- veseldemic
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
veseldemic
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Sunt posesorul unui Opel Vectra B2 2.0 DTI Elegance din 2001 si de 6-8 luni are niste probleme....
Cand o las cu botul in sus nu vrea sa porneasca si scoate fum alb si negru....am dus-o la 2 mecanici, unul mi-a zis ca e pompa de injectie, asta dupa ce mi-a schimbat furtunase, mia curatat rezervorul, mia pus o chestie (nu ma pricep la mecanica) sa nu se duca motorina inapoi, mia schimbat tot ce se putea schimba....si alta solutie din punctul lui de vedere nu mai este....
Altul care a lucrat la Opel a spus ca nu e pompa de injectie ca masina numai trebuia sa porneasca mai ales dupa atatia km, trebuia sa se duca de mult...
Dubiile mele incep acum....am pus masina pe un tester (nu cel de la Opel, altul la un service autorizat) iar testerul spune ca nu are nici o problema nici o eroare nimic....ceea ce m-a lasat cu gura cascata...
A 2-a chestie ciudata ar fii ca am mers cu ea decand a inceput sa faca asta cca 1000 de km si inca tot merge singura problema fiind pornirea....daca e cu botul in jos porneste, daca e cu botul in sus tre´ sa ii dau cu un spray ca altfel nu o ia....am auzit fel si fel de pareri si deocamdata nu vreau sa dau 1000 de euro pe o pompa plus manopera in conditiile in care masina valoreaza 4000-5000 sau cat o mai fii...si nu am tinut neaparat sa o fac pana acum deoarece masina inca merge fara nici o problema plus ca mai am alta masina de care ma folosesc, opelul fiind mai mult pentru mersul la munca...sau pentru mersul la consum scazut...ma rog....e mai de tavaleala asa.....
Si inca ceva, inainte de intamplarea asta si chiar si acuma masina de cand am luat-o scotea un pic de fum negru la pornire, doar cat se facea aprinderea aia, lucrul asta l-am remarcat si la un vecin cu aceiasi masina si ulterior chiar la mai multe masini de acest tip....de ce scot fum negru cand pornesc? este foarte enervant....
Sincer m-am atasat mult de masinuta asta, asa cum e ea, si tocmai deaia nici nu am dat-o pana acum....si nu sunt genul de om care sa dea tepe la altii care se chinuie sa isi cumpere o masina mai buna....asa ca vreau sa o fac sa fie in perfecta stare in caz ca in viitor ma decid sa o vand....
Asadar voi ce credeti ca e? Pompa de injectie sau....alte chitzibushuri...? Astept sfaturile voastre.
Multumesc.
Sunt posesorul unui Opel Vectra B2 2.0 DTI Elegance din 2001 si de 6-8 luni are niste probleme....
Cand o las cu botul in sus nu vrea sa porneasca si scoate fum alb si negru....am dus-o la 2 mecanici, unul mi-a zis ca e pompa de injectie, asta dupa ce mi-a schimbat furtunase, mia curatat rezervorul, mia pus o chestie (nu ma pricep la mecanica) sa nu se duca motorina inapoi, mia schimbat tot ce se putea schimba....si alta solutie din punctul lui de vedere nu mai este....
Altul care a lucrat la Opel a spus ca nu e pompa de injectie ca masina numai trebuia sa porneasca mai ales dupa atatia km, trebuia sa se duca de mult...
Dubiile mele incep acum....am pus masina pe un tester (nu cel de la Opel, altul la un service autorizat) iar testerul spune ca nu are nici o problema nici o eroare nimic....ceea ce m-a lasat cu gura cascata...
A 2-a chestie ciudata ar fii ca am mers cu ea decand a inceput sa faca asta cca 1000 de km si inca tot merge singura problema fiind pornirea....daca e cu botul in jos porneste, daca e cu botul in sus tre´ sa ii dau cu un spray ca altfel nu o ia....am auzit fel si fel de pareri si deocamdata nu vreau sa dau 1000 de euro pe o pompa plus manopera in conditiile in care masina valoreaza 4000-5000 sau cat o mai fii...si nu am tinut neaparat sa o fac pana acum deoarece masina inca merge fara nici o problema plus ca mai am alta masina de care ma folosesc, opelul fiind mai mult pentru mersul la munca...sau pentru mersul la consum scazut...ma rog....e mai de tavaleala asa.....
Si inca ceva, inainte de intamplarea asta si chiar si acuma masina de cand am luat-o scotea un pic de fum negru la pornire, doar cat se facea aprinderea aia, lucrul asta l-am remarcat si la un vecin cu aceiasi masina si ulterior chiar la mai multe masini de acest tip....de ce scot fum negru cand pornesc? este foarte enervant....
Sincer m-am atasat mult de masinuta asta, asa cum e ea, si tocmai deaia nici nu am dat-o pana acum....si nu sunt genul de om care sa dea tepe la altii care se chinuie sa isi cumpere o masina mai buna....asa ca vreau sa o fac sa fie in perfecta stare in caz ca in viitor ma decid sa o vand....
Asadar voi ce credeti ca e? Pompa de injectie sau....alte chitzibushuri...? Astept sfaturile voastre.
Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- veseldemic
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Constanta
veseldemic
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
costache
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
Va salut cu respect am si eu urmatoarea problema care tine atat de pornirea grea cat si de rularea masini
Problemele la masina mea sunt urmatoarele sau e una singura care se maifesta in felul urmator:
1-La rece porneste putin mai greu decat porneste la cald.
2-In mers nu se tureaza mai mult de 3300, iar in mers nu se tureaza mai mult de 2000 si daca incerc sa o fortez motoru merge intrerupt.
3-Cand opresc motoru are o oprire cam brusca.
Am fost cu ea la tester si mi-a zis ca e partea mecanica din pompa de injectie dar eu stiu ca aia nu se poate vedea pe tester.
Problemele la masina mea sunt urmatoarele sau e una singura care se maifesta in felul urmator:
1-La rece porneste putin mai greu decat porneste la cald.
2-In mers nu se tureaza mai mult de 3300, iar in mers nu se tureaza mai mult de 2000 si daca incerc sa o fortez motoru merge intrerupt.
3-Cand opresc motoru are o oprire cam brusca.
Am fost cu ea la tester si mi-a zis ca e partea mecanica din pompa de injectie dar eu stiu ca aia nu se poate vedea pe tester.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexmarian2013
- *
- 23 mesaje
- din 31 Mai 2013
- Zafira 2000
- Mehedinti
alexmarian2013
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Zafira 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
Eu am o presupunere si maine o sa incerc sa vad daca este asa. Tata a ramas odata fara motorina si de atunci a inceput sa faca figura. chestia este urmatoarea: Ea ramanand fara motorina in sorb sa tras toata mizeria posibila din rezervon si ma gandesc ca s-a infundat sorbu din rezervor. De ce zic ca e posibil sa fie sorbu mie odata mi sa gatuit furtunu de tur de la motorina si exact asa imi facea nu se tura intrerupea si tot asa. Acum nu bag mana in foc ca o fii sorbul si mai e posibil sa fie si motorina extra proasta si tona de apa deoarece am demontat filtru si am mirosit motorina din filtru si e mai degraba gaz decat motorina e decolorata si miroase a gaz. Multumesc pentru raspuns.