- orlandosro
- *
- 22 mesaje
- din 16 Apr 2011
- Astra 2005 z17dth
- Alta tara
orlandosro
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2011
- Mesaj Privat
alex_stnc
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2007 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2014
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra 1.7 cdti si imi face probleme. NU trece peste 3000 de turatii decat cand are chef. De exemplu in oras trece dar la drum intins cand vreau sa ma dau la ea nu mai trece! Am citit mult pe aici dar sincer nu stiu ce sa fac? Nu vreau sa bag bani in ea degeaba. Am vazut ca majoritatea spun ca ar fi de la electrovalva sau de la senzorul de presiune? cum verific care din ele imi face probleme? Multumesc! Nu ma am deloc cu masinile si la mine in Valcea la reprezentanta sunt cei mai prosti oameni, acolo nu o mai duc!
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
verificarea nu o faci decat pe tester si banuiesc ca atunci cand nu trece de 3000 iti apare in bord martorul ca e o problema cu masina. pe tester iti identifica senzorul cu problema adica codul de eroare.
1.7 cdti motoarele z17xxx sunt motoare care aspira fumul in stalactite si stalagmite pe admisie. mai mult ca sigur si electrovalva EGR si senzorul de presiune sunt pline de depuneri.
pentru linistea ta sufleteasca nu esti singurul cu aceste probleme dar trebuie sa te apuci de curatat:
senzorul e usor de scos si curatat.
la EGR e mai dificil si aici trebuie un pic de cunostinte de mecanica
1.7 cdti motoarele z17xxx sunt motoare care aspira fumul in stalactite si stalagmite pe admisie. mai mult ca sigur si electrovalva EGR si senzorul de presiune sunt pline de depuneri.
pentru linistea ta sufleteasca nu esti singurul cu aceste probleme dar trebuie sa te apuci de curatat:
senzorul e usor de scos si curatat.
la EGR e mai dificil si aici trebuie un pic de cunostinte de mecanica
alex_stnc
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2007 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2014
- Mesaj Privat
Am avut probleme mari cu injectoarele, nu am avut timp de ea si a stat in garaj. Am hotarat sa repar tot ce e stricat la ea si tot ce tine de consumabile! Am fost stricate toate 4 injectoarele, le-am schimbat pe toate, luate de pe un site din Cluj de mecanic 650 lei bucata, mi-a curatat admisia, mi-a schimat distributia, ulei, filtre si ce mai e pe acolo! A trebuit sa imi schimbe nu stiu ce bielete si capete de bara pe fata! Am luat-o vineri de la el tragea masina, schimband injectoarele nu se mai aude motorul ca inainte se aude super Ok! Toate bune si frumoase pana cand am plecat de la Valcea spre Bucuresti aseara si dupa 10 Km pe Dealul Negru s-a aprins martorul in bord si nu a mai vrut sa mearga normal. Am mers 1km am oprit motorul si am repornit dupa cateva sute de metri iar s-a aprins martorul. Cand am ajuns in Bucuresti la primul semafor am oprit motorul si surpriza pana am ajuns la destinatie nu s-a mai aprin nimic si a mers! Dar nici nu am trecut de 90km/h. Nu ma am chiar deloc cu masinile, sincer nici nu ma pasioneaza, dar am nevoie de ea de acum incolo si de aceea chiar vreau sa functioneze cat de cat la parametri ei normali> multumesc
wolfu87
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Y17DTi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2016
- Mesaj Privat
Am avut de curand o problema cu senzorul de presiune de pe galeria de adminise (MAP) si poate ajuta pe cineva din simptomele mele, in treapta 1-2-3 se tura maxim, demaraj bun, dupa treapta 3-4 peste 2500 ture mai ales, aparea check engine in bord, eroarea de pe tester era ELectroventil presiune turbo presiune mare, nu aveam Limp mode, daca o turam incet nu aparea in mers eroarea, doar daca depaseam mai strident o masina sau urcam un deal, asta abia in timp mi-a dat problemele foarte des ca inainte dupa schimbarea electrovalvei de la pompa de injectie, doar cand ploua imi facea figuri la cald nu facea probleme, a depins doar de vreme nu de motorul rece/cald. Am schimbat senzorul, merge si rupe. Drumuri bune!
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- chupachabra
- **
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- marian heia
- *
- 2 mesaje
- din 16 Mar 2021
- Insignia 2009 A20DTH
- Giurgiu
marian heia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salut bãieți !
Am și eu o problemã asemãnãtoare cu galeria de admisie sau senzorul MAP la un opel Insignia 2009 A20DTH 160cp.
Vin cu câteva amãnunte:
Am fãcut turbina acum o sãptãmânã la ADV Turbo ,am spãlat filtru DPF la câteva zile tot la ei pe bancul lor din dotare ,le-am montat pe mașinã, dar este puturoasa ca și cum nu întra turbina ,nu trage de nici un fel merge așa bãtrânește ,se accelereazã lent ,iar dacã apãs pedala brusc ,nu se accelereazã mai mult de 3000 de ture.
Ma-m întors la sediul lor dupã montarea turbinei și probele fãcute crezând cã este din turbina ,și au fãcut ei o diagnoza la mașinã încãt nu le dã nici un fel de eroare pe tester, doar cã este un pic mai micã valoarea aerului care întra în motor dar ca eroare sau ceva senzor nici una.
Dar cum ? Asa deodatã neavând nici un simptom ?
Pânã la recondiționarea turbinei și Dpf-ului a mers fãrã probleme trãgea de rupea, iar mecanici de la ADV turbo a zis cã sa întâmplat dupã ce am montat turbina și DPF-ul plecând în probe se poate întâmpla multe la o mașinã, de genul blocarea capetelor din galerie sau senzorul MAP nu mai citește valorile aerului care întra în admisie și nu dã voie la turbina sã între și sã tragã la parametri normali..
Am depãrtat turbina de DPF sã vãd dacã merge fãrã evacuare prin FILTRU și eșapament,dar tot asa merge abia trag,foarte lent.
Am schimbat și galeria de admisie acum fiind intactã și perfectã,iar pe tester mi-a dat erorile acestea din poza atașatã.
Pânã la schimbarea galeriei nu îmi dãdea nicio eroare sau vreo problemã la mașinã..
Sa mai întânlit cineva cu problema aceastã ,ce este de fãcut cã personal mia dat mari bãtãi de cap aceasta mașinã ..
Mulțumesc Anticipat tuturor pentru pãreri
Am și eu o problemã asemãnãtoare cu galeria de admisie sau senzorul MAP la un opel Insignia 2009 A20DTH 160cp.
Vin cu câteva amãnunte:
Am fãcut turbina acum o sãptãmânã la ADV Turbo ,am spãlat filtru DPF la câteva zile tot la ei pe bancul lor din dotare ,le-am montat pe mașinã, dar este puturoasa ca și cum nu întra turbina ,nu trage de nici un fel merge așa bãtrânește ,se accelereazã lent ,iar dacã apãs pedala brusc ,nu se accelereazã mai mult de 3000 de ture.
Ma-m întors la sediul lor dupã montarea turbinei și probele fãcute crezând cã este din turbina ,și au fãcut ei o diagnoza la mașinã încãt nu le dã nici un fel de eroare pe tester, doar cã este un pic mai micã valoarea aerului care întra în motor dar ca eroare sau ceva senzor nici una.
Dar cum ? Asa deodatã neavând nici un simptom ?
Pânã la recondiționarea turbinei și Dpf-ului a mers fãrã probleme trãgea de rupea, iar mecanici de la ADV turbo a zis cã sa întâmplat dupã ce am montat turbina și DPF-ul plecând în probe se poate întâmpla multe la o mașinã, de genul blocarea capetelor din galerie sau senzorul MAP nu mai citește valorile aerului care întra în admisie și nu dã voie la turbina sã între și sã tragã la parametri normali..
Am depãrtat turbina de DPF sã vãd dacã merge fãrã evacuare prin FILTRU și eșapament,dar tot asa merge abia trag,foarte lent.
Am schimbat și galeria de admisie acum fiind intactã și perfectã,iar pe tester mi-a dat erorile acestea din poza atașatã.
Pânã la schimbarea galeriei nu îmi dãdea nicio eroare sau vreo problemã la mașinã..
Sa mai întânlit cineva cu problema aceastã ,ce este de fãcut cã personal mia dat mari bãtãi de cap aceasta mașinã ..
Mulțumesc Anticipat tuturor pentru pãreri
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat