron)
Am mai fost acolo la ei de vreo 6-7-8 ori, si acuma masina face regeneratia in fiecare 150-200 km sau si mai des.
Din pacate masina folosesc 80% in oras, insa si asa e cam nashpa asa, de ce nu au facut ceva cei de le opel sa stie soferul cand vrea sa faca masina regeneratia.
Am fost si sa spal DPF-ul, insa tot asa face si acuma. 150-200 km.
Eu am un stra j cu motor 2.0 / 160 cp. /180.000 km/
Cand am adus-o masina din germania de 2 ani(135.000), a facut regeneratia dupa 600-800 km, nu am avut nici odata problema cu DPF.
Dupa 1 an, la un stop "service vehicle soon" si am ramas fara putere. Am mers la reprezentanta, unde au spus ca masina nu a reusit sa-l faca regeneratia de mai multe ori, si de acea a intrat in "safe mode". Au facut ei Regeneratia acolo, prin calculator, turatie la 2500, cu clima si mai multe lucruri pornite, asa a durat 10 min. (50 ron)
Am mai fost acolo la ei de vreo 6-7-8 ori, si acuma masina face regeneratia in fiecare 150-200 km sau si mai des.
Din pacate masina folosesc 80% in oras, insa si asa e cam nashpa asa, de ce nu au facut ceva cei de le opel sa stie soferul cand vrea sa faca masina regeneratia.
Am fost si sa spal DPF-ul, insa tot asa face si acuma. 150-200 km.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Chestia cu spalatul DPF-ului va ca luat amploare...,cheltuiti bani inutil,efectul este aproape zero...
Asa se intampla cand nu te informezi suficient asupra unor aspecte "ascunse" foarte bine de catre producatori...,se pare ca alegere facuta de tine, avand in vedere faptul ca o utilizezi preponderent urban, nu a fost una buna...
In acest caz, nu pot decat sa iti recomand DPF off, atat fizic cat si din soft...
Asa se intampla cand nu te informezi suficient asupra unor aspecte "ascunse" foarte bine de catre producatori...,se pare ca alegere facuta de tine, avand in vedere faptul ca o utilizezi preponderent urban, nu a fost una buna...
In acest caz, nu pot decat sa iti recomand DPF off, atat fizic cat si din soft...