Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • coste81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna.

Am o problema cu ventilatorul responsabil cu climatizarea masinii.

Functioneaza foarte neregulat in sensul ca se tot opreste, porneste, schimba turatia pe ventilare manuala. Am patit o data sa nu il mai pot porni o buna bucata de vreme (vre-o 10km) dupa care a pornit brusc.

Care credeti ca ar putea fi cauza? Se poate reconditiona?

Multumesc.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
A fost o campanie de rechemare 11-P-032 referitoare la acest lucru, intra apa la ventilator. S-ar putea sa fie din cauza asta. Verifica la reprezentanta.
  • coste81

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Acum ca ai spus am verificat pe istoricul masinii si apare aceasta campanie efectuata in data de 18.11.2011.

Cunoasteti vre-o firma de reconditionat ventilatoare sa dau un telefon?

Multumesc.
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna,

Revin si eu pe forum cu o noua problema...Am o Insignia A20DTH 2010 cu 160 cp. Cand pornesc AC se intampla sa moara motorul la relanti sau cand dau sa plec de pe loc, desi nu las ambreiajul prea repede. De asemenea, am patit sa aud niste batai neregulate din zona injectoarelor si oscileaza putin turometrul (asta pana se incalzeste motorul). Saptamana viitoare am programare la reprezentanta sa o puna pe tester, dar ma ingrijoreaza, mai ales bataile, pentru ca nu stiu din ce cauza ar putea fi (electrica/de alimentare/injector care nu functioneaza bine etc.). A mai avut cineva problema asta?

Ioana
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Posibil ceva probleme la compresorul pentru AC(lipsa freon,lipsa ulei,rulment blocat/uzat,etc...),ai observat daca raceste in momentul cuplarii AC-ului?
Cu bataile la rece ,posibil de la injectoare(depuneri),se pot verifica(curata)...
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns. Incepe sa raceasca la cuplarea AC cam la 1 - 2 min de la pornire; atunci cand cuplez Auto la inceput ventileaza mai tare apoi scade in intensitate pe masura ce ajunge la temperatura setata. Dar e posibil sa se opreasca motorul de la AC? Inteleg la o masina cu motor mic, dar la asta nu mi se pare normal.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Da, poate sa se opreasca motorul. Compresorul probabil are ceva probleme, merge greu .
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Are rost sa merg la reprezentanta sa o puna pe test? Exista sansa sa dea vreo eroare? Sau sa ma duc direct la un service care se ocupa de instalatiile de climatizare?

Mersi!
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Acum depinde, masina mai este in garantie ?Pe tester nu stiu daca vor vedea probleme mecanice. Trebuie data jos cureaua si invartit compresorul sa vada daca se invarte greu. Daca masina este in garantie, mergi unde ai luat masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR