- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Nu te impancienta , nu apleca urechea la chiar tot ce se zice pe aici. Uleiul ala scurs , este ulei de motor din cate imi dau seama se scurge de sus din zona termoflot carcasa filtru de ulei. Este o problema relativ comuna la 1.7 CDTI adica: da ulei ori pe la garnitura termoflot ori pe la vreun furtun termoflot putin ciupit sau de ce nu... chiar carcasa filtru ulei crapta (se intampla des cand se strange in stil " romanesc" adica fara cap).
Referitor la uleiul de pe alternator problema este la oringul de etansare pompa vacuum (pompa vine aplicata pe alternator). Intr-adevar oringul este scump ... foarte scump , mai exact 7.5 RON (sapte lei si cincizeci de bani).
Referitor la pret , probabil era mai bine sa ti-o dea cu 4000 de Euro ca sa fie mai buna . Daca intelegi aluzia... mentalitate pur romaneasca daca masina e mai scumpa e mai buna.
P.S. Toate-s o apa si un pamant , ma refer la masinile aduse de afara, intr-adevar unele sunt mai parfumate , mai ingrijite dar km sunt aceeasi la toate , adica multi.
O seara buna in continuare.
Referitor la uleiul de pe alternator problema este la oringul de etansare pompa vacuum (pompa vine aplicata pe alternator). Intr-adevar oringul este scump ... foarte scump , mai exact 7.5 RON (sapte lei si cincizeci de bani).
Referitor la pret , probabil era mai bine sa ti-o dea cu 4000 de Euro ca sa fie mai buna . Daca intelegi aluzia... mentalitate pur romaneasca daca masina e mai scumpa e mai buna.
P.S. Toate-s o apa si un pamant , ma refer la masinile aduse de afara, intr-adevar unele sunt mai parfumate , mai ingrijite dar km sunt aceeasi la toate , adica multi.
O seara buna in continuare.
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Nu cunosc preturile de reprezentanta , de fapt le cunosc dar nu stiu cu cate ore sunt cotate reparatiile. Ca idee o ora de manopera este undeva la 80 RON.
Ca si piese luate din magazin te costa undeva la 20 RON adica oring alternator (pompa vacuum) + eventuala garnitura termoflot cu toate ca inclin sa cred ca un furtun este ciupit (dupa cantitea de ulei).
Ca manopera intr-un service normal ar trebui sa fie cam 50-100 RON inlocuit oring pompa vacuum , si garnitura termoflot intra in banii astia. Acum depinde de service... unii sunt corectii altii de citesc ca habar nu ai de masini si iti baga manopera plus inlocuiesc alte piese bune etc.
Ca si piese luate din magazin te costa undeva la 20 RON adica oring alternator (pompa vacuum) + eventuala garnitura termoflot cu toate ca inclin sa cred ca un furtun este ciupit (dupa cantitea de ulei).
Ca manopera intr-un service normal ar trebui sa fie cam 50-100 RON inlocuit oring pompa vacuum , si garnitura termoflot intra in banii astia. Acum depinde de service... unii sunt corectii altii de citesc ca habar nu ai de masini si iti baga manopera plus inlocuiesc alte piese bune etc.
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
In principiu cam astea ar fi oring pompa vacuum + verificare scurgere ulei zona capac filtrul ulei, carcasa filtru ulei - termoflot. Cel mai bine du-te la un service axat pe Opel , foarte posibil ca altii sa nu stie de problema asta comuna cu pompa de vacuum si sa nu aiba habar sa dea o idee si sa se lege de altele.Vezi ca in Bucuresti este service-ul lui Maiandrei ,este un pic cam scump dar stie ce are de facut pe partea de Opel. Macar pentru o constatare si daca-ti convine pretul o si repari acolo.
Noi aici pe forum dam cateva idei despre ce ar putea sa fie , nu trebuie luate ca si verdicte de defect deoarece nu avem masina in fata , cu toate ca de cele mai multe ori se dovedeste a fi cum zicem noi.
Din pozele pe care le-ai pus 90 % ce am zis este sursa problemelor tale , mai raman 10 % pe care le elimina doar mecanicul care se uita la masina.
Noi aici pe forum dam cateva idei despre ce ar putea sa fie , nu trebuie luate ca si verdicte de defect deoarece nu avem masina in fata , cu toate ca de cele mai multe ori se dovedeste a fi cum zicem noi.
Din pozele pe care le-ai pus 90 % ce am zis este sursa problemelor tale , mai raman 10 % pe care le elimina doar mecanicul care se uita la masina.
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am mai facut cateva poze cu scurgerile.Poate reusiti voi sa va dati seama de unde provin.
-zona turbina http://postimg.org/image/tvttk6dnv/
-zona imbinare cutie viteze-motor http://postimg.org/image/brskblhwt/
-zona alternator-pompa vacum http://postimg.org/image/we9grngtf/
http://postimg.org/image/3vcli857v/
http://postimg.org/image/3p7rfo6d1/
-imbinare tubulatura ce vine din turbo cu intercooleru http://postimg.org/image/gsj49nl3d/
-pe bloc, deasupra http://postimg.org/image/lhudoxhu1/
-pe bloc in zona pompei de vacum http://postimg.org/image/84f5i2omx/
-in zona cremalierei de directie ( ma gandesc si sper sa nu piarda lichid de servo ) http://postimg.org/image/uokprb3al/
In fiecare dimineata gasesc sub ea 3-4 picaturi de 1-2 cm diametru . Nivelul de ulei scade greu adica pana acum n am sesizat nimic pe joja , poate in ceva timp. Se vede clar cum curge ulei din capacul filtrului de ulei la imbinarea cu termoflotul. Dar in restul zonelor de unde vine atat ulei ? Multumesc anticipat!
-zona turbina http://postimg.org/image/tvttk6dnv/
-zona imbinare cutie viteze-motor http://postimg.org/image/brskblhwt/
-zona alternator-pompa vacum http://postimg.org/image/we9grngtf/
http://postimg.org/image/3vcli857v/
http://postimg.org/image/3p7rfo6d1/
-imbinare tubulatura ce vine din turbo cu intercooleru http://postimg.org/image/gsj49nl3d/
-pe bloc, deasupra http://postimg.org/image/lhudoxhu1/
-pe bloc in zona pompei de vacum http://postimg.org/image/84f5i2omx/
-in zona cremalierei de directie ( ma gandesc si sper sa nu piarda lichid de servo ) http://postimg.org/image/uokprb3al/
In fiecare dimineata gasesc sub ea 3-4 picaturi de 1-2 cm diametru . Nivelul de ulei scade greu adica pana acum n am sesizat nimic pe joja , poate in ceva timp. Se vede clar cum curge ulei din capacul filtrului de ulei la imbinarea cu termoflotul. Dar in restul zonelor de unde vine atat ulei ? Multumesc anticipat!
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- **
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Ia 2-3 spray uri de curatitor frana spala motorul peste tot si dupa afli pe unde iti curge.Eu din ce vad zic sa schimbi oringul din alternator si garniturile de la pompa vacum-alternator si cea care etanseaza capacul pompei pe pompa de vacum, verifica si la termoflot si schimba si acolo.,da jos turbina fara a umbla la suruburile de reglaj , desfao ,spalo si verifica da daca are joc mare , spala si traseul urbo intercooler..
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Este posibil sa ai presiune prea mare in baia de ulei de au pocnit toate dintr-o data de verificat in service presiunea din baia de ulei.
În primul rand cauti un service bun, da bun (nu este munca de carpaci sau service de colt de strada.)
Faci o constatare in service de unde sunt scurgerile si ce piese sunt necesare.
(piesele le comanzi in service-ul unde faci reparatia, asa primesti garantie pe toata lucrarea.)
(Asa cumperi numai piesele care iti sunt necesare fara sa ramai cu ele daca nu se potrivesc.)
Si de aici te intinzi cat te tine punga.
Rezolvi prima data pe partea distributiei daca se duce cureaua adio motor.
Dupa restul.
Este bine sa ai 1500 ron cu tine cand incepe sa desfaca spre cutia de viteze trebuie schimbata si cutare si cutare.
Pentru motor Z17DTH cauze pot fi.
http://www.partsbase.org/op...z-diesel-engines/
- O-ring/Simering arbore cotit, spre (distributie) 30 RON
- O-ring/Simering arbore cotit, spre cutia de viteze 100 RON (Manopera sa il schimbi 350-400 RON)
- O-ring/Simering arbore cu came sunt 2-3 sau 4 (nu imi dau seama vezi in service)
- Garnitura capac supape 100 RON
- Verificare toata marginea la baia de ulei de prelingeri (daca este cazul se demonteaza si se schimba pasta de etansare baie de ulei)
- Termoflot spart.
- Garnitura de chiuloasa fisurata. (sper sa nu fie cazul aici)
Fa o constatare intr-un service asa stii de unde sa incepi, costuri, piese etc...
Vezi daca merita sa bagi atatia bani in ea, daca are mai multe probleme, o sa zici ca masina este mai rea decat o femei.
Este numai o parere de bebe. Bafta.
În primul rand cauti un service bun, da bun (nu este munca de carpaci sau service de colt de strada.)
Faci o constatare in service de unde sunt scurgerile si ce piese sunt necesare.
(piesele le comanzi in service-ul unde faci reparatia, asa primesti garantie pe toata lucrarea.)
(Asa cumperi numai piesele care iti sunt necesare fara sa ramai cu ele daca nu se potrivesc.)
Si de aici te intinzi cat te tine punga.
Rezolvi prima data pe partea distributiei daca se duce cureaua adio motor.
Dupa restul.
Este bine sa ai 1500 ron cu tine cand incepe sa desfaca spre cutia de viteze trebuie schimbata si cutare si cutare.
Pentru motor Z17DTH cauze pot fi.
http://www.partsbase.org/op...z-diesel-engines/
- O-ring/Simering arbore cotit, spre (distributie) 30 RON
- O-ring/Simering arbore cotit, spre cutia de viteze 100 RON (Manopera sa il schimbi 350-400 RON)
- O-ring/Simering arbore cu came sunt 2-3 sau 4 (nu imi dau seama vezi in service)
- Garnitura capac supape 100 RON
- Verificare toata marginea la baia de ulei de prelingeri (daca este cazul se demonteaza si se schimba pasta de etansare baie de ulei)
- Termoflot spart.
- Garnitura de chiuloasa fisurata. (sper sa nu fie cazul aici)
Fa o constatare intr-un service asa stii de unde sa incepi, costuri, piese etc...
Vezi daca merita sa bagi atatia bani in ea, daca are mai multe probleme, o sa zici ca masina este mai rea decat o femei.
Este numai o parere de bebe. Bafta.
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Tot uleiul peste nivelul maxim normal ca afecteaza, O-ring/Simering arbore cotit, creste si presiunea in baia de ulei.
Oricum tot in service ajungi.
Poti sa cauti pe forum mai sunt patiti.
https://www.clubopel.com/rez...ivel&sa=Cauta
Oricum tot in service ajungi.
Poti sa cauti pe forum mai sunt patiti.
https://www.clubopel.com/rez...ivel&sa=Cauta
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
Astazi am fost la reprezentata cu masinuta mea sa rezolv cu scurgerile. Si surpriza : Avea doar 347.000 km in 2012 cand a schimbat compresorul de AC la reprezentanta. Mi-au spus baietii ca sigur are 500-600.000 acum in 2014 . Mi-au facut totalul pentru reparatia cu scurgerile care include schimbat distributie + revizie (ulei,filtre) + simeringuri palier ,pompa vacum si garnitura termoflot = 2250 lei . Ce spuneti merita sa bag banii astia in masina + 550 euro timbru de mediu ? Cat mai merge masina asta ? Va multumesc anticipat.
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
Acum depinde de tine, spre exemplu masina pe care mi-am luat-o din sept anu trecut , km reali sunt vreo 350 000, dar motorul merge foarte bine, si toarce frumos; Chiar daca are un numar mare de km , ma interesat sa mearga bine( si eu am dat 5000 pe masina+ inmatricularea 1000), si sunt extrem de multumit de ea; am cu ea 9000 km, si nu am mai completat cu ulei. Nu scoate fum deloc .
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat