sanduion
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cipri_astra
- *
- 31 mesaje
- din 25 Mai 2014
- Astra
- Timis
cipri_astra
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2014
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
..o fasie de tabla faltzuita pentru prinderea pe bara de grosime 0,8 - 1mm. (daca vorbim de descurcaretul roman)
Tai fasia de tabla ceva mai lata calculand faltzul ( indoitura) ....ii dai forma dorita din flex , o mulezi dupa bara ...executi gaurile de prindere ...dupa care executi indoiturile.
Pentru o indoire uniforma trasezi in prealabil o line pe fisia de tabla dupa care parcurgi linia cu flexul intrand superficial in material. (0,1 - 0,2 mm)
(daca ai acces la un ap sudura caroserii , atunci e si mai ok - confectionezi strict fasia si ulterior ii sudezi ,,urechile,, de prindere )
Poti incepe si in ordine inversa .....adica ai fasia de tabla de marime mult mai mare , ii faci faltul , o prinzi de bara si ulterior decupezi cu flexul forma dorita. ( atentie la flex ca va ,,musca,, in cazul asta , tabla fiind elastica gata montata si fara sprijin de ,,contra,,)
Avantajul tablei este ca:
- ieftin, usor de gasit, usor de manevrat/prelucrat, scule minime, rezistenta , vopsire nepretentioasa , reparatie usoara in cazul ,,agatarii,,
Dezavantaje - rezultatul poate depinde mult in functie de dexteritatea manutzelor tale. Lucrarea poate sa iasa foarte usor ,,ca dracu,, mai ales in cazul indoiturilor ,,razgandite,, dar si acelea se pot ,,scoate,, si poliza ulterior.
Tai fasia de tabla ceva mai lata calculand faltzul ( indoitura) ....ii dai forma dorita din flex , o mulezi dupa bara ...executi gaurile de prindere ...dupa care executi indoiturile.
Pentru o indoire uniforma trasezi in prealabil o line pe fisia de tabla dupa care parcurgi linia cu flexul intrand superficial in material. (0,1 - 0,2 mm)
(daca ai acces la un ap sudura caroserii , atunci e si mai ok - confectionezi strict fasia si ulterior ii sudezi ,,urechile,, de prindere )
Poti incepe si in ordine inversa .....adica ai fasia de tabla de marime mult mai mare , ii faci faltul , o prinzi de bara si ulterior decupezi cu flexul forma dorita. ( atentie la flex ca va ,,musca,, in cazul asta , tabla fiind elastica gata montata si fara sprijin de ,,contra,,)
Avantajul tablei este ca:
- ieftin, usor de gasit, usor de manevrat/prelucrat, scule minime, rezistenta , vopsire nepretentioasa , reparatie usoara in cazul ,,agatarii,,
Dezavantaje - rezultatul poate depinde mult in functie de dexteritatea manutzelor tale. Lucrarea poate sa iasa foarte usor ,,ca dracu,, mai ales in cazul indoiturilor ,,razgandite,, dar si acelea se pot ,,scoate,, si poliza ulterior.